Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
101/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pläski hiirulainen joka ei tee mitään ja haluaa vain toisen "tavallisen". Yhdessä pukeudutaan suoriin housuihin ja jos villiinnytään, käydään kerran kesässä terassilla. Muuten... Ei mitään. No miksiköhän kukaan ei kiinnostu, mieti nyt. Katoat massaan.

Vierailija
102/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että ap yliarvioi oman tasonsa. Hän on korkeintaan keskitasoa ja hänelle kelpaa vain tasokas alfa eli kirurgilääkärimiesmalli.

Itse taas veikkaisin, että AP on ehkä jotenkin pliisu ja huonolla tavalla hillitty, liian asiakeskeinen?

Asuinpaikka voi myös vaikuttaa. Ruuhka-Suomen ulkopuolella voi olla paremmat markkinat. 

Olen kyllä jonkun verran asiakeskeinen ja hillitty, mutta en nyt kai liian pahasti, kun olen kuitenkin myös sosiaalinen ja iloinen. Asuinpaikka Pk-seutu. 

Ap

Joo. Olen tuo, joka tuntee sen nelikymppisen, pullukan naisen jolla riittää vientiä. 

Kyseinen nainen asuu kaukana pk-seudusta ja on tosi rento, ei oikeastaan ollenkaan asiakeskeinen ja hillitty (paitsi töissä, kun o

No jaa. Itse olen sarjaa hajuton ja mauton. Hyvinkin asiallinen ja hillitty, enkä omaa vahvoja mielipiteitä oikein mistään. Olen kuitenkin treenattu kropaltani ja nätti kasvoiltani. Ei ole mun asiallisuus ja hillitty olemus ollut miehille koskaan mikään este. Varattu toki olen mutta mieheni paikalle olisi kyllä jatkuvasti tunkua. 

PS. Parhaimmat ominaisuuteni ovat kuitenkin sisäisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että ap yliarvioi oman tasonsa. Hän on korkeintaan keskitasoa ja hänelle kelpaa vain tasokas alfa eli kirurgilääkärimiesmalli.

Itse taas veikkaisin, että AP on ehkä jotenkin pliisu ja huonolla tavalla hillitty, liian asiakeskeinen?

Asuinpaikka voi myös vaikuttaa. Ruuhka-Suomen ulkopuolella voi olla paremmat markkinat. 

Olen kyllä jonkun verran asiakeskeinen ja hillitty, mutta en nyt kai liian pahasti, kun olen kuitenkin myös sosiaalinen ja iloinen. Asuinpaikka Pk-seutu. 

Ap

Joo. Olen tuo, joka tuntee sen nelikymppisen, pullukan naisen jolla riittää vientiä. 

Kyseinen nainen asuu kaukana pk-seudusta ja on tosi rento, ei oikeastaan ollenka

Olen kuitenkin treenattu kropaltani ja nätti kasvoiltani.

Siinä olennaisimmat.

Vierailija
104/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pläski hiirulainen joka ei tee mitään ja haluaa vain toisen "tavallisen". Yhdessä pukeudutaan suoriin housuihin ja jos villiinnytään, käydään kerran kesässä terassilla. Muuten... Ei mitään. No miksiköhän kukaan ei kiinnostu, mieti nyt. Katoat massaan.

Ymmärrän kyllä, että jossain määrin katoan massaan, vaikka toisaalta ystäväni ei ihan minua ehkä niinkään kuvailisi, siis ihmiset jotka tuntee minut paremmin. Mutta koska olen itse etsimässä miestä, joka myös kuuluu näihin massaan katoaviin, niin en ymmärrä miksi tämä on niin mahdotonta. En etsi neulaa heinäsuovasta enkä sitä kuuluisaa lentäjäkirurgia, vaan tavismiestä, joita kai on 15 tusinassa. Ap

Vierailija
105/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenin tulee mieleen kaksi ap:n kaltaista naista.

Toisen mies on naista vähän lyhyempi ja hyvin hoikka. Pienituloinen ja työelämässä vähään tyytyvä, mutta kunnianhimoinen harrastuksensa kanssa. Todella kiva ja fiksu mies, jota arvostan.

Toisen mies on myös ylipainoinen, kenties saman tyyppinen kuin ap:n tapaamat miehet. Mutta matalammin koulutettu ja duunariammatissa. Erittäin näppärä käsistään. Vaimon ollessa ylitöissä rakentelee omakotitaloon ja pihaan kaikenlaista.

Mutta niin. Ap:n on saatava pitkä, roteva ja menestynyt mies jonka kanssa jutella työasioista. Harmi kyllä sellaisille miehille riittää naisia, ja miehet arvostavat naisissa eri asioita kuin toisissa miehissä.

Vierailija
106/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että jossain määrin katoan massaan, vaikka toisaalta ystäväni ei ihan minua ehkä niinkään kuvailisi, siis ihmiset jotka tuntee minut paremmin. Mutta koska olen itse etsimässä miestä, joka myös kuuluu näihin massaan katoaviin, niin en ymmärrä miksi tämä on niin mahdotonta. En etsi neulaa heinäsuovasta enkä sitä kuuluisaa lentäjäkirurgia, vaan tavismiestä, joita kai on 15 tusinassa. Ap

Keskivertomies ei ole edennyt urallaan, eikä omaa juurikaan ammatillista kunnianhimoa. Keskivertomies ei edes puhu urasta, vaan työpaikasta. 

Pieneä tarkennuksena kuitenkin:

- mikä on ammattisi ja millaiset ammatit miehellä kävisivät? Millaiset eivät kävisi?

- onko kunnianhimo työelämässä must? Entä jos mies ei etenisi työelämässä, vaan pysyisi samassa ammatissa?

- miten lyhyt mies on liian lyhyt?

- kävisikö hintelä mies? Entäs hyvin hoikka jolla on pömppövatsa?

Vierailija
107/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 27= muutama ylikilo? No tota... Ihan reilusti enemmän kuin muutama.

Vierailija
108/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellenin tulee mieleen kaksi ap:n kaltaista naista.

Toisen mies on naista vähän lyhyempi ja hyvin hoikka. Pienituloinen ja työelämässä vähään tyytyvä, mutta kunnianhimoinen harrastuksensa kanssa. Todella kiva ja fiksu mies, jota arvostan.

Toisen mies on myös ylipainoinen, kenties saman tyyppinen kuin ap:n tapaamat miehet. Mutta matalammin koulutettu ja duunariammatissa. Erittäin näppärä käsistään. Vaimon ollessa ylitöissä rakentelee omakotitaloon ja pihaan kaikenlaista.

Mutta niin. Ap:n on saatava pitkä, roteva ja menestynyt mies jonka kanssa jutella työasioista. Harmi kyllä sellaisille miehille riittää naisia, ja miehet arvostavat naisissa eri asioita kuin toisissa miehissä.

Nyt kyllä luit kirjoitukseni aivan väärin tai tahallasi vääristelet sanojani. Kirjoitin moneen kertaan, että minulle käy hyvin matalammin koulutettu mies, jolla ei ole erityistä uraa. Ja että en itse usein puhu työasioista vapaalla, mutta jos mies niistä haluaa puhua niin koen kyllä ne keskustelut mielenkiintoisina ja osaan niistä keskustella. En myöskään sanonut haluavani vain pitkää miestä vaan sanoin olettavani, että minusta kiinnostuu vain miehet, jotka on samanpituisia kuin minä tai pidempiä. Ap

Vierailija
109/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivertomies ei ole edennyt urallaan, eikä omaa juurikaan ammatillista kunnianhimoa. Keskivertomies ei edes puhu urasta, vaan työpaikasta.&

Mitkä ammatit miehellä kävisi? No mitkä tahansa sellaiset, joiden taustalla on ammattikorkea tai yliopistotutkinto, lisäksi myös moni duunariammatti kuten vaikkapa lastenhoitaja, leipuri, kirvesmies. Ne mitkä taas ei kävisi niin, tubettaja, blokkari baarissa, mäkkärin kassa (ilman muuta toista edeltävää ammattia), ilman mitään ammattia oleva. 

Kunnianhimo työelämässä ei ole must, saa olla vaikka koko elämänsä samassa työpaikassa samassa tehtävässä. Ura ei ole must, pelkkä työpaikka riittää. Omassa elämänpiirissäni vain ihmisillä (ystävillä, sukulaisilla, työkavereilla, yhteistyökumppaneilla) on tapana puhua urasta, niin siksi se sana on aika juurtunut myös omaan puhetapaani. Lyhytaikainen työttömyyskään ei ole ehdoton nounou, jos on kuitenkin jo olemassa koulutus ja ammatti ja työkokemusta ja pyrkii olemaan työelämässä parhaansa mukaan. 

Olen itse 172 cm. Ehkä alle 170 tuntuu vähän liian lyhyeltä jo, mutta vain siksi, että silloin tunnen itseni liian isoksi ja kookkaaksi sen miehen vierellä. Hyvin hintelä mies ei oikein taitaisi onnistua samasta syystä, häiritsisi liikaa se jos tuntisin itseni miehen rinnalla todella kookkaaksi. 

Ap

Vierailija
110/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI 27= muutama ylikilo? No tota... Ihan reilusti enemmän kuin muutama.

Ihan normaali ja yleinen bmi ikäisilläni naisilla. Kyseessä on lievä ylipaino. Kaikista tällä bmi:llä ei heti edes näe, että ylikiloja on, ruumiinrakenteesta riippuen. Ap

Vierailija
111/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo yksi jauhaa jostain ROTEVISTA, kun kyse on pulleasta naisesta jolle kelpaa pullea mies?

Älä yritä valkopestä miesten pulleutta joksikin ihme rotevuudeksi joka muka jotenkin lisäisi miehen pisteitä.. naurettavaa. 

Vierailija
112/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.

Jotain vikaahan niissä on oltava kuten vaikka hävytön ylipaino tai sitten joku irvistys naamalla koko ajan.

Vierailija
113/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muuutama kilo ylimääräistä" kuulostaa ihan yhdeltä tutulta jolla oli ylipainoa 50 kiloa ja oli mielestään vielä suht normaaleissa mitoissa.

Vierailija
114/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"muuutama kilo ylimääräistä" kuulostaa ihan yhdeltä tutulta jolla oli ylipainoa 50 kiloa ja oli mielestään vielä suht normaaleissa mitoissa.

Vai niin. Minä kuitenkin kerroin bmi:ni. Jokainen voi päätellä että ylikiloja ei ole 50.

Ap

Vierailija
115/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivertomies ei ole edennyt urallaan, eikä omaa juurikaan ammatillista kunnianhimoa. Kes

Noilla kriteereillä ei pitäisi olla esteitä miehen löytämisessä. Nyt kuulostaa paljon realistisemmalta.

Mutta siinä on ero kuin yöllä ja päivällä haetko miestä haarukan yläpäästä vai alapäästä. Siis onko mies esim. 185cm korkeakoulutettu, johtavassa asemassa, tasaisen roteva ja kunnianhimoinen. Vaiko 172cm lähinnä vatsasta pullea leipuri joka miettii lähinnä sitä, säilyykö työpaikka.

Herää esimerkiksi sellainen kysymys, että mitä kautta olet miehiä tavannut? Onko klassinen tapaus jossa valitset Tinder-matcheistä ne kiinnostavimmat, joihin ei sitten paukut riitä? Kuten tietänet, Tinder-match ei todellakaan tarkoita, että mies olisi juurikaan kiinnostunut.

Vierailija
116/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Case in point vielä.

Naapurissa asuu urallaan menestynyt mies. Ei kylläkään pitkä vaan keskipituinen. Enemmän roteva kuin hintelä, paino jojoilee sen mukaan saako vaimonsa houkuteltua salille.

Ja vaimo työskentelee salilla. Palkka ei takuulla ole suuri, eikä ole kunnianhimoinen muussa kuin liikunnassa. Hoikka kroppa, hemmetin hyvä peppu. Luonteeltaan hauska ja eloisa. Riittävän fiksu, että pärjää tavallisissa keskusteluissa.

Minä takaan, että jos naapurini vaimo olisi tavannut ap:lle pakit antaneet miehet, yli 90% heistä olisi halunnut toiset treffit. Ellei jopa 100%.

Ei kaikki miehet tykkää tuollaisista naisista, eikä kaikki naiset rotevista miehistä. Mutta onhan se kyllä niin, että useammin näkee läskin miehen ja hoikan naisen pariskuntia.

Vierailija
117/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo yksi jauhaa jostain ROTEVISTA, kun kyse on pulleasta naisesta jolle kelpaa pullea mies?

Älä yritä valkopestä miesten pulleutta joksikin ihme rotevuudeksi joka muka jotenkin lisäisi miehen pisteitä.. naurettavaa. 

Miksi valkopesisin? Oln itse ylipainoisena laihaläski. Tikkukädet ja pömppövatsa.

Sitten on miehiä joista tulee lievästi ylipainoisina nallekarhumaisia. He näyttävät naisten silmiin luontaisesti vahvoilta miehiltä, jotka myös nauttivat herkuttelusta.

Vierailija
118/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli? Sanoit tyylisi olevan tavallinen? Onko tyylisi tylsä? Kannattaa päivittää vaatekaappia ja pukeutua kivasti. 

Huumorintaju? Jos ei ole kovin huumorintajuinen ja on vähän hissukka (tai tylsä), niin se saattaa olla myös ongelma.

Heittäydytkö tilanteisiin ja olet valmis kohtaamaan ihmisiä? vai ajatteletko että pitää olla X koulutus jne. Jos on liian tiukat kriteerit ja ei ole avoin, niin saattaa kyllä jäädä helposti yksin. Odotetaan jotain Herra Täydellisyyttä.

Vierailija
119/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa edellä minua käskettiin laihduttamaan itseni hoikaksi ja treenaamaan peppu salilla kiinteäksi. Siihen en kuitenkaan aio ryhtyä, koska viihdyn kehossani hyvin näin ja tämä tuntuu olevan minulle luontainen paino, kun se on pysynyt tällaisena jo vuosikausia. Enkä usko, että pariutuminen olisi oikeasti parista ylikilosta kiinni, etenkin kun itse kelpuuttaa itselleen vastaavan kumppanin. Usein näkee kadulla ja kaupoissa pariskuntia, joissa nainen on ylipainoinen. Olen kuitenkin jo sen ikäinen, että en usko tässä iässä miesten miettivän pelkkää ulkonäköä naisissa. Ap

Mutta kun tapaamasi miehet eivät ole sinua vastaavia. Sinä olet nainen, he ovat miehiä. 

Naisissa ja miehissä arvostetaan eri asioita. Ne asiat joita etsit, nostavat miehen suosiota, mutta eivät naisen suosiota.

Pituus, rotevuus ja menestys ovat erittäin haluttuja ominaisuuksia miehessä. Mitä f

Ei ole. Ei naiset halua välttämättä rotevia miehiä. Pitkiä kyllä yleensä.

Vierailija
120/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..vaikka itse kuvailet itseäsi noin, niin totuuttahan ei voi  näytön takaa tietää. Saatat vain oikeasti olla kuitenkin veemäinen kanttura, vaikka miten suloisesti itsestäsi puhutkin.

Jos olet vaikka puoluekannalta vihreä tai vasemmistolainen, niin se karsii miehistä 60% heti myös pois.

Joku vikahan sinussa ilmeisesti on.

Minulla on kuitenkin useita ystäviä (sekä naisia että miehiäkin) ja ystävät vaikuttavat pitävän minusta eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään sellaista että olisin veemäinen tai kanttura tai vastaavaa. Olen töissäkin pidetty ihminen työkavereiden keskuudessa. Puoluekantaa ei ole, en kuulu mihinkään poliittiseen tai muuhunkaan ideologiaan. Miksi puoluekanta silti karsisi 60 pros miehistä pois? Ap

Inceltrolli kannatta jättää huomiotta. Sen mielipiteet ovat täysin arvottomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi