Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille?

Vierailija
12.07.2025 |

Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten. 

Kommentit (625)

Vierailija
121/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen siis miehiä aika laidasta laitaan. Olen ollut sekä erilaisilla nettideittisivustoilla kuin kokeillut joskus tinderiäkin ja lisäksi juttelen miesten kanssa vaikka ravintolan terassilla ja kassajonossakin. En minä etsi juuri pitkiä menestyneitä ja keskity niihin vaan etsin kivaa miestä, sellaista joka olisi hyvä ihminen ja jonka kanssa olisin samalla aaltopituudella. En ymmärrä miksi täällä korostetaan koko ajan ammattia ja ulkonäköä. Yritän tutustua miehiin aika avoimin mielin laidasta laitaan ja jos tuntuu siltä, että se sama aaltopituus löytyy aika nopeasti niin sitten haluan jatkaa tutustumista. Usein en edes kysy alussa että mikä sinun ammatti on. 

Tinderiä olen tosiaan joskus kokeillut, mutta en kokenut sitä omaksi paikaksi. Minusta se tuntui ulkonäkömarkkinapaikalta, jossa moni vieläpä etsi lähinnä pelkkää sänkyseuraa. Siellä oli hyvin vaikea päästä kärryille siitä että onko tämä mies hyvä ihminen, jolla on sydän kultaa. Sellaisen kanssa olisin halunnut mätsin, en sellaisen joka miettii lähinnä ulkonäköä itsessään ja muissa. 

Ap

Vierailija
122/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo yksi jauhaa jostain ROTEVISTA, kun kyse on pulleasta naisesta jolle kelpaa pullea mies?

Älä yritä valkopestä miesten pulleutta joksikin ihme rotevuudeksi joka muka jotenkin lisäisi miehen pisteitä.. naurettavaa. 

Se on katkeroitunut inkkeli mamman kellarista, käy kirjoittelmassa melkein kaikkiin ketjuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen siis miehiä aika laidasta laitaan. Olen ollut sekä erilaisilla nettideittisivustoilla kuin kokeillut joskus tinderiäkin ja lisäksi juttelen miesten kanssa vaikka ravintolan terassilla ja kassajonossakin. En minä etsi juuri pitkiä menestyneitä ja keskity niihin vaan etsin kivaa miestä, sellaista joka olisi hyvä ihminen ja jonka kanssa olisin samalla aaltopituudella. En ymmärrä miksi täällä korostetaan koko ajan ammattia ja ulkonäköä. Yritän tutustua miehiin aika avoimin mielin laidasta laitaan ja jos tuntuu siltä, että se sama aaltopituus löytyy aika nopeasti niin sitten haluan jatkaa tutustumista. Usein en edes kysy alussa että mikä sinun ammatti on. 

Tinderiä olen tosiaan joskus kokeillut, mutta en kokenut sitä omaksi paikaksi. Minusta se tuntui ulkonäkömarkkinapaikalta, jossa moni vieläpä etsi lähinnä pelkkää sänkyseuraa. Siellä oli hyvin vaikea päästä kärryille siitä että onko tämä mies hyvä ihminen, jolla on sydän

Mikä asia tai harrastus teitä yhdistäisi? Oletko kokeillut sellaisen kautta? Tai sitten jonkin uuden harrastuksen parista?

Vierailija
124/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli? Sanoit tyylisi olevan tavallinen? Onko tyylisi tylsä? Kannattaa päivittää vaatekaappia ja pukeutua kivasti. 

Huumorintaju? Jos ei ole kovin huumorintajuinen ja on vähän hissukka (tai tylsä), niin se saattaa olla myös ongelma.

Heittäydytkö tilanteisiin ja olet valmis kohtaamaan ihmisiä? vai ajatteletko että pitää olla X koulutus jne. Jos on liian tiukat kriteerit ja ei ole avoin, niin saattaa kyllä jäädä helposti yksin. Odotetaan jotain Herra Täydellisyyttä.

Tyylini on tavallinen, monen mielestä ehkä huomaamaton tai tylsäkin. Mutta siis siistit asialliset vaatteet (housut, paita, jakku, neule tms), joissa jokin naisellinen vivahde mukana esim huivi tms. 

En ole räväkän näköinen, en minkään alakulttuurin tai ideologian edustaja (eli en kuulu ulkoisestikaan sellaiseen tyyliin), en toisaalta ole niin varakas että voisin pukeutua kalliiseen tyyliin, jos olisin niin sen tekisin (enkä tarkoita blingblingiä enkä trendikästä vaan sellaista hillityn arvokasta yläluokkaisempaa tyyliä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan). 

Ap

Vierailija
125/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyli? Sanoit tyylisi olevan tavallinen? Onko tyylisi tylsä? Kannattaa päivittää vaatekaappia ja pukeutua kivasti. 

Huumorintaju? Jos ei ole kovin huumorintajuinen ja on vähän hissukka (tai tylsä), niin se saattaa olla myös ongelma.

Heittäydytkö tilanteisiin ja olet valmis kohtaamaan ihmisiä? vai ajatteletko että pitää olla X koulutus jne. Jos on liian tiukat kriteerit ja ei ole avoin, niin saattaa kyllä jäädä helposti yksin. Odotetaan jotain Herra Täydellisyyttä.

Tyylini on tavallinen, monen mielestä ehkä huomaamaton tai tylsäkin. Mutta siis siistit asialliset vaatteet (housut, paita, jakku, neule tms), joissa jokin naisellinen vivahde mukana esim huivi tms. 

En ole räväkän näköinen, en minkään alakulttuurin tai ideologian edustaja (eli en kuulu ulkoisestikaan sellaiseen tyyliin), en toisaalta ole niin vara

Eli tätimäinen ja tylsä. 

Vierailija
126/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kelpaisit" lukemani perusteella varmasti minulle. Missä pyörit vapaa-ajallasi? Ehkä vielä törmätään...

Vierailija
127/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan mm. matkustelua, valokuvausta, erästä taidejuttua, klassista musiikkia, lukemista, novellien kirjoittamista pöytälaatikkoon, hiihtämistä (silloin joskus harvoin kun täällä pk-seudulla on lunta). Lisäksi minua kiinnostaa taidehistoria ja kaikki kulttuurijutut. Ei ole näistä harrastuksista löytynyt seuraa, mutta kuten sanottu niin minulla on laaja yleistieto niin osaan kyllä keskustella laajasti muistakin asioista ja harrastuksista ja lähden mielelläni mukaan kokeilemaan uusia juttuja. Ap

Vierailija
128/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mukavalta tyypiltä mutta ihan ekana tulee mieleen että sun kannattaa laihduttaa 24 BMI tässä sitä miestä etsiessäsi niin mahdollisuudet kasvavat suunnattomasti. Valitettava tosiseikka, mutta positiivista on että sun terveys paranee samalla niin ei ole tyhjän kanssa. Miehet ovat visuaalisia, myös ne sinun kanssasi saman BMIn omaavat miehet. 

Vierailija
129/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mainitsinko jo ikäni, mutta olen siis 38. Etsin miestä ikähaarukalla 35-48. En millään usko, että minun ikäisissä fiksuissa miehissä olisi sellainen ominaisuus, että kiinnostuminen naisesta riippuisi ihan siitä, onko sen naisen bmi 24 vai 26. Ap

Vierailija
130/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelet liikaa omaa ulkonäköäsi. Hoikkuuden tavoittelu ja sen esiintuominen on usein punainen valo miehelle, selkeästi se on iso asia elämääsi ja ei kiinnosta miestä. Usein jopa sellainen jolla bmi on 35 on reilusti kiinnostavempi kuin se joka selkeästi tavoittelee hoikkuutta ja tuo sen esille. Itse ainakin vedän ne poikkeuksetta vasempaan. Muutenkin ulkonäön liiallinen esiintuominen saa vetämään vasempaan. M40

Vierailija
131/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä bmi27 tarkoittaa mutta itselle kyllä ensin pitää tulla se henkinen yhteys, se että juttu luistaa kuin itsestään, se saa kiinnostumaan toisesta. 

M39

Vierailija
132/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista mainitsinko jo ikäni, mutta olen siis 38. Etsin miestä ikähaarukalla 35-48. En millään usko, että minun ikäisissä fiksuissa miehissä olisi sellainen ominaisuus, että kiinnostuminen naisesta riippuisi ihan siitä, onko sen naisen bmi 24 vai 26. Ap

En muista mainitsinko jo ikäni, mutta olen siis 38. Etsin naista ikähaarukalla 35-48. En millään usko, että minun ikäisissä fiksuissa naisissa olisi sellainen ominaisuus, että kiinnostuminen miehestä riippuisi ihan siitä, onko sen miehen pituus 165cm vai 175cm. Ap

Vierailija
133/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, monet, ovat hyvin lapsellisia kuusikymppiseksi asti. Heille ei kelpaa mikään muu kuin se, mitä he itse keksivät haluavansa. Nainen ei kelpaa parisuhteeseen, ellei vastaa heidän päähänpinttymiään. Et siinä kovin paljon menetä, miehet ovat ylimainostettu juttu. 

Vierailija
134/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ajattelet liikaa omaa ulkonäköäsi. Hoikkuuden tavoittelu ja sen esiintuominen on usein punainen valo miehelle, selkeästi se on iso asia elämääsi ja ei kiinnosta miestä. Usein jopa sellainen jolla bmi on 35 on reilusti kiinnostavempi kuin se joka selkeästi tavoittelee hoikkuutta ja tuo sen esille. Itse ainakin vedän ne poikkeuksetta vasempaan. Muutenkin ulkonäön liiallinen esiintuominen saa vetämään vasempaan. M40

Mistähän sait kuvan, että ajattelen paljon ulkonäköäni ja tavoittelen hoikkuutta ja tuon hoikkuuden tavoittelua paljon esille? Kun kuitenkin täällä ihan suoraan kirjoitin, että en ole hoikka vaan vähän ylipainoinen ja viihdyn kehossani ja painossani nykyisellään hyvin, enkä aio laihduttaa enkä aio treenata peppuani salilla pieneksi. Ja lisäksi kerroin ulkonäköni olevan ihan tavallinen ja että olen ihan tyytyväinen sellaisena kuin ulkoisesti olen. Kiitos nyt joka tapauksessa kun kommentoit ketjuuni, mutta nyt tuntui, että kommenttisi meni vähin sivuun siitä mikä olen. Ap 

Vierailija
135/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo yksi jauhaa jostain ROTEVISTA, kun kyse on pulleasta naisesta jolle kelpaa pullea mies?

Älä yritä valkopestä miesten pulleutta joksikin ihme rotevuudeksi joka muka jotenkin lisäisi miehen pisteitä.. naurettavaa. 

Miksi valkopesisin? Oln itse ylipainoisena laihaläski. Tikkukädet ja pömppövatsa.

Sitten on miehiä joista tulee lievästi ylipainoisina nallekarhumaisia. He näyttävät naisten silmiin luontaisesti vahvoilta miehiltä, jotka myös nauttivat herkuttelusta.

Joo ja harva tykkää tuollaisista. Ehkä vanhemmista naisista useammalle kelpaa. 

Jos laitetaan hyvännäköiselle, timmille miehelle vaikka edes 10kg läskiä päälle, niin ei sen suosio naisten keskuudessa nouse. Ei miesten läskiys ole mitenkään komeaksi tekevä asia! Eikä ylipaino ole vahvuutta. 

Vierailija
136/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kelpaisit" lukemani perusteella varmasti minulle. Missä pyörit vapaa-ajallasi? Ehkä vielä törmätään...

Olen tietenkin päivisin töissä, työmatkat kuljen julkisilla, lisäksi minut voi kohdata ruokakaupoissa, tainenäyttelyissä, museoissa, kirjastossa, erilaisilla kursseilla, ulkoilemassa lähiseudun ulkoilualueilla, nyt kesäisin myös ravintoloiden terasseilla. Baareissa ja kapakoissa en noin muuten juuri käy, kun en oikein niissä viihdy ja koska en käytä itse paljoakaan alkoholia (ehkä lasin viiniä tai jonkun erikoisoluen joskus). Ap

Vierailija
137/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan mm. matkustelua, valokuvausta, erästä taidejuttua, klassista musiikkia, lukemista, novellien kirjoittamista pöytälaatikkoon, hiihtämistä (silloin joskus harvoin kun täällä pk-seudulla on lunta). Lisäksi minua kiinnostaa taidehistoria ja kaikki kulttuurijutut. Ei ole näistä harrastuksista löytynyt seuraa, mutta kuten sanottu niin minulla on laaja yleistieto niin osaan kyllä keskustella laajasti muistakin asioista ja harrastuksista ja lähden mielelläni mukaan kokeilemaan uusia juttuja. Ap

Nuissa harrastuspiireissä hoikkuus ja hoikan ihmisen eteerisyys olisi plussaa.

Bmi 27 taas ei haittaa, jos harrastuksiin kuuluisi noiden lisäksi myös salin ryhmäjumppaa, terassilla käymistä ja Suomipop-festivaalia. 

Taideihmiset ei pidä edes normaalipainon yläpäästä. 

Vierailija
138/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelleko miehelle olet mennyt juttelemaan esim tänä vuonna? 

Vierailija
139/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity johonkin hiihtoporukkaan ja katsele sieltä. Epätoivoinen yrittäminen tosin paistaa kauas.

Vierailija
140/625 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi voi hyvin olla se, että haet miestä joka on samanlainen itsesi kanssa. Mutta silloin kriteerisi ovat sellaisia, että tapaamasi miehet ovat sinua suositumpia. Roteva ja hyvässä ammatissa oleva mies on suositumpi kuin vastaava nainen. Aivan samoin kuin hoikka, lyhjyt, sporttinen ja pienituloinen nainen on suositumpi kuin vastaava mies. Tapaamasi miehet juttelevat kanssasi mielellään, mutta sitten jatkavat etsimistä. 

.

Tuo voi kyllä osua oikeaan, että haen miestä joka on melko samanlainen kuin minä. Mutta ei minusta kyllä ole kiinnostuneita ne erilaisetkaan ainakaan niin, että se kiinnostus kävisi minulle ilmi jollain tavalla. Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja kovin laiha hintelä mies

AP sanot olevasi pitkä. Siinä kenties se kompastuskivi. Pitkille miehille on vientiä niin sulle ei jää. Ja ymmärrän että lyhyemmät miehet eivät sinusta kiinnostu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi