Miksi en kelpaa miehille?
Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten.
Kommentit (625)
Vierailija kirjoitti:
'Suuri osa nykymiehistä on niin perversoituneita ja muuten mielisairaita, että hyvä, tavallinen nainen on heille kuin joku nunna tai pyhimys. He sanovat ei, koska eivät kehtaa myöntää olevansa itse saastaa.
Jos haluat oikeasti parisuhteen niin suosittelen hakeutumaan seurakuntiin ja jutustelemaan siellä ihmisten kanssa, ehkä vanhempien miesten. Heillä voi olla tuttuja, jotka etsivät puolisoa.
JA sinuna ottaisin myös vakavasti harkintaan itsellisen naisen hedelmällisyyshoidot. Äitiys on naiselle luontaista ja hyvin hoidettu vauva ei edes itke. Iso osa ongelmista lasten kanssa katoaa kuin tuhka tuuleen, kun mies ei ole kuviossa kukkoilemassa, vonkaamassa ja esittämässä kakkosemoa.
Sillä otannalla mitä suomalainen nykymiehistö on, jos olisi pakko valita, valitsisin itse hedelmöityshoidon kuin ottaisin riskin siitä että mies alkaa sekoilemaan, eroaa, perustaa haaremin, tai pilaa lapsen jollain perversioillaan' --- osalainaus
Ei minulta. 👋
Kuulostat fiksulta ja pelkän teksin perusteella jos arvioisi, niin kiinnostavalta. Vaikeaa kyllä sanoa mikä mättäisi. M45
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat fiksulta ja pelkän teksin perusteella jos arvioisi, niin kiinnostavalta. Vaikeaa kyllä sanoa mikä mättäisi. M45
Ilmeisesti se asia selviäisi treffeillä, kun AP on kuitenkin niille päässy ja siihen se stoppi tullu.
M49
Vierailija kirjoitti:
Sori kun menen suoraan asiaan. Itselläni on keskivertoa selvästi syvempi emätin ja olen huomannut mikromunamiesten (onneksi) inhoavan minua automaattisesti, aivan kuin ne vaistoaisivat, etteivät ikinä olisi minulle riittäviä.
Uskon siis että ihmisillä on vaistotoimintaa tämän asian suhteen ja monet jotenkin vaistoavat, keiden genitaalit sopivat yhteen.
Huomasin tämän asian jo paljon ennen kuin edes tiesin, että emättimeni on paljon keskivertoa syvempi. Aiemmin myös ajattelin ettei tällaisilla asioilla olisi väliä eikä pituus merkitsisi mitään, mutta kyllä se vaikuttaa. Ei ole mukavaa jos yhdyntä jää fyysisesti vajaaksi.
Mikromunamies, eli sinulle tarkoittaa normaalin peniksen omaavaa, koska olet hehtovittu.
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.
Turhaa ulinaa ja oman tasonsa yliarviointia. Suomessa on APlle sopivia vastaavia miehiä ihan 1=1 :teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.
AP kuulosti tylsältä peruspullukalta, jonka ura ei kiinnosta ketään.
Toki jos miehet joita etsitte, on myös tylsiä pullukoita jauhamassa lähinnä töistään, niin luulisi löytyvän?
Vaikka kirjoititkin vähän ankeaan sävyyn, niin kommentoin tähän nyt silti, että en oletakaan urani kiinnostavan ketään (muita kuin työelämän kontakteja). Enkä urastani jauhakaan vapaa-ajan tuttavilleni. Ja vaikka maalasit aika ankean kuvan tuollaisesta miestyypistä, niin kyllä minulle ihan kelpaisi tavallinen ylipainoinenkin mies, jolla on vaikkapa suunnilleen vastaava koulutustaso kuin minulla ja joka puhuu paljon urastaan ja työstään. Koen sellaiset keskustelut itse usein aika kiinnostavina kuitenkin.
Ehkä tuossa on yksi negatiivinen tekijä. Nimittäin urasta jauhavat ihmiset käyvät monelle aika raskaiksi pidemmän päälle. Vaikka molemmat olisivatkin urajauhajia, se ei välttämättä luo hyvää pohjaa lämpimälle rakkaudelle, vaan suhde usein muuttuu jonkinlaiseksi liikekumppanuuteen verrattavaan, jossa työ ja siitä puhuminen menee aina edelle.
Minulle työ ei ole elämää, vaan kaikki muu sen ulkopuolella. En elä työtä varten.
Minulla on tuollainen nainen hyvänä ystävänä. Ulkonäkö ei paras mutta ei ihan huonokaan. On sosiaalinen, hyvä itsetunto, älykäs, hyvä ihminen jolla on korkea arvomaailma. Hänelle aidosti kelpaisi juuri sellainen tavallinen, tavallisen näköinen ja turvallinen vaikka ylipainoinen perusinsinööri mieheksi. Hänen kohdallaan mielestäni syy miehettömyyteen on se, että vaikka hän on aidosti tavallinen ja kiva ja vaatimaton ihminen itse, niin hänen hyvä itseluottamuksensa, älykkyytensä ja sellainen tietty itsenäisyys (riippumattomuus) ja korkeat arvot tekee hänestä jotenkin saavuttamattoman oloisen. Sellaisen, että miehet ei usko häntä saavansa tai yltävänsä hänen tasolleen. Ja siksi miehet sivuuttavat hänet jo tutustumisen alussa ja siirtyvät sellaisiin ns. helppoihin hempukoihin (ei seksimielessä helppoihin vaan sellaisiin joista miehelle tulee olo että tuon naisen saan helposti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta vastata kun en ole tavannut sinua livenä, enkä myöskään miehiä joilta olet saanut pakit.
Missä paikoissa ylipaino lähinnä on? Perseessä ja reisissä? Vatsassa ja käsissä?
Miten komeita treffimiehesi olivat? Sanot luultavasti, että tavallisia miehiä. Se rajaa pois korkeintaan superkomeat (<1%) ja resupekat (10%). Miten hyvässä ammatissa he olivat? Hyvä ammatti nostaa enemmän miehen tasoa kuin naisen.
Oletko oikeasti hyvää juttuseuraa vai rasittava pälpättäjä jolle sitä ei vain kohteliaisuussyistä sanota suoraan?Kyllä ainakin ystävät ja esim töissä ihmiset vaikuttaa pitävän minua hyvänä juttuseurana, kun usein hakeutuvat seuraani juttelemaan. En ole pälpättävä enkä kaakattava kana, olen periaatteessa kyllä puheliaskin, mutta enemmän ehkä kuitenkin muita kuunteleva. Minulla on hyvä yleistieto niin pystyn keskustelemaan aika monipuo
Voisitko antaa esimerkkejä näistä hyvistä ja arvostetuista ammateista?
Ja sillä on merkitystä missä ylikilot sijaitsevat. Miehille kroppa on todella tärkeä.
Mainitsin jo, että hyvä ammatti nostaa miehen tasoa enemmän kuin naisen. Miksi? Koska naiset laittavat kumppanin sosioekonomiselle statukselle korkeamman painoarvon,
Sama pätee kääntäen ylikiloihin. Ylipaino laskee naisen tasoa enemmän kuin miehen. Miksi? Koska miehet universaalisti arvostavat hoikkutta, kun taas moni nainen pitää "nallekarhumaisista" miiehistä jotka ovat naista isompia. Hintelä mies on se vähiten arvostettu.
Ongelmasi voi hyvin olla se, että haet miestä joka on samanlainen itsesi kanssa. Mutta silloin kriteerisi ovat sellaisia, että tapaamasi miehet ovat sinua suositumpia. Roteva ja hyvässä ammatissa oleva mies on suositumpi kuin vastaava nainen. Aivan samoin kuin hoikka, lyhjyt, sporttinen ja pienituloinen nainen on suositumpi kuin vastaava mies. Tapaamasi miehet juttelevat kanssasi mielellään, mutta sitten jatkavat etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen nainen hyvänä ystävänä. Ulkonäkö ei paras mutta ei ihan huonokaan. On sosiaalinen, hyvä itsetunto, älykäs, hyvä ihminen jolla on korkea arvomaailma. Hänelle aidosti kelpaisi juuri sellainen tavallinen, tavallisen näköinen ja turvallinen vaikka ylipainoinen perusinsinööri mieheksi. Hänen kohdallaan mielestäni syy miehettömyyteen on se, että vaikka hän on aidosti tavallinen ja kiva ja vaatimaton ihminen itse, niin hänen hyvä itseluottamuksensa, älykkyytensä ja sellainen tietty itsenäisyys (riippumattomuus) ja korkeat arvot tekee hänestä jotenkin saavuttamattoman oloisen. Sellaisen, että miehet ei usko häntä saavansa tai yltävänsä hänen tasolleen. Ja siksi miehet sivuuttavat hänet jo tutustumisen alussa ja siirtyvät sellaisiin ns. helppoihin hempukoihin (ei seksimielessä helppoihin vaan sellaisiin joista miehelle tulee olo että tuon naisen saan helposti).
Vaikka miehet väittävät haluavansa hyvällä itsetunnolla varustetun ja mieluusti myös kunnianhimoisenkin naisen, totuus on että prinssit tarvitsevat pelastettavia hessukoita. Ja sieltä nuoremmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jos miehet joita etsitte, on myös tylsiä pullukoita jauhamassa lähinnä töistään, niin luulisi löytyvän?
Vaikka kirjoititkin vähän ankeaan sävyyn, niin kommentoin tähän nyt silti, että en oletakaan urani kiinnostavan ketään (muita kuin työelämän kontakteja). Enkä urastani jauhakaan vapaa-ajan tuttavilleni. Ja vaikka maalasit aika ankean kuvan tuollaisesta miestyypistä, niin kyllä minulle ihan kelpaisi tavallinen ylipainoinenkin mies, jolla on vaikkapa suunnilleen vastaava koulutustaso kuin minulla ja joka puhuu paljon urastaan ja työstään. Koen sellaiset keskustelut itse usein aika kiinnostavina kuitenkin.
Sitten ihmettelen minäkin, mistä kiikastaa.
Onkohan tuollaiset miehet vaan enimmäkseen jo pariutuneet?
Veikkaan että tämä on yksi niistä keisseistä, joissa on käytännössä mahdotonta pelkästään AP:n kirjoitusten perusteella päätellä mistä kenkä puristaa.
Mutta miehet todennäköisesti kykenisivät muutamassa sekunnissa päättelemään mikä mättää, jos he näkisivät AP:n luonnossa (kasvot, vartalo, eleet, ilmeet jne).
Ongelmasi voi hyvin olla se, että haet miestä joka on samanlainen itsesi kanssa. Mutta silloin kriteerisi ovat sellaisia, että tapaamasi miehet ovat sinua suositumpia. Roteva ja hyvässä ammatissa oleva mies on suositumpi kuin vastaava nainen. Aivan samoin kuin hoikka, lyhjyt, sporttinen ja pienituloinen nainen on suositumpi kuin vastaava mies. Tapaamasi miehet juttelevat kanssasi mielellään, mutta sitten jatkavat etsimistä.
.
Tuo voi kyllä osua oikeaan, että haen miestä joka on melko samanlainen kuin minä. Mutta ei minusta kyllä ole kiinnostuneita ne erilaisetkaan ainakaan niin, että se kiinnostus kävisi minulle ilmi jollain tavalla. Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja kovin laiha hintelä mies ikinä voisi minusta kiinnostua. Ja mitä ammattiin ja koulutukseen tulee, niin minulle siis käy hyvin mieheltä vähän matalampi koulutus ja vähäisempi ura, mutta kuitenkin niin, että jollain tavallahan näissäkin asioissa pitää olla edes vähän samalla aaltopituudella. Kun kuitenkin itse arvostan ihmisissä älykkyyttä, niin en usko että älykkyyttä halveksuva tai vähättelevä elämänkoululainen voisi ikinä olla kanssani samalla aaltopituudella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tämä on yksi niistä keisseistä, joissa on käytännössä mahdotonta pelkästään AP:n kirjoitusten perusteella päätellä mistä kenkä puristaa.
Mutta miehet todennäköisesti kykenisivät muutamassa sekunnissa päättelemään mikä mättää, jos he näkisivät AP:n luonnossa (kasvot, vartalo, eleet, ilmeet jne).
No miten saan tuon sitten selville? Olen joskus pakit saatuani yrittänyt silleen ystävälliseen ja ei-painostavaan tyyliin kysyä, että olisiko mahdollista saada kuulla mikä ehkä jäi puuttumaan siitä, että olisit halunnut tavata uudelleen, mutta ei näihin koskaan miehiltä vastausta saa muuta kuin että ei nyt vaan natsannut. Ap
Kyllä rotevia/lihavia koulutettuja tavismiehiä näyttää kiinnostavan vastaava nainen.
Tuttuni on lihava, nelikymppinen koulutettu nainen, ja vastaavanlaiset 30-50v miehet tuntuu rakastavan häntä. Hänellä on aina joku, ja miehiä suorastaan tyrkyllä.
Hän on myös kasvoistaan kivan näköinen ja mukavaa seuraa, töistä puhuu kyllä tosi vähän. Tylsä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nin, siinä tuli heti yksi selitys. Nimittäin tuollaisia miehiä on huomattavasti vähemmän kuin heitä haluavia naisia. Naiset huomattavasti useammin haluavat puhua työstä kotona, ja miettiä pariskuntaa "tiiminä" joka rakentaa uriaan yhdessä eteenpäin. Miehille on paljon tyypillisempää hoitaa työkeskustelut työssä tai kaverien kanssa, ja puhua kotona ihan muista asioista.
Sitten tullaan myös siihen, että uramiehiä haluavat muutkin kuin uranaiset. 121212:n sääntö
"Uranaiselle sopii uramies, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä"
"Kodin hengettärelle sopii uramies, koska vastakohdat täydentävät toisiaan"
Kodin hengettärelle sopii mainiosti mies joka kustantaa sen keskiluokkaisen elämän, ja puhuu mielenkiintoisermmasta työstään jossa hänellä on asemaa.
Eli tavoittelet miestyyppiä joka on kaikkein suosituin. Oma neuvoni, ja voit ottaa tämän ilkeänä jos haluat, mutta täällä päin asuu paljon uraihmisiä ja kuvaus pätee moniin heistä.
1) kroppa hoikaksi. Ei vain normaalipainoiseksi, vaan hoikaksi
2) Salille treenaamaan peppu ja reidet hyvännäköisiksi ja vatsa pyykkilaudaksi
3) Panostus naisellisuuteen, kehität keskustelutaitojasi muhun kuinn työhön liittyvissä asioissa
Koska tällaisia kumppaneita uramiehillä usein on, tai tällaisia kumppaneita ainakin halutaan. Myös silloin kun heillä on itsellän vähän sitä vatsaa. Osa naisista on uraihmisiä, osa ei ole.
Ja voin koska tahansa osoittaa sinulle kv. yliopistotasoisia tutkimuksia jotka osoittavat, että toteutuneessa parinvalinnassa koulutetut ja menestyneet miehet arvostavat naisessa enemmän hoikkuutta ja sporttisuutta kuin uramenestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten saan tuon sitten selville? Olen joskus pakit saatuani yrittänyt silleen ystävälliseen ja ei-painostavaan tyyliin kysyä, että olisiko mahdollista saada kuulla mikä ehkä jäi puuttumaan siitä, että olisit halunnut tavata uudelleen, mutta ei näihin koskaan miehiltä vastausta saa muuta kuin että ei nyt vaan natsannut. Ap
Ehkä se fyysinen kemia jäi vaan uupumaan jos muuten juttu luisti. Ja siihen kemiaan on hieman hankala vaikuttaa, varsinkin jos toinen osapuoli myöskin luovuttaa heti. Joskus kemia voi syttyä vasta 3. treffeillä, itselleni käynyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvin vaikeaa. On epätodennäköistä, että yksikään mies joka sinut on torjunut, haluaa lähteä oikeasti motiivejaan avaamaan. Hän todennäköisesti vaan sanoo jotain kohteliasta ja ympäripyöreää: tyyliin "en tuntenut kemiaa"
Ja jos sinulla on miespuolisia ystäviä, niin tuskin hekään ovat halukkaita lähteä ruotimaan asiaa, vaan kysyttäessä todennäköisesti vaan valehtelevat kohteliaasti, koska eivät halua loukata tunteitasi.
Vierailija kirjoitti:
.
Tuo voi kyllä osua oikeaan, että haen miestä joka on melko samanlainen kuin minä. Mutta ei minusta kyllä ole kiinnostuneita ne erilaisetkaan ainakaan niin, että se kiinnostus kävisi minulle ilmi jollain tavalla. Olen siis itse pitkä ja kun on muutama ylikilokin, niin olen ajatellut, että vähintään samanpituinen ja joko ylipainoinen tai muuten roteva mies olisi se joka voisi minusta kiinnostua. En oikein usko, että minua selvästi lyhempi ja kovin laiha hintelä mies
Ja miehen pitäisi olla vielä pitkäkin.
Tähän pätee sama kuin edelliseen. Pitkää miestä haluavat pitkät, keskipituiset ja lyhyet naiset.
Eli miehen pitäisi olla pitkä, roteva ja menestynyt. Nuo ominaisuudet ovat kaikki miehessä plussaa lähes kaikenlaisten naisten silmissä. Naisessa kaksi niistä on neutraleja, ja yksi on iso miinus.
Tapaamasi miehet haluavat naisen joka on hoikempi, sporttisempi ja hauskempi kuin sinä. Siinä on sinun vastauksesi. Tästä voin lyödä pääni pantiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rotevia/lihavia koulutettuja tavismiehiä näyttää kiinnostavan vastaava nainen.
Tuttuni on lihava, nelikymppinen koulutettu nainen, ja vastaavanlaiset 30-50v miehet tuntuu rakastavan häntä. Hänellä on aina joku, ja miehiä suorastaan tyrkyllä.
Hän on myös kasvoistaan kivan näköinen ja mukavaa seuraa, töistä puhuu kyllä tosi vähän. Tylsä ei ole.
Voisin myös lyödä vetoa, että tämä kyseinen nainen on lihava nimenomaan oikeista paikoista.
Outoa, ettei ole löytynyt. Veikkaan, että löhestymösi miehet ei ole tavallisen näköisiä, vaan keskimääräistä paremman näköisiä. Sun pitää lähestyä miehiä, joita kukaan muu ei lähesty, niin olette tasoissa ulkonäöllisesti.