MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä perustin perheen itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa. Lapsi syntyi kun mies oli 49v. Hän on kiistatta paras kumppani minulle. Ja koska joku kuitenkin haluaa jostakin piikitellä niin ei, mies ei ollut varakas.
Lapsella on parikymppisenä seitsenkymmpinen isä (jos on). Aika kreisiä.
Ai. No minusta se ei ole kreisiä. Minä iloitsen siitä, että lapsillani on perhekeskeinen isä, joka tietää mitä tekee, on tasapainoinen, rauhallinen ja turvallinen, ei juo eikä käy poikienreissuilla.
No oletko miettinyt sen lapsen kannalta asiaa? Luuletko, että se on hänestä jotenkin kiva ajatus, että hän tiedostaa isänsä olevan vanha ja tulee luultavimmin kuolemaan paljon aikaisemmin kuin s
Elämä ei ole yhtä kuin todennäköisyydet. Minuna isäni kuoli ollessani 7-vuotias, isä oli kuollessaan 37v. Kaveri jäi orvoksi 10-vuotiaana kun molemmat vanhempansa kuolivat noin neljäkymppisinä. Sen sijaan useimmilla nyt pari-kolmekymppisillä kavereillani on edelleen 70-80v isä elossa.
Totta. Lisäksi tilastojen mukaan suurin osa lapsuudessa vanhempansa meneträneistä ja orvoksi jääneistä on suht nuortena vanhemmaksi tulleiden lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Onko missään selitetty sitä, miksi Ari on odottanut tähän ikään asti perheen haluamista? Mitä hän on tehnyt 30 vuoden ajan? Heräsikö tosiaan 47-vuotiaana ja tajusi, että haluaa isäksi?
Vttu mä en tajua miehiä. Ei paljon järjen valosta taas tämäkään kerro. Suunnitelkaa elämää eteenpäin älkääkä eläkö kuin päiviä olisi loputtomasti jäljellä. Elättekin niin lyhyen aikaa naisiin verrattuna.
Mun pappa eli kyl 94-vuotiaaks ja viimeset 10 vuotta leskenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45+ vuotiaana miehen sperma on jo kovin huonolaatuista ja riski suurentunut keskenmenoihin ja erilaisiin sairauksiin lapselle. Tuon ikäisiltä ei enää vastaanoteta lahjoitusspermaakaan ko syystä.
Eiku siks ku lahjotusspermaa käytetään niihin naisiin jotka on iteki alhasesti hedelmällisiä. Nii sit siin ois molemmat osapuolet alhasia hedelmällisyysarvoltaan
Puhut ihan paskaa tässä :D otahan selvää ennen kuin jakelet mutujasi netissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun esikoinen oli 20-vuotias kun täytin 47 vuotta.
m55
Näinpä ja silloin aletaan odottelemaan jo lapsenlapsia
Hyvä ku te amiksen käyneet vuokra-asuntoeläjät täällä fleksailette sillä miten olitte vanhempia jo 19-vuotiaana. Se teiän lapsi perii sen teidän huonon sosioekonomisen aseman
Maailmassa on paljon heitä jotka sanoo että näin ei saa tehdä ja sitten on heitä jotka vaan tekee eikä mieti saako niin tehdä. Tällä palstalla omassa elämässään ei niin hyvin onnistuneet myrkyttää muita kylvämällä epäilyksiä. Eiköhän se mies itse tiedä mitä jaksaa. Outoa että nelikymppisenä jaksaa innostua lisääntymisestä mutta se on hänen asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45+ vuotiaana miehen sperma on jo kovin huonolaatuista ja riski suurentunut keskenmenoihin ja erilaisiin sairauksiin lapselle. Tuon ikäisiltä ei enää vastaanoteta lahjoitusspermaakaan ko syystä.
Itseasiassa tilastojen mukaan nykyisin nuorten miesten sperma on hälyttävän heikkolaatuista, on epämuodostuneita tai hitaita siittiöitä tai sitten liian vähän tai jopa ei siittiöitä lainkaan. Syytä ei tiedetä.
Ei nuorten miesten heikko sperma paranna vanhan miehen heikkoa spermaa, tuo ei edes liity koko asiaan mitenkään. VanhanKIN miehen sperma on edelleen heikkoa.
Ei ole nelikymppinen, vaan melkein viisikymppinen. Vaimo saisi lasten jälkeen hoitaa vanhaa miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko missään selitetty sitä, miksi Ari on odottanut tähän ikään asti perheen haluamista? Mitä hän on tehnyt 30 vuoden ajan? Heräsikö tosiaan 47-vuotiaana ja tajusi, että haluaa isäksi?
Vttu mä en tajua miehiä. Ei paljon järjen valosta taas tämäkään kerro. Suunnitelkaa elämää eteenpäin älkääkä eläkö kuin päiviä olisi loputtomasti jäljellä. Elättekin niin lyhyen aikaa naisiin verrattuna.
Löytyiskö jostain vielä juttu random-Viljamista, joka eli 96-vuotiaaksi? Koska sittenhän miehen ikä ei ole ongelma.
Voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/vaalikone/101/vaalipiiri/297/ehdokkaat/8792
Mikähän hänen oikea ongelma mahtaa olla? Kuitenkin ihan hyvännäköinen ja ilmeisesti sosiaalinen ihminen ammatin ja poliittisen aktiivisuuden perusteella. Onkohan pyöritellyt naisia jo liikaankin ja maine kyseenalainen.
Haha koska se on sanonu et sen esikuva on Alex Stubb. Stubbhan on vaan linkedin-pöhisijä jonka mielestä kaikki on aina fantsua
Stubb on Suomen presidentti, mielestäni siis vähän enemmän kuin pelkkä linkedin-pöhisijä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nelikymppinen, vaan melkein viisikymppinen. Vaimo saisi lasten jälkeen hoitaa vanhaa miestään.
Jep. Tuollaisissa suhteissa nainen varmistaa sen, että aina on joku huollettava ja hoivattava.
Vanha isä on terveysriski jos haluaa terveen lapsen. Geenimutaatiot lisääntyvät iän myötä suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on paljon heitä jotka sanoo että näin ei saa tehdä ja sitten on heitä jotka vaan tekee eikä mieti saako niin tehdä. Tällä palstalla omassa elämässään ei niin hyvin onnistuneet myrkyttää muita kylvämällä epäilyksiä. Eiköhän se mies itse tiedä mitä jaksaa. Outoa että nelikymppisenä jaksaa innostua lisääntymisestä mutta se on hänen asiansa.
Kukaan ei tiedä miten sitä vauva-arkea jaksaa, ennen kuin sen on itse kokenut. Ei ole mikään ikäkysymys se.
Katsoin tuon Arin haastattelun ja se antaa Arille mahdollisuuksia, että hän ei oleta naisen olevan lapseton. Tunnen muutamia naisia, jotka 40+ ovat löytäneet uuden parisuhteen ja ovat sitten uuden miehen kanssa tehneet vielä iltatähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Sun pappa on poikkeus tilastossa ja vahvistaa säännön
Vierailija kirjoitti:
Arin ongelma ei ole ikä, vaan se että hän ei ole kiinnostava. Ikä ei haittaa mitenkään, jos pitää itsestään huolta, kehittää itseään ja on kiinnostava. Toki täytyy ymmärtää pukeutuminen, omata hyvät tavat ja omata vähän karismaa.
Okei, itsellä geenit auttaa asiaa, mutta jos mies ei ymmärrä mitä nainset haluaa, niin aika turha itkeä vaan kehittää itseään. Itse voisin perustaa perheen koska vaan, halukkaita löytyy välittömästi. Ja olen 175 pitkä enkä mitenkään hillittömän varakas.
M56
kyllä se ikä on tosi suuri ongelma. Meillä miehillä on usein liikaa egoa. Moni sun ikäinen kuvittelee voittavansa esimerkiksi parikymppisen miehen painissa, niin totuus on ettet kestä minuuttiakaan vaikka olisitkin urheillut koko ikäs.
Se oma ylisuuri ego ja mahtipontisuus estää näkemästä todellisuuteen. Yhtäkään parikymppistä naista ei kiinnosta todellakaan sun ikäiset papat ja jos ne kiinnostuu mun ikäisistä nelikymppisistä miehistä, niin ei meidän pidä käyttää tilaisuutta hyväksi, vaan näyttää vaikka henkkareita heille hyväntahdon eleenä. Rupsahdus tapahtuu ihan näillä sekunneilla. Prinssi muuttuu rupikonnaksi näillä main. Be aware mr47.
Sun juna meni jo siinä 20 vuotta sitten. Miksi on niin vaikea myöntää sitä ja elää arvokkaasti vanhuksen elämää?
Rokkia voi kuunnella ihan kuten ennenkin, ei tarvitse vaihtaa iskelmään. Kun katsot peiliin rehellisillä silmillä pitkään kuin syvään lampeen, niin sieltä heijastuu todellinen minuus.
Se ylisuuri vuosien kasvattama ego estää näkemästä totuuden. Pikkuhiljaa joka aamu katsoo sinne peiliin, niin ei tule kamalalla rytinällä päin lättyä se todellisuus. Pienin askelin papparaisuuteen, askel askeleelta. Ei yhtäkään nuorta naista kiinnosta papparaiset. Sen hiljaa huokaiset sinne lammen kuvajaiselle.
Fear of the dark, pian alkaa kuvajainen näyttää aidolta. Karisee pitkät hiukset ja posket roikkuu kuin matilla(saa piiloon parralla), tissiposket, lammen kuvajainen karsastaa itsekin pappahengitystä jota puhallat. Joskus se nuoruuden kuvajainen ei meinaa jättää miestä rauhaan, kun vuodet vierii. Peilistä tuntuu katsovan aina se sama jannu kuin parikymmentä vuotta sitten. Ego suojelee meitä vanhenemiselta. Välttääseen naurunalaiseksi tulemisen, olisi hyvä kuitenkin aktiivisesti katsoa todellisuuskiikareilla peiliin.
Meidän aika meni jo. Olemme mennyttä miestä. Varsinkin sinä olet.
T. Janus45
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/vaalikone/101/vaalipiiri/297/ehdokkaat/8792
Mikähän hänen oikea ongelma mahtaa olla? Kuitenkin ihan hyvännäköinen ja ilmeisesti sosiaalinen ihminen ammatin ja poliittisen aktiivisuuden perusteella. Onkohan pyöritellyt naisia jo liikaankin ja maine kyseenalainen.
Ongelma on se, että etsii itseään huomattavasti nuorempaa naista. Noilla spekseillä olisi varmasti vientiä omassa ikäluokassa, mutta erittäin harva nainen on valmis pariutumaan 15 v itseään vanhemman miehen kanssa. Siihen ei riitä, että tyyppi on ikäisekseen ihan ok näköinen ja sosiaalinen. Useimmille naisille kun on tarjolla myös kumppaneita, jotka ovat omanikäisiä JA kivannäköisiä, mukavia ja sosiaalisia.
On se kyllä kumma, ettei joku kaunis ja hedelmällinen nuori nainen tartu tilaisuuteen. Nythän on sentään mahdollisuus nauttia sukupolvien välisestä kulttuurierosta, tehdä lapsi(a) liki viiskymppisen iän ja ryyppäilyjen pilaamilla siittiöillä ja alkaa lasten väsyneeksi yh:ksi (miehen puolen isovanhemmista ei taida olla lastenhoitoapua) ja kumppanin omaishoitajaksi, kun kumppani vetää infarktin pikkulapsiaikana. Sellainen äiti voidaan ehkä vuosikymmenien päästä palkita äitienpäivänä mitalilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Lapset saavat aika hyvän eläkkeen jos kääkkä potikii tyhjää, eikä leskeneläkekään aina huono ole.
Eli lapset eivät tarvitse isää, vain iskän rahat? Myös isän puoleiset isovanhemmat olisi kiva olla lasten elämässä, tuon ikäisen miehen vanhemmat voivat olla jo vanhainkodissa tai haudassa.
Sitä rahaa saa sitten olla aika helvetisti, että se riittää kompensoimaan kaikki ikävät puolet tuossa diilissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö jostain vielä juttu random-Viljamista, joka eli 96-vuotiaaksi? Koska sittenhän miehen ikä ei ole ongelma.
Voi hyvänen aika.
Mö voin muutaman kuukauden päästä kertoa, kun mun isä täyttää 96v. Tosin isän nimi ei ole Viljami.
Näinpä ja silloin aletaan odottelemaan jo lapsenlapsia