MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että toiveet ja haaveet ovat Suomessa kiellettyjä.
Ei ne ole kiellettyjä, mutta ei kannata ottaa nokkiinsa kun todetaan, että nämä toiveet ja haaveet ovat epärealistisiä. Ja varsinkaan ei kannata asiasta uhriutua.
Minä perustin perheen itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa. Lapsi syntyi kun mies oli 49v. Hän on kiistatta paras kumppani minulle. Ja koska joku kuitenkin haluaa jostakin piikitellä niin ei, mies ei ollut varakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Arilla on eläkeikään 20+ vuotta, sellaset projektiot sulta sieltä! :DDDDD
Mammat raivoissaan kun mies voi siittää vaikka 80veenä!
Se että miehellä on laiskoja ja degeneroituja siittiöitä ja veltto heppi ei tee hänestä siittäjää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne kiellettyjä ole, mutta jos menet itkemään ongelmiasi iltapäivälehtiin niin kannattaa varautua myös julkiseen keskusteluun ja kritiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä perustin perheen itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa. Lapsi syntyi kun mies oli 49v. Hän on kiistatta paras kumppani minulle. Ja koska joku kuitenkin haluaa jostakin piikitellä niin ei, mies ei ollut varakas.
Lapsella on parikymppisenä seitsenkymmpinen isä (jos on). Aika kreisiä.
Eihän tuo ikä itsessään olisi mikään ongelma sille isäksi tulemiselle. Vanhemmuuteen ja lapsen kanssa elämiseen vaikuttaa niin lopettaa asiat yksilötasolla, ettei niistä voida yleistää. Esimerkiksi isäni sai nuorimman lapsensa 46-vuotiaana ja ihan normaalia se pikkulapsiarki oli. Toki minä olin tuolloin jo 10-vuotias.
Ongelma taitaa yleensä olla se asenne, miten suhtaudutaan siihen kumppaniin ja lapsen saamiseen. Kannattaa miettiä, minkälaisia omat käsitykset on perhe-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt vasta katsoin tuolta mtv-sivuilta. Siis tämä Ari on osallistumassa Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan!! Kuka hänelle mahdetaan parittaa?? Tästä saattaa tulla kaikkien aikojen kausi, kun heti alttarilla nainen huomaa, että mies on 20 vuotta vanhempi!
Ehkä parikin on nelissäkymmenissä. Siinä ei vielä aivan mahdoton ikäero olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti, tollanen vanha ukko. Mä haluan paljon nuoremman miehen itelleni.
N23
Venäjältä ja Aasiasta onneksi saa helposti nuoria naisia vanhempikin mies.
Ja naiset ovat paljon kauniimpiakin ja luonnekin on mukavempi.
Mukavempi? Mikä on mukave?
Tyhmä, tyhmistä tyhmin tyhme: yli-ikäinen tyhjäpääbimbo, jonka 13tusinassa bimboriskigeenit, joilla ei opita perästäkään edes oppivelvollisuuden oppimäärää pitäisi minäminän väkisin pakkomonistaa, sekä samalla tuhoten nuoremman naisen (tai nuorempien naisten monikossa, kun monikossa taas kerran kiinnostuakin pitäisi, jotta haaremissa riittäisi vaihtopenkkiläisiä palveluvalmiudessa) elämän. Paska diili = paska diili vaikka voissa paistaisi ja siksipä siihen ei ole kukaan (vieläkään) langennut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kiellä, mutta turha niitä tsempatakaan, jos eivät ole realistisia. Päinvastoin Arille olisi pitänyt jo 10 vuotta sitten sanoa, että hei, nyt on kiire, eikä tsempata turhia unelmia ja haaveita siitä, että aikaa on loputtomiin.
Arin kaltaiset ihmiset on niitä, jotka nolaa itsensä jossakin idolsissa, kun koko ympäristö vain tsempannut haaveita vailla mitään realismia. Yleensä elämässä on haaveiden toteutumiselle omat reunaehtonsa, lisääntymisessä usein ikä.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, onhan sunkaltaisia varmasti olemassa, mutta et voi väittää, että ettette olisi todella pieni vähemmistö. Eihän Ariakaan olisi otettu mukaan ohjelmaan, jos ei yhtään halukasta olisi ollut haluamaan vanhan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti, tollanen vanha ukko. Mä haluan paljon nuoremman miehen itelleni.
N23
Venäjältä ja Aasiasta onneksi saa helposti nuoria naisia vanhempikin mies.
Ja naiset ovat paljon kauniimpiakin ja luonnekin on mukavempi.
Nuohan ovat suhteessa todella vaativia, et taida tuntea aluetta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden mukavan, hyvinkoulutetun ja hyvässä työssä olevan 30+ miehen, joka näyttääkin ihan samalta kuin Ari. Tämä tuttu mies haluaisi naisen ja lapsen eli perheen, mutta ei ole onnistunut saamaan kumpaakaan. Hänen ajattelutapansa on jotenkin outo, hän tuntuu ajattelevan, että ensin pitää hankkia kaikki materia ja miehen ostaa perheasunto, niin sitten joku nainen muuttaa sinne niin kuin nukkekotiin. Eihän se niin mene oikeasti. Normaalisti rakastutaan ja sitten rakennetaan koti ja valitaan ja ostetaan asunto yhdessä. Siis eletään se elämä yhdessä. Se tuttu mies tuskin tulee pariutumaan, kun hänen suhtautumisensa perheeseen on jollain lailla niin outo, että ihan kuin nainen ja lapsi hankittaisiin johonkin valmiiseen terraarioon.
Mies on varmaan entisessä elämässään ollut lintu :D Joku sellainen, joka rakentaa pesän valmiiksi ja koristelee sen kivoilla jutuilla, ja sitten esittelee sitä naaraille, joista joku valkkaa sen omakseen ja kas, meillä on tässä perhe :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ikä itsessään olisi mikään ongelma sille isäksi tulemiselle. Vanhemmuuteen ja lapsen kanssa elämiseen vaikuttaa niin lopettaa asiat yksilötasolla, ettei niistä voida yleistää. Esimerkiksi isäni sai nuorimman lapsensa 46-vuotiaana ja ihan normaalia se pikkulapsiarki oli. Toki minä olin tuolloin jo 10-vuotias.
Ongelma taitaa yleensä olla se asenne, miten suhtaudutaan siihen kumppaniin ja lapsen saamiseen. Kannattaa miettiä, minkälaisia omat käsitykset on perhe-elämästä.
Itse kyllä luulen, että 47 vuotiaaksi yksin ilman perhettä ja lapsia eläneellä miehellä olisi aika vaikea sopeutua vauvaperheen arkeen, jos sellaisen saisi. Kyllä ne asenteet, tavat ja tottumukset on tuohon ikään mennessä muotoutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko isäsi myös sen tulevan lapsen äidin etsinnän silloin 46-vuotiaana vai koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. No minusta se ei ole kreisiä. Minä iloitsen siitä, että lapsillani on perhekeskeinen isä, joka tietää mitä tekee, on tasapainoinen, rauhallinen ja turvallinen, ei juo eikä käy poikienreissuilla.
""Kenelle käy 47-vuotias mies, joka haluaa isäksi?""
No, varmaan 47-vuotiaalle naiselle. En minä eikä kukaan samanikäinen kaveri todellakaan haluttu tai katseltu mitään viisikymppisiä ukkeleita silloin, kun oltiin 18-25 -vuotiaita mimmejä. Eikä kyllä myöhemminkään. Vasta nyt, kun on itse viisikymppinen, voisi ottaa tuonikäisen.
Kolmekymppiset naiset haluavat ja etsivät omanikäistään seuraa. Suomessakin se normaali ikäero pariskuntien osapuolilla on noin kaksi vuotta, ei kaksikymmentä, eikä edes kaksitoista.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan näitä mielenterveysongelmaisia naisia, jotka hakee isähahmoa ,löytyy. Toivotaan, että Arinkin kohdalle joku riittävän hullu osuu.
Kyllä ihmiset sopeutuu elämänmuutoksiin, muutenhan me olisimme lajina jo kuolleet pois. Kai Arikin saa vielä vaimon itselleen ja jos ei saa niin tekee joidenkin lesbojen kanssa kumppanuussopimukse .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. No minusta se ei ole kreisiä. Minä iloitsen siitä, että lapsillani on perhekeskeinen isä, joka tietää mitä tekee, on tasapainoinen, rauhallinen ja turvallinen, ei juo eikä käy poikienreissuilla.
No oletko miettinyt sen lapsen kannalta asiaa? Luuletko, että se on hänestä jotenkin kiva ajatus, että hän tiedostaa isänsä olevan vanha ja tulee luultavimmin kuolemaan paljon aikaisemmin kuin sinä?
Arin on myöhässä kyllä noin kymmenen vuotta. 37-vuotiaana hän olisi hyvin voinut saada esim. 30-35 vuotiaan eronneen naisen jolla vaikka jo ennestään lapsi, mutta joka haluaa lisää lapsia. Ei alle 40v naisia kiinnosta lähes 50 vuotias mies.
Arin kannattaisi etsiä samanikäisiä eronneita naisia joilla jo lapsia, voi sitten ruveta isäksi noille lapsille. Harva yli 40 v nainen kuitenkaan enää haaveilee lisää lapsia. Tämä karu tosiasia, mutta juna meni jo omaan lapseen Arin kohdalla ellei sitten etsi nuorta naista Aasiasta tai Afrikasta.