MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1573)
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa. Laos. Vietnam.
Timpuktu.
https://www.vaalikone.fi/eduskunta2023/hs/ehdokkaat/1ad1a577-dbe2-41e7-…
Kaikki voivat mennä katsomaan mitä mieltä Ari on oikeasti nuorista ja lapsista. Sen sanon että mielestään ainakin opettajia ei tarvita lisää ja rahoitustakin parempi leikata kouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voivat mennä katsomaan mitä mieltä Ari on oikeasti nuorista ja lapsista. Sen sanon että mielestään ainakin opettajia ei tarvita lisää ja rahoitustakin parempi leikata kouluissa.
Hyvä löytö.
Vierailija kirjoitti:
Mun esikoinen oli 20-vuotias kun täytin 47 vuotta.
m55
Ja mun esikoinen oli 17 v, kun mä olin 47 v.
N48
Vierailija kirjoitti:
Elähtänyt vanha ukko päättää, nuoruuden rellestettyään ja kohdeltuaan naisia pelkkinä pelinappuloina olevansa nyt valmis perheeseen. Se juna meni jo! Nuoret naiset saavat nuoren miehen. Jonkun kunnollisen joka jaksaa hoitaa lapsia ja on isänä pitkään. Joka on vielä terve ja hyvännäköinen, kuten nainen itse. Ei kukaan halua isänsä ikäistä pappaa joka on vasta vanhoilla päivillään kypsä ottamaan vastuuta.
Oma valinta, niin makaat kuin petaat. Kun ei nuorempana kelvannut perustaa perhettä silloin oman ikäisen naisen kanssa, on se myöhäistä nyt.
Tämä!!!!!!! Ällöttävää et tommone vanha ku sinen vanha papparainen vinkuaa nuoria naisia 🤮🤮🤮🤮🤮🤮 hankkikoot oman ikäistä seuraa stana!!!!
Vierailija kirjoitti:
Pesunkestävä äärivassari, hyi olkoot.
Tuon ikäinen mies on eläkkeellä, kun lapset on lukiossa. Ja silloin sitä rahaa juuri tarvittaisiin eniten. Onko elatuskykyä? Millainen eläke?
🇺🇦🇮🇱
Ottaa sekin nuoren vaimon itsetunnolle, jos vanhan ukkonsa kalua kohta jo lakkaa toimimasta tai olemaan kovimmillaan. Sori nyt vaan mutta tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Ei alle 50-vuotiaana lähestytä eläkeikää. Tuolle ikäluokalle eläkeikää lähestytään 66-vuotiaasta eteenpäin. Todennäköisesti eläkeikä on nostettu tuolloin jo seitsemäänkymmeneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä löytö.
No just joo, suuret luokkakoot ja soteplaveluista karsiminen ja ei yhteiskunnan tuille .....hänhän sitten itse maksaa kokonaan omista rahoista sen lapsensa äidin synnytyksen, hoitovapaan ja äitiysloman? Ja vie lapsensa kouluun, jossa luokkakoko on 50 lasta?
V t t u, mikä pöljäke!!!!! En yhtään ihmettele, että on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesunkestävä äärivassari, hyi olkoot.
Liike Nyt:n listoilla???? Persujankkaajalle ei ole selvää edes se, että minne suomalaiset puolueet oikeisto- vasemmisto- kartalla sijoittuvat. 😂
Juna meno jo.
Itse otin hitusen alle 40v miehen ja siitä kuoriutui "vanha". Ei jaksa lasta. Jaksaa vetää pään täyteen baarissa, mutta ei valvoa lasta.
Jäi yhteen lapseen.
Minä haluaisin vielä toisen lapsen ja olen miettinyt löytäväni nuoren miehen ja perustavani uuden perheen. En vaan taida kelvata 30 vuotiaalle komistukselle.
Mieslapsi on mieslapsi viisikymppisenäkin. Turha kuvitella, että hänestä tulee huolehtiva isä ja hyvä puoliso missään vaiheessa.