Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9615)

Vierailija
1741/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historian suloisin KAJ-haastattelu. :)

Vierailija
1742/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haaveilen konsertista Tampere-talossa. Toteutuneeko ikinä.

Nokia Arena on oikeampi paikka heille 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani vaikka Colosseum. Kunhan tulee lisää konsertteja.

Vierailija
1744/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy kaipaa hurjaa naista.

Vierailija
1745/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä porukkaa arvelette olevan KAJ'n jäähallikeikalla? Olen yksin menossa, permantolippu.

Vierailija
1746/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin menossa permannolle ja ikä on 54 v. Luulisin että on paljon 35-65-vuotiaita ja sitten lapsiperheitä.

Vierailija
1747/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään perheellä. Mies, minä ja kolme lasta 12 - 17 v.

Vierailija
1748/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesta uudesta musikaalista:

Jossain viisukevään lukuisista haastatteluista (en nyt valitettavasti yhtään muista missä) heiltä kysyttiin, onko haaveissa tehdä uusi musikaali. Sanoivat että toivovat pääsevänsä sellaisen vielä tekemään, mutta se vaatisi vähintään puolen vuoden loven kalenteriin, sillä musikaalin kirjoittaminen on ihan koko päivä duunia biisien kirjoituksineen, sitä ei voi tehdä muiden töiden lomassa kuten montaa muuta asiaa kuten perus biisin tekoa voi. Viimeksi viettivät ihan 8h/päivä musikaalin kirjoittamisen parissa. Plus tietty musikaalin esitysten lomaan tuskin mahtuu muita keikkoja. Eli varmastikin ainakin 1-1,5 vuoden työt koostuisivat lähinnä musikaalijutuista. Eli musikaalin kirjoittaminen saa odottaa kunnes heillä on muun uran kanssa sellainen tilanne että on sen verran hiljaista että malttaa laittaa musiikkikeikat vuodeksi tauolle. Veikkaisin että ainakaan ensi vuonna ei vielä ala uusi musikaaliprojekti, l

Olen tässä miettinyt että onkohan musikaalin kirjoittaminen riittävän tuottoisaa puuhaa. Jos siihen menee kolmen ihmisen 1-2 vuoden työaika kokopäiväisesti, musikaalin tuoton pitäisi olla erittäin hyvä. Vaikkakin myivät 27 000 lippua Botnia Paradiseen, pääsiköhän siitä silti millekään tuntipalkoille kun kaikki kulut ja näyttelijöiden palkat vähennettiin.

Toivoisin kyllä kovasti, että tekisivät uuden musikaalin. Mutta minulle kelpaisi myös se, että alkaisivat esittää jompaakumpaa vanhoista uudestaan.

Vierailija
1749/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun näkisi vielä joskus KAJ'n jossain kunnon konserttisalissa! Vähän vierastan näitä festareita, kun siellä aina niitä muita esiintyjiä, mitkä ei välttämättä kiinnosta. Mutta kai tästä vielä vanhoilla päivilläänkin on sinne vääntäydyttävä KAJ'ta katsomaan. Arvon tässä parhaillaan, että Tammisaareen vai ei... 

Toivoisin näkeväni sellaisen konsertin, jossa useampia vaatteiden vaihtoja ja väliaikasketsejä. Tuollainen einoikein festareille sovi, mutta toivottavadti jäähallilla olisi myös jotain tämän tyyppistä.

Vierailija
1750/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permannolle menee varmaan aika nuorta porukkaa, veikkaisin. Me vanhemmat (itse 44) ehkä enemmän istutaan katsomon puolella.

Vierailija
1751/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähalliin menossa myös ja ikää yli 65. Varmasti tulee kaikenikäistä porukkaa, mutta veikkaan, että enemmistö keski-ikäisiä. 

Vierailija
1752/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänne muuten koskaan linkitetty Jakobin Lidret-vierailusta poisjääneiden pätkien koostetta? En itse osaa valitettavasti linkata. Löytyy Tiktokista ja Instasta nimellä Den mästä obekväm intervjun.

Se jos mikä on aivan hulvattoman hauska ja Jakob nauraa hillittömämmin kuin koskaan. Kyseinen Lidret-haastattelu on muutenkin hyvä, mutta tämä pätkä on hillitön.

Vierailija
1753/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarien eturiveissä on näkynyt niin kirkuvia teinejä kuin aikuisempaakin väkeä. Luulen että molempia nähdään myös Helsingissä. Vannoituneita faneja on tulossa eri puolilta Eurooppaa ja facebookista bongasin ainakin yhden, joka lentää paikalle Usasta.

Vierailija
1754/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänne muuten koskaan linkitetty Jakobin Lidret-vierailusta poisjääneiden pätkien koostetta? En itse osaa valitettavasti linkata. Löytyy Tiktokista ja Instasta nimellä Den mästä obekväm intervjun.

Se jos mikä on aivan hulvattoman hauska ja Jakob nauraa hillittömämmin kuin koskaan. Kyseinen Lidret-haastattelu on muutenkin hyvä, mutta tämä pätkä on hillitön.

Kiitos! En ole huomannut, että olisi linkitetty, täytyy tsekata.

Vierailija
1755/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D

Ihan hauska kooste: Kaj Frendit-sarjan tunnusmusiikkina

Vierailija
1756/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Högt över havet Skansenilla...

Vierailija
1757/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon menossa KAJ'n jäähallikeikalle, olen 36-vuotias. Varmaan paljon 30-50 vuotiaita, veikkaisin näin. Toivoisin että siellä olisi sellainen KAJ10-konsertin tyyppinen show, bändeineen kaikkineen. Mitä luulette, millainen show tulossa?

Vierailija
1758/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noista musikaaleista mieleen, katsoin tänään (taas uudestaan) Gambämark-musikaalin ja huhhei kun Jakob on siinä Bäriking-biisin aikana kuuma! Silmä lepää niissä käsivarsissa. 

Vierailija
1759/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin jäähalliin KAJ10-tyyppistä ja vähintäänkin orkesteria. 

Olisi NIIN hienoa!

Vierailija
1760/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festarien eturiveissä on näkynyt niin kirkuvia teinejä kuin aikuisempaakin väkeä. Luulen että molempia nähdään myös Helsingissä. Vannoituneita faneja on tulossa eri puolilta Eurooppaa ja facebookista bongasin ainakin yhden, joka lentää paikalle Usasta.

Olen käynyt kaksilla festareilla ja molempien eturivissä meidän keski-ikäisten naisten edustus oli vahva. Mutta kyllä siellä nuorempiakin ja myös miehiä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi