Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9680)
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuore haastattelu https://www.svenskdam.se/noje/kaj-chockar-alla-timmar-innan-de-kan-traf…
Kiitos tästä! Ehkä vähän hitaalla käyvät Vöyrin pojat, jos ei vieläkään ole uponnut kunnolla tajuntaan, mitä oikein on tapahtunut. Mutta eiköhän se siitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänne muuten koskaan linkitetty Jakobin Lidret-vierailusta poisjääneiden pätkien koostetta? En itse osaa valitettavasti linkata. Löytyy Tiktokista ja Instasta nimellä Den mästä obekväm intervjun.
Se jos mikä on aivan hulvattoman hauska ja Jakob nauraa hillittömämmin kuin koskaan. Kyseinen Lidret-haastattelu on muutenkin hyvä, mutta tämä pätkä on hillitön.
Minä linkkasin sen tänne jo kerran, mutta ei sitä kukaan kommentoinut.
No mä (eri) linkkaan tämän nyt uudestaan. Onhan se hillitön. Nuo kysymykset on niin pöhköjä, ettei siinä olisi vakavamielisinkään ihminen pitänyt pokkaansa. Saati Jakob. :D
Voisiko joku kiltti kääntää tästä pääkohdat lyhyesti? Ruotsin taidot sellaiset, että jää vähän liian monta kohtaa ymmärtämättä, mutta lyhyelläkin käännöksellä saisin varmaan paremmin kiinni siitä mistä kaikesta puhutaan.
Voihan Jakobin nauru- ja aivasteluvideot! 😂😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuore haastattelu https://www.svenskdam.se/noje/kaj-chockar-alla-timmar-innan-de-kan-traf…
Kiitos tästä! Ehkä vähän hitaalla käyvät Vöyrin pojat, jos ei vieläkään ole uponnut kunnolla tajuntaan, mitä oikein on tapahtunut. Mutta eiköhän se siitä. :)
Hienosti he ovat kuitenkin sopeutuneet elämänmuutokseensa, kiihkeätempoiseen keikkakalenteriin, presidentin ja kuninkaan tapaamisiin sekä kaikkiin kreisihin ehdotuksiin joita heille satelee. Kulissien takaa kuvatuista otoksista näkee että he vakavoituvat ja hiljentyvät ennen jokaista esiintymistä.
Löysin tällaisen videon eiliseltä illalta https://www.instagram.com/p/DMQxtsqtXh7/
Nyt ymmärrän miksi he olivat huolissaan siitä, aikooko tuo Diggiloon juontaja Per Andersson stripata Bara bada bastun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tuli noista musikaaleista mieleen, katsoin tänään (taas uudestaan) Gambämark-musikaalin ja huhhei kun Jakob on siinä Bäriking-biisin aikana kuuma! Silmä lepää niissä käsivarsissa.
Mitäh, eikö täällä koetakaan pelkkiä äidillisiä tunteita poikia kohtaan! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänne muuten koskaan linkitetty Jakobin Lidret-vierailusta poisjääneiden pätkien koostetta? En itse osaa valitettavasti linkata. Löytyy Tiktokista ja Instasta nimellä Den mästä obekväm intervjun.
Se jos mikä on aivan hulvattoman hauska ja Jakob nauraa hillittömämmin kuin koskaan. Kyseinen Lidret-haastattelu on muutenkin hyvä, mutta tämä pätkä on hillitön.
No mä (eri) linkkaan tämän nyt uudestaan. Onhan se hillitön. Nuo kysymykset on niin pöhköjä, ettei siinä olisi vakavamielisinkään ihminen pitänyt pokkaansa. Saati Jakob. :D
Voisiko joku kiltti kääntää tästä pääkohdat lyhyesti? R
Seesar XL kysyy Jakobilta miksi he delegoivat saunan siirtämisen Suomesta Sveitsiin muille, ovatko he tavanneet homoja jotka katsovat Euroviisuja, onko KAJ'sta tullut seksisymboleja siksi että heillä on niin isot kikkelit ja vetikö Jakob kokaiinia vessassa ennen podcastin alkua.
Nämä kysymykset olivat siis bloopereita eivätkä päätyneet lopulliseen Lidretiin. Mutta ihan podcastin lopussa Seesar XL tarjotaa Jakobille purkkaa ja pyytää häntä jättämään pureskellun mällin hyllylle kokoelman jatkoksi. Jakob sanoo: v*ttu va äckligt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli noista musikaaleista mieleen, katsoin tänään (taas uudestaan) Gambämark-musikaalin ja huhhei kun Jakob on siinä Bäriking-biisin aikana kuuma! Silmä lepää niissä käsivarsissa.
Ei todellakaan. Sen marjanpoimijan olkavarret ja lantionliikkeet herättävät kaikkea muita kuin äidillisiä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Sen marjanpoimijan olkavarret ja lantionliikkeet herättävät kaikkea muita kuin äidillisiä tunteita.
Noh, noh, pysytäänpäs aisoissa siellä! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kiltti kääntää tästä pääkohdat lyhyesti?
Eka juttu varmaan selvä. Haastattelija sanoo lopuksi, ettei hän ainakaan menisi sanomaan että kuskaa jonkun rakennuksen Sveitsiin.
Tokassa haastattelija sanoo, että hän on kuullut, että euroviisuissa on paljon homoja. Jakob repeää jo tässä. Sitten hän kysyy ovatko he tacanneet niitä ja laulavatko he. Jakob selittää, että hän repesi, koska haastattelija näyttää ja kuulostaa niin aidon huolestuneelta. Jakob myös selittää kyllä siinä välissä, että homot euroviisuissa on ihan hyvä juttu.
Kolmannessa haastattelija kysyy johtuuko heidän suosionsa siitä että heillä on isot kullit.
Neljännessä haastattelija toteaa, että Jakob kävi vessassa ennen haastattelun alkua. Jakob repeää tässä kohtaa ihan täysin. Sitten hän kysyy ottiko Jakob siellä kokaiinia ja myöhemmin onko Ruotsissa paremmat vessat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo takuuvarmasti ollut aikamoinen shokki, kun vastoin kaikkia ennakko-odotuksia yhtäkkiä ovatkin supersuosittuja, kysyntää riittää ja saavat nyt elää omaa unelmaansa. Siinä menee elämä uuteen järjestykseen. Toivottavasti eivät "hukkaa itseään" tässä kaikessa pyörityksessä. Ovat kuitenkin nuoria vielä. Pitkä kokemus taustalla toivon mukaan auttaa pitämään jalat maassa edelleen. Kaikkea hyvää heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo takuuvarmasti ollut aikamoinen shokki, kun vastoin kaikkia ennakko-odotuksia yhtäkkiä ovatkin supersuosittuja, kysyntää riittää ja saavat nyt elää omaa unelmaansa. Siinä menee elämä uuteen järjestykseen. Toivottavasti eivät "hukkaa itseään" tässä kaikessa pyörityksessä. Ovat kuitenkin nuoria vielä. Pitkä kokemus taustalla toivon mukaan auttaa pitämään jalat maassa edelleen. Kaikkea hyvää heille!
Niinpä!
Kesä hiostavissa keinokuitupuvuissa Suomen ja Ruotsin väliä suhaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenruotsalaisuuden kupla puhkesi kertaheitolla, ja nyt heillä on uudet haasteet vastata suomenkielisen yleisön kysyntään. Ovat sanoneet etteivät olisi ikinä osanneet kuvitella että heitä pyydetään esiintymään Provinssirockiin. Eiväthän he olleet edes tähdänneet Suomen markkinoille, koska heillä on oma kielimuurinsa. Mutta Provinssi meni hyvin, samoin Ruisrock, ja nyt tämän kesän isommista suomenkielisistä festarikeikoista ovat jäljellä vielä Qstock ja Simerock. Plus ne muut, mitä niitä on, Espoon Supersunnuntai ja Turun Logomo. Ja uskoisin että heitä on jännittänyt myös kantaako BBB:n suosio enää Ruotsissakaan. Ruotsissa on niin iso kevyen musiikiin skene ja paljon suosittuja artisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen pitkästä aikaa poikien 10-vuotiskonsertin areenalta.
Olisi ihanaa jos vaasan sähkön areena-keikka myös julkaistaisiin samoin. Yksittäisiä esityksiä kyseiseltä keikalta löytyy, ja on pidempikin, mutta kuvattu kaukaa, ja laatu huono.
Tämä tallenne on kuitenkin parempi kuin ei mitään. :)
Juu, niin on, mutta olisi ihana nähdä Jakobin ilmeitä ja eläytymistä. 🤎💛
Ja kaikkia hienoja yksityiskohtia.
Osaavat ottaa niin yleisönsä, ihan kaikki.🔥
Mulle yllätys oli KAJ'n vastaanotto kesäkuun Radio Nova Festivaalilla, joka järjestettiin eka kertaa Tampereella. Umpisuomenkielinen yleisö hurrasi, jammaili ja lauloi täysillä mukana. Pojat näytti aluksi vähän hermostuneilta, sitten yllättyneiltä ja lopuksi olivat riemuissaan.
Ja tämä oli siis heidän ihka ensimmäinen keikka suomenkielisessä Suomessa, he kertoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kiltti kääntää tästä pääkohdat lyhyesti? R
Mitään en ymmärtänyt, mutta niin ihanaa naurua ja iloa.🥰
Itse olen bongannut niitä aivasteluvideoita, ja kolme olen tänne jo linkannut.
Olisi ihana kun olisi koostevideo Jakobin nauruista ja aivasteluista.😘
Vierailija kirjoitti:
Mulle yllätys oli KAJ'n vastaanotto kesäkuun Radio Nova Festivaalilla, joka järjestettiin eka kertaa Tampereella. Umpisuomenkielinen yleisö hurrasi, jammaili ja lauloi täysillä mukana. Pojat näytti aluksi vähän hermostuneilta, sitten yllättyneiltä ja lopuksi olivat riemuissaan.
Ja tämä oli siis heidän ihka ensimmäinen keikka suomenkielisessä Suomessa, he kertoivat.
Siinä kauan, kauan sitten taltioidussa telttakonsertissa (jossa he ihmettelevät että onko kuulijoita peräti sata) he vitsailevat että ovat esiintyneet suomenkielisellekin yleisölle ja että se hurrasi heille, koska huusi H U R R I.
Vierailija kirjoitti:
Olin samoilla festareilla, edessä, joten näin ilmeet hyvin. Olivat tosiaan hieman jännittyneen oloisia, mutta eka tai tokan biisin viimeisen nuotin laulettuaan ja katsoessaan lattiaan Jacobin kasvoille levisi leveä hymy ja koko olemus oli helpottunut ja nosti katseen kavereihinsa. Ilme puhui enemmän kuin tuhat sanaa. Kuin olisi todennut Axelille ja Kevinille "Pojat, tää keikka onnistuu!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kauan, kauan sitten taltioidussa telttakonsertissa (jossa he ihmettelevät että onko kuulijoita peräti sata) he vitsailevat että ovat esiintyneet suomenkielisellekin yleisölle ja että se hurrasi heille, koska huusi H U R R I.
Muistan tämän! Siinä vaiheessa heillä ei tietysti ollut aavistustakaan, että he joskus oikeasti esiintyisivät suomenkieliselle yleisölle. Saati että ne suomenkieliset olisivat ihan pähkinöinä.
Hyvin on BBB kantanut Ruotsissa, Spotifyn Top kympissä edelleen. Epäilijäthän keväällä esittivät lähes varmana tietona, että kukaan ei muista biisiä enää viisujen jälkeen.
BBB:stä puhutaan jo Ruotsin uutena kansallislauluna. 😉😊😅