Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9615)

Vierailija
1761/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös odotan isoa Kaj 10 -tyyppistä iltaa. Orkesteri, vierailijoita, pätkiä musikaaleista, vanhoja ja uusia lauluja. Ei ehkä sketsejä, koska valtaosa yleisöstä on varmasti suomenkielistä. Musiikin voi ymmärtää ilman ruotsintaitoakin, sketsejä oikeastaan ei. (Toki melkein koko kansa ainakin vähän osaa ruotsia, ollaanhan me kaikki opiskeltu sitä koulussa.)

Vierailija
1762/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa on kuulemma enemmän teinejä ja nuoria aikuisia faneina kuin Suomessa, Ei ole ainakaan omien tyttärieni tiedossa ketään. Vähän mummojen juttuna pitävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon menossa KAJ'n jäähallikeikalle, olen 36-vuotias. Varmaan paljon 30-50 vuotiaita, veikkaisin näin. Toivoisin että siellä olisi sellainen KAJ10-konsertin tyyppinen show, bändeineen kaikkineen. Mitä luulette, millainen show tulossa?

Eivät he Jäähallia vuokraa ihan pikkukeikkaa varten. Luulisi Janne Hyödyn olevan mukana ja jos he viisi vuotta sitten saivat niin hyvän bändin, miksei nytkin. Silloin he järjestivät/hakivat rahoituksen itse. Vaasan sähkö taisi tukea ja he saivat ne hienot screenit käyttöön. 

Vierailija
1764/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa on kuulemma enemmän teinejä ja nuoria aikuisia faneina kuin Suomessa, Ei ole ainakaan omien tyttärieni tiedossa ketään. Vähän mummojen juttuna pitävät.

Suurimmalta osalta suomenkielisiä KAJ-fanitus edellyttää melkoista paneutumista, jotta ymmärtää sanat. Siksi varmaan suomenkielisissä fanikunta on vanhempaa kuim Ruotsissa. 

Vierailija
1765/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kaj päätyyy tekemään musikaalielokuvia.

Se olisi Jakobille täysi kierros, jos 14-vuotiaana jo aloitti. Todellakin toivon sitä minäkin, nämähän ovat niin hienoja näyttelijöitäkin. 

Vierailija
1766/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistin yhtäkkiä, kuinka KAJ sen kymmenvuotisjuhlansa jälkeen totesi, että siinä oli heidän uran huippu (ihan tyytyväisinä siis, että pääsivät sellaisen kerran elämässä kokemaan). Että koskaan enää eivät esiinny niin suurelle yleisölle.

Little did they know.  :)

Vierailija
1767/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taco hei ja Text tv on parhaita hittejä molemmat, mun mielestä parempia kuin Bara Bada Bastu.

Vierailija
1768/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistin yhtäkkiä, kuinka KAJ sen kymmenvuotisjuhlansa jälkeen totesi, että siinä oli heidän uran huippu (ihan tyytyväisinä siis, että pääsivät sellaisen kerran elämässä kokemaan). Että koskaan enää eivät esiinny niin suurelle yleisölle.

Little did they know.  :)

Baselissa 200 miljoonaa.

Vierailija
1769/9615 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭

Vierailija
1770/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Käärijälläkään ollut kuin yksi puolikas hittiä vaan ja hyvin menee silti, rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja sijoitusasuntokanta taitaa olla kasvanut tuntuvasti euroviisujen tuoman kuuluisuuden aikana.

Vierailija
1771/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭

Ootko Wräpperi?

Vierailija
1772/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.expressen.se/noje/musik/bastuchocken-pa-diggiloo-kaj-overra…

Diggiloon instapostauksen kommenttien perusteella paras Diggiloo-konsertti ikinä, mutta eihän se voi pitää paikkansa kun noilla apinoilla ei ole edes yhtä hittiä.

Vierailija
1773/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänne muuten koskaan linkitetty Jakobin Lidret-vierailusta poisjääneiden pätkien koostetta? En itse osaa valitettavasti linkata. Löytyy Tiktokista ja Instasta nimellä Den mästä obekväm intervjun.

Se jos mikä on aivan hulvattoman hauska ja Jakob nauraa hillittömämmin kuin koskaan. Kyseinen Lidret-haastattelu on muutenkin hyvä, mutta tämä pätkä on hillitön.

Minä linkkasin sen tänne jo kerran, mutta ei sitä kukaan kommentoinut.

Vierailija
1774/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Käärijälläkään ollut kuin yksi puolikas hittiä vaan ja hyvin menee silti, rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja sijoitusasuntokanta taitaa olla kasvanut tuntuvasti euroviisujen tuoman kuuluisuuden aikana.

Euroviisujen tuoma kuuluisuus ei riitä. Kisoihin osallistuu joka vuosi yli 30 maata, ja suurin osa artisteista unohtuu saman tien. Käärijä onnistui koskettamaan ihmisiä, vaikka ei voittanutkaan. Tämän vuoden voittajalla ei tietääkseni ole ollut muita keikkoja kuin Lontoon ja Wienin Pride, ja se voi johtua yksinkertaisesti siitä ettei JJ:llä ole muuta omaa musiikkia kuin se Wasted Love. Käärijällä on laaja tuotanto, ei yhtä laaja eikä monipuolinen kuin KAJ'lla, mutta kysyntää riittää ja uusia kappaleitakin pukkaa.

Vierailija
1775/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös odotan isoa Kaj 10 -tyyppistä iltaa. Orkesteri, vierailijoita, pätkiä musikaaleista, vanhoja ja uusia lauluja. Ei ehkä sketsejä, koska valtaosa yleisöstä on varmasti suomenkielistä. Musiikin voi ymmärtää ilman ruotsintaitoakin, sketsejä oikeastaan ei. (Toki melkein koko kansa ainakin vähän osaa ruotsia, ollaanhan me kaikki opiskeltu sitä koulussa.)

Mulla ei ole ennakko-odotuksia. Ainoa, mitä toivon on se, että esittäisivät jotain lauluja Botnia Paradisesta. Muutoin mulle kelpaa hyvin vaikka saunakiertueen biisit. Liveorkesteri olisi kuitenkin kiva. Jos jonkun sketsin meinaavat laittaa, niin sitten siihen pitäisi olla tekstitys suomeksi/englanniksi. Varmaan tulee jotain porukkaa myös Suomen rajojen ulkopuolelta. 

Vierailija
1776/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen pitkästä aikaa poikien 10-vuotiskonsertin areenalta.

Olisi ihanaa jos vaasan sähkön areena-keikka myös julkaistaisiin samoin. Yksittäisiä esityksiä kyseiseltä keikalta löytyy, ja on pidempikin, mutta kuvattu kaukaa, ja laatu huono.

Vierailija
1777/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon menossa KAJ'n jäähallikeikalle, olen 36-vuotias. Varmaan paljon 30-50 vuotiaita, veikkaisin näin. Toivoisin että siellä olisi sellainen KAJ10-konsertin tyyppinen show, bändeineen kaikkineen. Mitä luulette, millainen show tulossa?

Eivät he Jäähallia vuokraa ihan pikkukeikkaa varten. Luulisi Janne Hyödyn olevan mukana ja jos he viisi vuotta sitten saivat niin hyvän bändin, miksei nytkin. Silloin he järjestivät/hakivat rahoituksen itse. Vaasan sähkö taisi tukea ja he saivat ne hienot screenit käyttöön. 

Toivottavasti Janne Hyöty pysyy KAJ'n kuvioissa mukana edelleen tästä eteenkin päin. Siis että eivät nyt täysin ruotsalaisten tuottajien kelkkaan lähde. Menisikö musiikki sitten aina vaan enemmän BBB ja Mosquito linjalle...? 🤔 

Vierailija
1778/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen tuoma kuuluisuus ei riitä. Kisoihin osallistuu joka vuosi yli 30 maata, ja suurin osa artisteista unohtuu saman tien. Käärijä onnistui koskettamaan ihmisiä, vaikka ei voittanutkaan. Tämän vuoden voittajalla ei tietääkseni ole ollut muita keikkoja kuin Lontoon ja Wienin Pride, ja se voi johtua yksinkertaisesti siitä ettei JJ:llä ole muuta omaa musiikkia kuin se Wasted Love. Käärijällä on laaja tuotanto, ei yhtä laaja eikä monipuolinen kuin KAJ'lla, mutta kysyntää riittää ja uusia kappaleitakin pukkaa.

Ja tänä vuonna sitten KAJ onnistui koskettamaan ihmisiä ainakin Suomessa ja Ruotsissa ihmisläheisellä tyylillään, ilolla ja huumorillaan. He näyttävät saavan joka paikassa lämpimän ja innostuneen vastaanoton, mikä lämmittää myös omaa sydäntä. 

(Off Topic tuosta JJ:sta: Hän on epäilemättä taitava laulaja, jolla on harvinainen ja poikkeuksellinen ääni. Mietin vaan, jaksaako tuo pidemmän päälle kiinnostaa ihmisiä.... Itse en välttämättä jaksaisi kuunnella kokonaista konsertillista. Mutta makuasia taas kerran.) 

Vierailija
1779/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen pitkästä aikaa poikien 10-vuotiskonsertin areenalta.

Olisi ihanaa jos vaasan sähkön areena-keikka myös julkaistaisiin samoin. Yksittäisiä esityksiä kyseiseltä keikalta löytyy, ja on pidempikin, mutta kuvattu kaukaa, ja laatu huono.

Tämä tallenne on kuitenkin parempi kuin ei mitään. :)

Vierailija
1780/9615 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tänne muuten koskaan linkitetty Jakobin Lidret-vierailusta poisjääneiden pätkien koostetta? En itse osaa valitettavasti linkata. Löytyy Tiktokista ja Instasta nimellä Den mästä obekväm intervjun.

Se jos mikä on aivan hulvattoman hauska ja Jakob nauraa hillittömämmin kuin koskaan. Kyseinen Lidret-haastattelu on muutenkin hyvä, mutta tämä pätkä on hillitön.

Minä linkkasin sen tänne jo kerran, mutta ei sitä kukaan kommentoinut.

No mä (eri) linkkaan tämän nyt uudestaan. Onhan se hillitön. Nuo kysymykset on niin pöhköjä, ettei siinä olisi vakavamielisinkään ihminen pitänyt pokkaansa. Saati Jakob. :D

https://www.instagram.com/reel/DJtzLhEI95x/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi