90 prosenttia naisista ei ole koskaan saanut orgasmia, ei edes itsetyydytyksessä..
90 prosenttia naisista ei ole koskaan saanut orgasmia, ei edes itsetyydytyksessä..
#BossLady
Kommentit (58)
Jaa. No minäpä olen saanut elämäni aikana tuhansia orkkuja. T. vanhapiika 67v
Mihin nainen tarvitsee orkkua? Pilden ainoa tehtävä on muutenkin ottaa miehen rojut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No minäpä olen saanut elämäni aikana tuhansia orkkuja. T. vanhapiika 67v
Tämä on totta!
Vierailija kirjoitti:
Mihin nainen tarvitsee orkkua? Pilden ainoa tehtävä on muutenkin ottaa miehen rojut vastaan.
Orkkua saamaton nainen ei anna sinulle.
Nainen on erittäin huonosti suunniteltu, kaikin puolin.
Laitapa tähän linkki tai muu todiste asiasta ennenkuin puhut paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Nainenkin haluaa seksiä ja orgasmin. Siis normaali nainen
Ei mieskään saa koskaan orkkua. Teeskentelee vaan ja jotkut jopa valuttavat jogurttia naisen reisille että näyttää lauenneen .
Miehet taas eivät koskaan saa kokemusta kunnon orgasmista. Naisen orgasmit ovat 7 kertaa voimakkaampia ja kestävät 3 kertaa pidempään. Naiset eivät edes laskisi sitä teidän muutaman sekunnin roiskausta orgasmiksi.
Mustien miesten lihaksikkaat pakarat kalvavat "heteroiden" perussuomalaisten miesten mieliä, päivittäin!
Naisen orgasmi on pelkkä myytti. Ei sellaista oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on erittäin huonosti suunniteltu, kaikin puolin.
Ainut pääkoppasi on suunniteltu todella huonosti
Minä olen parhaimmillaan saanut useita orkkuja saman yhdynnän aikana. Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa. En usko, että vaihtamalla paranisi, ainakaan tässä asiassa.
Sitten minä kuulun siihen 10 % vähemmistöön. Mutta en suinkaan saa kaikkien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä luulet, raukka.
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa tyydyttää naisia!
En kyllä harrastaisi mieheni kanssa seksiä, jos en saisi orgasmia. Nyt, kun lapsetkin on jo hankittu. Ihan niin altruisti en ole, että vain toisen iloa ajattelisin.
Hyvä juttu.