Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9490)
Tänään käy taas yksi Benjaminin unelma toteen, kun BBB (SVT:n videon mukaan "Ruotsin uusi kansallishymni") kajahtaa Malmössä. "Special guest KAJ", Diggyloo mainostaa tapahtumaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Tänään käy taas yksi Benjaminin unelma toteen, kun BBB (SVT:n videon mukaan "Ruotsin uusi kansallishymni") kajahtaa Malmössä. "Special guest KAJ", Diggyloo mainostaa tapahtumaa. :)
Benjamin haaveili Doobidoosta, joka on musiikkiviihdeohjelma. Kivaa toki, että ovat vieraina Diggiloo-kiertueella, joka taitaa olla myös jonkinlainen instituutio.
Vierailija kirjoitti:
Axel ainakin toivoo ehtivänsä joskus kirjoittaa lisää, siis uusia kirjoja eikä vain laulutekstejä tai musikaalikäsikirjoituksia. Kirjailijahan hän ehkä syvimmältä olemukseltaan on, vaikka kääntöpuoleltaan ylivertainen viihdyttäjä.
Jakobhan joskus vitsaili, että Axelin fanien profiili on ihan eri kuin hänen ja Kevinin. Ihailijakirjeet Axelille kuulemma tulee innostuneilta äidinkielenopettajilta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin haaveili Doobidoosta, joka on musiikkiviihdeohjelma. Kivaa toki, että ovat vieraina Diggiloo-kiertueella, joka taitaa olla myös jonkinlainen instituutio.
Eikös Benjamin ole haltioissaan myös Diggiloosta, kun Linda Q mainostaa sitä hänelle...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Benjamin ole haltioissaan myös Diggiloosta, kun Linda Q mainostaa sitä hänelle...?
Sen olinkin unohtanut. Niin monta unelmaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Axel ainakin toivoo ehtivänsä joskus kirjoittaa lisää, siis uusia kirjoja eikä vain laulutekstejä tai musikaalikäsikirjoituksia. Kirjailijahan hän ehkä syvimmältä olemukseltaan on, vaikka kääntöpuoleltaan ylivertainen viihdyttäjä.
Jakobhan joskus vitsaili, että Axelin fanien profiili on ihan eri kuin hänen ja Kevinin. Ihailijakirjeet Axelille kuulemma tulee innostuneilta äidinkielenopettajilta. :D
Mä sitten taidan profiloitua Kevin-faniksi. Freppa, Mäskis-Gunnar, Kenneth ja Dan-Ole iskee kaikki suoraan mun sydämeen. Varsinkin Dan-Ole, jonka kanssa jaksaisin bongailla silkkiuikkuja vaikka koko ikäni.
Jakobin naurunpuuskista tulee mieleen 8 Oscaria voittaneen Amadeus-elokuvan Mozartin naurunpurskahdukset. Vähän off-topic, mutta hieno leffa.
Huvittaa miten suomenkielisille KAJ on uusinta uutta. Ovat tehneet musiikkia jo yli 10 vuotta.
"Benjaminilla" on ennustajan lahja. Varsinainen oraakkeli.💚
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa miten suomenkielisille KAJ on uusinta uutta. Ovat tehneet musiikkia jo yli 10 vuotta.
Ei mun mielestä huvittavaa vaan surullista. Me suomenkielinen yleisö on pysytty täyspimennossa, kun suomenkielinen media ei ole heitä noteerannut. Onneksi tuli Mello ja onneksi voidaan nyt jälkikäteenkin nauttia heidän musiikista ja muusta tuotannosta, sehän on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Jakobin naurunpuuskista tulee mieleen 8 Oscaria voittaneen Amadeus-elokuvan Mozartin naurunpurskahdukset. Vähän off-topic, mutta hieno leffa.
Joku ulkomaalainen fani kirjoitti jossain somessa ihailevansa sitä, kuinka "Jakob takes every opportunity to laugh his head off".
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti heidän rallienglannistaan.
Mahdollisesti tarkoitit rallisuomea.
Koska englantia puhuvat täydellisesti, varsinkin Kevin.
Kevin kävisi britistä ihan ulkonäköä myöden.😊
On niin brittipopparin näköinen. Itse tykkään just 80-luvun brittimusasta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihanaa kun voi sukeltaa jo valmiiseen tuotantoon.
Vierailija kirjoitti:
KAJ on ollut olemassa vuodesta 2009.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä huvittavaa vaan surullista. Me suomenkielinen yleisö on pysytty täyspimennossa, kun suomenkielinen media ei ole heitä noteerannut. Onneksi tuli Mello ja onneksi voidaan nyt jälkikäteenkin nauttia heidän musiikista ja muusta tuotannosta, sehän on ja pysyy.
Jep. Olen ollut aiemmin aika aktiivinen Yle Suomen kuuntelija. En muista, että kertaakaan koskaan missään olisin kuullut KAJ'n musiikkia soitettavan. Hesarissa kuulemma on joskus ollut joku juttu heistä, mutta eivätpä ole muutoin tainneet suomenkielisten lehtien palstoilla olla. Tätähän täällä on moneen otteeseen ihmetelty. Samaa mieltä että onneksi tuli Mello.
Minä uskon, että tämä hidas polku on ollut heille oikea. He olivat harkinneet lähettävänsä Pa to ta na kakon UMK:hon n. 10 vuotta sitten, mutta onneksi eivät tehneet sitä. He ovat kehittäneet taitojaan ja esiintymistään vuosien varrella ja se kypsyys ja asenne jolla vetivät vaativan viisurumban tuli varmaan SVT:llekin yllätyksenä. Nyt kun menestystä tuli, on heillä varastossa runsaasti materiaalia jota esittää keikoilla.
Mulle tulee poikien huumorista, ja etenkin Kevinin kehonkielestä Monty Python ja eritoten John Cleese paikoitellen mieleen.
Olen brittihuumorin/musiikin suurystävä, ja ainakin mulle välittyy sieltä maneereita ja nokkelia poimintoja. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee poikien huumorista, ja etenkin Kevinin kehonkielestä Monty Python ja eritoten John Cleese paikoitellen mieleen.
Olen brittihuumorin/musiikin suurystävä, ja ainakin mulle välittyy sieltä maneereita ja nokkelia poimintoja. 🥰
Kannattaa katsoa Pitkän Jussin Majatalo, pitkä hoikka mies joka vääntyy eri asentoihin vaivatta.😉
Jotain on varmasti tulossa, kun ne Wasa Teaterin musikaalitkin on taltioitu ja muidenkin kuin suomenruotsalaisen yleisön mielenkiinto pompannut moninkertaiseksi.