Naisystävän menneisyydestä paljastui karmaiseva asia juhannuksena
Vietimme juhannuksen naisystävän vanhojen opiskelukaverien mökillä. Alkoholijuomiakin nautittiin, ja jossain kohtaa iltaa yksi naisystävän entinen läheinen ystävä paljasti ohimennen lauseessa, että naisystävälläni oli aikoinaan suurin piirtein joka viikonloppu uusi mies kierrossa. Nostin asian puheeksi tänään, kun olimme selvinpäin pitsalla. Lopulta inttämisen jälkeen naisystävä paljasti, että hänen numeronsa on 14. Olin sanaton. En tiennyt miten reagoida. Olin suoraan sanottuna shokissa, ja olen vieläkin. Vielä 24 tuntia sitten kuvittelin meneväni naimisiin tämän henkilön kanssa, perustavani perheen hänen kanssaan. Nyt en tiedä. En tiedä mitä sanoa. Olen yksinkertaisesti sanaton.
Mies32
Kommentit (195)
Otsikon perusteella kuvittelin, että oli tappanut jonkun tai vähintään muusta syystä istunut vankilassa, mutta kyse olikin vain siitä, että on elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen, jossa morsian juuri ennen häitä paljasti humalassa, että hän oli nainut useita mustia miehiä. Mies lopetti suhteen seuraavana päivänä.
Pääsipä nainen rasistimiehestä eroon. Mieti miten kauheaa olisi, jos tuollainen noin iso asia olisi pysynyt piilossa ja selviäisi vasta myöhemmin, kun olet jo raskaana tms. Olisi ihan hirveää, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä dillä on, mitä on tapahtunut ennen suhdetta?
Tykkäätkö seksistä? Naisystäväsi tuntuu tykkäävän. Jos haluat seksiä sisältävän avioliiton, niin mikä on ongelma? Mun luku on 2. Erosin 18 vuotta sitten, eikä luku ole sen jälkeen suurentunut. Ennen naimisiinmenoa exästä oli hienoa, kun olin siveä ja pidättyväinen ja "luku" oli pieni. Avioliitossa olisi sitten pitänyt harrastaa seksiä joka päivä muutamaan kertaan. Itselle riitti kerran kuukaudessa. Eli ukko valehteli toiveistaan. Jos olisi halunnut aktiivisemman vaimon, niin mitä roikkui mussa.
Eli mieti tarkkaan mitä haluat. Voit nimittäin saada mitä luulet toivovasi, ja sitten pilaat sekä oman että kumppanisi elämän.
Laita nyd se kodkki kiiddi, joogo
Naisilla on helppo elämä ei mitään uutta.
Täälläkin miehet valittaa, kun puoliso ei tykkää seksistä. Ja sitten jos tykkää, kuten ap:n tyttöystävä, niin ei sekään kelpaa. Mahdoton teitä on miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä dillä on, mitä on tapahtunut ennen suhdetta?
Tykkäätkö seksistä? Naisystäväsi tuntuu tykkäävän. Jos haluat seksiä sisältävän avioliiton, niin mikä on ongelma? Mun luku on 2. Erosin 18 vuotta sitten, eikä luku ole sen jälkeen suurentunut. Ennen naimisiinmenoa exästä oli hienoa, kun olin siveä ja pidättyväinen ja "luku" oli pieni. Avioliitossa olisi sitten pitänyt harrastaa seksiä joka päivä muutamaan kertaan. Itselle riitti kerran kuukaudessa. Eli ukko valehteli toiveistaan. Jos olisi halunnut aktiivisemman vaimon, niin mitä roikkui mussa.
Eli mieti tarkkaan mitä haluat. Voit nimittäin saada mitä luulet toivovasi, ja sitten pilaat sekä oman että kumppanisi elämän.
Höpsis. Ei se luku siitä kerro, nauttiiko seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun luku sitten pienempi ilmeisesti?
Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.
AP
H**ra se on miesh**rakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.
AP
Ei nainen ole mikään lukko eikä mies ole mikään avain.
Ja rehellisesti, EI ole eri asia miehellä.No olen eri mieltä ja niin on suurin osa miehistä ja naisistakin. Kuka nainen haluaa neitsyen miehen? Niinpä. Oma lukuni on n. 30-40 ja siihen mahtuu myös maksullisia mukaan, mutta kuten sanottu täysin eri asia naisella ja miehellä.
AP
Ei ole eri asia.
Mulla oli ton verran jo 18-vuotiaana. T. 30 vuotta onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin miehet valittaa, kun puoliso ei tykkää seksistä. Ja sitten jos tykkää, kuten ap:n tyttöystävä, niin ei sekään kelpaa. Mahdoton teitä on miellyttää.
Trollihan tuo on, mutta kyllä oikeastikin tietysti on olemassa tuollaisiakin miehiä, jotka miettivät tuon tason asioita kuin ap ja jotkut muut kaltaisensa ketjussa.
Ne kyllä tunnistaa helposti, joten sinänsä ei ole ongelma naiselle, jos haluaa sivistyneen miehen. Ketään fiksua/itsevarmaa/sivistynyttä jne. ei edes kiinnosta tuollaiset asiat, on sellaisten PoikaSaunoo-miesten juttuja tuommoset rahvastelut. Ja nyreiden, nyreät tunnistaa ilmeestä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen, jossa morsian juuri ennen häitä paljasti humalassa, että hän oli nainut useita mustia miehiä. Mies lopetti suhteen seuraavana päivänä.
Hyvä, onpa ollut kerrankin älykäs mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta jos se availee vain niitä lukkoja jotka saa auki millä vain avaimella niin ei se sitten mikään superavain taida ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi tällaisen naisen löytää mies joka arvostaa kokenutta ja taitavaa ladyä eikä ala utelemaan menneistä. Eikä 14 ole todellakaan paljon, jos ei ole teinistä kysymys.
14??? Siis ootko tosissaai? NELJÄTOISTA??? Onko se sun mielestä ihan oikeasti paljon? Mä olen viimeiset 22 vuotta ollut naimisissa, joten nykyään on tasan 1, mutta sitä ennen ehti kyllä kertyä kokemusta! En edes muista tarkkaa lukua, ja on useita tapauksia, joista en enää muista pantiinko vai ei. Arvaamalla heittäisin, että oma luku voisi olls jotain 100 ja 150 väliin. Saitkohan ap sydärin tästä tiedosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei ole eri asia, montako sulla on ollut?
Totta helvetissä se on eri asia. Eri
Provohan tämä on, mutta leikitään hetki ettei ollut.
Tämä kertoja, "entinen läheinen ystävä" taitaa olla nykyinen vihamies. Ei kertomiselle ole yhtään muuta syytä, kuin yritys katkaista pariskunnan välit.
Vierailija kirjoitti:
Itse en seurustellut 18-20-vuotiaana, kävin baarissa ja ukkoja riitti, kumia käytettiin. Alkoholi sai seksin tuntumaan mukavalta asialta. Mutta tuo aika on historiaa. Nyt olen avioliitossa ja miehiä se 1.
Minäkään en seurustellut 18-35 vuotiaana, kävin baarissa mutta naisia ei riittänyt. Kahden naisen kanssa harrastin seksiä. Ymmärrättekö nyt että on eri asia tavallisella miehellä ja naisella.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en seurustellut 18-20-vuotiaana, kävin baarissa ja ukkoja riitti, kumia käytettiin. Alkoholi sai seksin tuntumaan mukavalta asialta. Mutta tuo aika on historiaa. Nyt olen avioliitossa ja miehiä se 1.
Minäkään en seurustellut 18-35 vuotiaana, kävin baarissa mutta naisia ei riittänyt. Kahden naisen kanssa harrastin seksiä. Ymmärrättekö nyt että on eri asia tavallisella miehellä ja naisella.
M45
Entä sitten? Maailma ei ole kenellekään räysin oikeudenmukainen.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Eikö seksikin ole aika tylsää tuollaisen löysän, käytetyn naisen kanssa?
M29
Kerran ollut sellainenkin mielipide: Ei se järvi soutamalla kulu.
Mulla on yli 50 varmaankin ja olen mies. Pidän itseäni lut kana ja jos naisella olisi ollut yhtä paljon, niin pitäisin häntä lutkana. Ei lut ka maisuus ole niin paha, kuin esimerkiksi seksin myyminen sellaiselle tyypille, johon ei tunne luontaisesti vetoa. Oikeastan pidän naisista, jotka osaa vietellä miehen. Parantaa miestenkin mielenterveyttä.