Naisystävän menneisyydestä paljastui karmaiseva asia juhannuksena
Vietimme juhannuksen naisystävän vanhojen opiskelukaverien mökillä. Alkoholijuomiakin nautittiin, ja jossain kohtaa iltaa yksi naisystävän entinen läheinen ystävä paljasti ohimennen lauseessa, että naisystävälläni oli aikoinaan suurin piirtein joka viikonloppu uusi mies kierrossa. Nostin asian puheeksi tänään, kun olimme selvinpäin pitsalla. Lopulta inttämisen jälkeen naisystävä paljasti, että hänen numeronsa on 14. Olin sanaton. En tiennyt miten reagoida. Olin suoraan sanottuna shokissa, ja olen vieläkin. Vielä 24 tuntia sitten kuvittelin meneväni naimisiin tämän henkilön kanssa, perustavani perheen hänen kanssaan. Nyt en tiedä. En tiedä mitä sanoa. Olen yksinkertaisesti sanaton.
Mies32
Kommentit (195)
Kuulepa, sulla mitään naista ole, tuskin edes ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä dillä on, mitä on tapahtunut ennen suhdetta?
Tykkäätkö seksistä? Naisystäväsi tuntuu tykkäävän. Jos haluat seksiä sisältävän avioliiton, niin mikä on ongelma? Mun luku on 2. Erosin 18 vuotta sitten, eikä luku ole sen jälkeen suurentunut. Ennen naimisiinmenoa exästä oli hienoa, kun olin siveä ja pidättyväinen ja "luku" oli pieni. Avioliitossa olisi sitten pitänyt harrastaa seksiä joka päivä muutamaan kertaan. Itselle riitti kerran kuukaudessa. Eli ukko valehteli toiveistaan. Jos olisi halunnut aktiivisemman vaimon, niin mitä roikkui mussa.
Eli mieti tarkkaan mitä haluat. Voit nimittäin saada mitä luulet toivovasi, ja sitten pilaat sekä oman että kumppanisi elämän.
Kevytkenkäisen naisen puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin joka viikonloppu, jos 14?
Tämä nainen on ilmeisen nuori, vai mitä ap. Vasta tänä vuonna aloittanut sukupuolielämän.
Nainen antaa ja mies saa. Näin se on aina ollut ja luultavasti tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Eikö seksikin ole aika tylsää tuollaisen löysän, käytetyn naisen kanssa?
M29
Ap! Tässä sinulle aito neissy-anus kairattavaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun luku sitten pienempi ilmeisesti?
Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.
AP
Ei nainen ole mikään lukko eikä mies ole mikään avain.
Ja rehellisesti, EI ole eri asia miehellä.
No olen eri mieltä ja niin on suurin osa miehistä ja naisistakin. Kuka nainen haluaa neitsyen miehen? Niinpä. Oma lukuni on n. 30-40 ja siihen mahtuu myös maksullisia mukaan, mutta kuten sanottu täysin eri asia naisella ja miehellä.
AP
Tiedän tapauksen, jossa morsian juuri ennen häitä paljasti humalassa, että hän oli nainut useita mustia miehiä. Mies lopetti suhteen seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä dillä on, mitä on tapahtunut ennen suhdetta?
Tykkäätkö seksistä? Naisystäväsi tuntuu tykkäävän. Jos haluat seksiä sisältävän avioliiton, niin mikä on ongelma? Mun luku on 2. Erosin 18 vuotta sitten, eikä luku ole sen jälkeen suurentunut. Ennen naimisiinmenoa exästä oli hienoa, kun olin siveä ja pidättyväinen ja "luku" oli pieni. Avioliitossa olisi sitten pitänyt harrastaa seksiä joka päivä muutamaan kertaan. Itselle riitti kerran kuukaudessa. Eli ukko valehteli toiveistaan. Jos olisi halunnut aktiivisemman vaimon, niin mitä roikkui mussa.
Eli mieti tarkkaan mitä haluat. Voit nimittäin saada mitä luulet toivovasi, ja sitten pilaat sekä oman että kumppanisi elämän.
Kevytkenkäisen naisen puhetta.
2 seksikumppania, joista toinen seurustelusuhde js toinen avioliitto, on kevytkenkäistä? 18 vuoden selibaatti kevytkenkäistä? Juu, mulle on ihan sama, vaikka olisin ilmapallokenkä, mutta lue nyt viestit joihin vastaat.
Eli oletko perinteinen haluan naida neitsyen, mutta pitäähön se koeajaa ja toivottavasti muuttuu lutkaksi, kun mennään naimisiin mies vai vähän mustasukkaisempi oma erityisyyteni riippuu naisen aiemmista suhteista mies? Näillä on sitten eroa vaikkei uskois
Minun aviomieheni sanoo menneensä laskuissaan sekaisin 300 kohdalla. Osaa kyllä kaikki temput takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Minun naiseni paljasti kesken veneretken äänestäneensä kuntavaaleissa jotain SDP:n ehdokasta 80-luvulla. Jätin naisen saareen ja jatkoin matkaa.
Se nainen on nyt mun kanssa. Kiitos siitä että sain tämän ihanan naisen.
14 ei edes ole paha luku. Useimmilla naisilla on 140.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.
AP
Ja rehellisesti, EI ole eri asia miehellä.
Rehellisesti, TODELLAKIN ON eri asia miehellä.
Miehen pitää kuulua top 0.02% supermega-alfa-luokkaan että saa seksiä yhtä helposti ja tasokkailta partnereilta ilman juuri mitään vaivaa/työtä/aikaa kuten naiset saavat.
70v nainen saa helpommin seksiä kuin 35v mies, niin eri peliä tässä pelataan.
Pillu,persreikä ja suu korkattu jo vuosi sitten.Voimia
Itse en seurustellut 18-20-vuotiaana, kävin baarissa ja ukkoja riitti, kumia käytettiin. Alkoholi sai seksin tuntumaan mukavalta asialta. Mutta tuo aika on historiaa. Nyt olen avioliitossa ja miehiä se 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ja rehellisesti, EI ole eri asia miehellä.No olen eri mieltä ja niin on suurin osa miehistä ja naisistakin. Kuka nainen haluaa neitsyen miehen? Niinpä. Oma lukuni on n. 30-40 ja siihen mahtuu myös maksullisia mukaan, mutta kuten sanottu täysin eri asia naisella ja miehellä.
AP
Nyt lähti jo liian paljon keulimaan tämä provo :D
Onneks miehet, jotka mä tunnen, on miehiä.
Itsellä yhden yön naisia kyllä riittänyt. M34
Jos on joka viikonloppu uusi mies kierrossa ja luku vaan 14, niin ei tuota vaihetta sitten kovin kauaa kestänyt. Mulla oli nuorena parhaimmillaan 3 miestä vuorokauden sisällä, että aika kesyltä kuulostaa tuo tyttöystäväsi touhu. Eikö nuoriso enää harrasta seksiä? T. N52
Kyllä on kuppamunan aika siirtyä roskaisemman rämeen luo.