Naisystävän menneisyydestä paljastui karmaiseva asia juhannuksena
Vietimme juhannuksen naisystävän vanhojen opiskelukaverien mökillä. Alkoholijuomiakin nautittiin, ja jossain kohtaa iltaa yksi naisystävän entinen läheinen ystävä paljasti ohimennen lauseessa, että naisystävälläni oli aikoinaan suurin piirtein joka viikonloppu uusi mies kierrossa. Nostin asian puheeksi tänään, kun olimme selvinpäin pitsalla. Lopulta inttämisen jälkeen naisystävä paljasti, että hänen numeronsa on 14. Olin sanaton. En tiennyt miten reagoida. Olin suoraan sanottuna shokissa, ja olen vieläkin. Vielä 24 tuntia sitten kuvittelin meneväni naimisiin tämän henkilön kanssa, perustavani perheen hänen kanssaan. Nyt en tiedä. En tiedä mitä sanoa. Olen yksinkertaisesti sanaton.
Mies32
Kommentit (195)
Sun luku sitten pienempi ilmeisesti?
Joo joo joo joo.
Seuraava luolamiehiäkin vanhempi provo palstalle!
14 ei nyt loppupeleissä ole mikään maailman loppu.
Minun naiseni paljasti kesken veneretken äänestäneensä kuntavaaleissa jotain SDP:n ehdokasta 80-luvulla. Jätin naisen saareen ja jatkoin matkaa.
Miten niin joka viikonloppu, jos 14?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.
AP
Ei ole eri asia, montako sulla on ollut?
0/5
Ihan jo aiheena tunkkainen ja kulunut, ja puhut myös itsesi pussiin tuossa "aikoinaan suunnilleen joka viikonloppu uusi mies kierroksessa" ja sitten se luku: 14 :D
Vai jäikö nolla pois perästä?
Aika vähän kokemuksia. Eikä ne sinuun jää, ap, kun taidat olla aika friikki mielipiteines ja avaimines. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.
AP
Meinaat et taivasvempele? Juu ei, en ole keksinyt sitä, vielä. Ilmoitan, sitten kun olen.
(tutmä mitää teille ilmoita, lesoilen vaan yksinäni .... :)))
Mitä merkitystä dillä on, mitä on tapahtunut ennen suhdetta?
Tykkäätkö seksistä? Naisystäväsi tuntuu tykkäävän. Jos haluat seksiä sisältävän avioliiton, niin mikä on ongelma? Mun luku on 2. Erosin 18 vuotta sitten, eikä luku ole sen jälkeen suurentunut. Ennen naimisiinmenoa exästä oli hienoa, kun olin siveä ja pidättyväinen ja "luku" oli pieni. Avioliitossa olisi sitten pitänyt harrastaa seksiä joka päivä muutamaan kertaan. Itselle riitti kerran kuukaudessa. Eli ukko valehteli toiveistaan. Jos olisi halunnut aktiivisemman vaimon, niin mitä roikkui mussa.
Eli mieti tarkkaan mitä haluat. Voit nimittäin saada mitä luulet toivovasi, ja sitten pilaat sekä oman että kumppanisi elämän.
Luulin, että murhaaja tai vähintään pirih--ra.
Jos 14 on saavutettu kanta, tulee seuraavat 14 jo heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei nainen ole mikään lukko eikä mies ole mikään avain.
Ja rehellisesti, EI ole eri asia miehellä.
Omasi ap. On varmaankin 410 paikkeilla, vai mitä?
Yök. Eikö seksikin ole aika tylsää tuollaisen löysän, käytetyn naisen kanssa?
M29
Mitä väliä naisen MENNEELLÄ seksikumppaneiden määrällä on sinulle? Itsellä yli 14, mutta se on historiaa, sukupuolitauteja ei ole ja nyt on vain 1 kumppani.
Huoh. Ikivanha provo tämäkin.