Naisystävän menneisyydestä paljastui karmaiseva asia juhannuksena
Vietimme juhannuksen naisystävän vanhojen opiskelukaverien mökillä. Alkoholijuomiakin nautittiin, ja jossain kohtaa iltaa yksi naisystävän entinen läheinen ystävä paljasti ohimennen lauseessa, että naisystävälläni oli aikoinaan suurin piirtein joka viikonloppu uusi mies kierrossa. Nostin asian puheeksi tänään, kun olimme selvinpäin pitsalla. Lopulta inttämisen jälkeen naisystävä paljasti, että hänen numeronsa on 14. Olin sanaton. En tiennyt miten reagoida. Olin suoraan sanottuna shokissa, ja olen vieläkin. Vielä 24 tuntia sitten kuvittelin meneväni naimisiin tämän henkilön kanssa, perustavani perheen hänen kanssaan. Nyt en tiedä. En tiedä mitä sanoa. Olen yksinkertaisesti sanaton.
Mies32
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Sun luku sitten pienempi ilmeisesti?
Ap nyt on onnekas jos saa yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.
AP
Ai kuinka lapsellinen ja sovinistinen vertaus. 🥱 Oletko kuullut ettei se järvi soutamalla kulu, vähän todellisempi vertaus kuin joku superavain ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.
AP
Mitä se peenis avaa pimpissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä dillä on, mitä on tapahtunut ennen suhdetta?
Tykkäätkö seksistä? Naisystäväsi tuntuu tykkäävän. Jos haluat seksiä sisältävän avioliiton, niin mikä on ongelma? Mun luku on 2. Erosin 18 vuotta sitten, eikä luku ole sen jälkeen suurentunut. Ennen naimisiinmenoa exästä oli hienoa, kun olin siveä ja pidättyväinen ja "luku" oli pieni. Avioliitossa olisi sitten pitänyt harrastaa seksiä joka päivä muutamaan kertaan. Itselle riitti kerran kuukaudessa. Eli ukko valehteli toiveistaan. Jos olisi halunnut aktiivisemman vaimon, niin mitä roikkui mussa.
Eli mieti tarkkaan mitä haluat. Voit nimittäin saada mitä luulet toivovasi, ja sitten pilaat sekä oman että kumppanisi elämän.
Kevytkenkäisen naisen puhetta.
Et ymmärrä lukemaasi, mitä jos lukisit uudelleen.🙄 Mies tuossa seksimaanikko oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei nainen ole mikään lukko eikä mies ole mikään avain.
Ja rehellisesti, EI ole eri asia miehellä.No olen eri mieltä ja niin on suurin osa miehistä ja naisistakin. Kuka nainen haluaa neitsyen miehen? Niinpä. Oma lukuni on n. 30-40 ja siihen mahtuu myös maksullisia mukaan, mutta kuten sanottu täysin eri asia naisella ja miehellä.
AP
Hyi helvetti ! Ei ole eri asia. En ottaisi maksullisilla käynyttä miestä. En halveksi itse maksullisia ihmisiä, vaan sitä miestä joka käyttää heitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voiko joku lukkoteoreetikko vastata? Seksihän olisi verrattuna sitä että rynkyttää avainta lukkopesässä, mutta mikä on se ovi joka avautuu kun ollaan yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voiko joku lukkoteoreetikko vastata? Seksihän olisi verrattuna sitä että rynkyttää avainta lukkopesässä, mutta mikä on se ovi joka avautuu kun ollaan yhdynnässä?
Kyllä sen oven pitää avautua jo ennen seksiä. Seksi taas huonona sulkee sen oven jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kyllä sen oven pitää avautua jo ennen seksiä. Seksi taas huonona sulkee sen oven jälleen.
Mutta tässä analogiassa jossa lukko on kikeli ja lukkopesä on pineli, niin mikä on se ovi joka avautuu yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta tässä analogiassa jossa lukko on kikeli ja lukkopesä on p
Sepä onkin huono analogia, juuri mainitsemastani syystä. Ei seksi itsessään avaa mitään lukkoja, ainakaan yhden illan suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta tässä
Niin se on minunkin mielestäni huono analogia, haluaisin vain nähdä onko kukaan lukkoteoreetikko pohtinut tuota asiaa yhtään pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Avaa pillumehun erityksen 😅
Minkä ikäinen se nainen sitten on? Minä olen 37v nainen ja minulla on historiassa vain 6kk ja 9kk seurustelusuhteet, joten kyllä niitä seksikumppaneitakin joku20. Ei se mun mielestä ole paljoa, jos ajatellaan, että mä olisin ekaa kertaa harrastanut seksiä 18-vuotiaana, niin tuohan tekee keskimäärin yhden seksikumppanin vuodessa. Mieluummin olisin ollut vaikka kolmessa pitkässä suhteessa elämäni aikana, jolloin niitä seksikumppaneitakin olisi vain muutama elämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen se nainen sitten on? Minä olen 37v nainen ja minulla on historiassa vain 6kk ja 9kk seurustelusuhteet, joten kyllä niitä seksikumppaneitakin joku20. Ei se mun mielestä ole paljoa, jos ajatellaan, että mä olisin ekaa kertaa harrastanut seksiä 18-vuotiaana, niin tuohan tekee keskimäärin yhden seksikumppanin vuodessa. Mieluummin olisin ollut vaikka kolmessa pitkässä suhteessa elämäni aikana, jolloin niitä seksikumppaneitakin olisi vain muutama elämäni aikana.
Ja onko jotenkin jalompaa nu*sia yhden kanssa tuhat kertaa kuin tuhannen kanssa kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Avaa pillumehun erityksen 😅
Ja tämä on siis se ovi joka ei saisi aueta?
Aikamoinen kylähutsu. Ei tarvi ihmetellä miksei liitot kestä kun nainen on pannut puoliarmeijaa ja tulee ennemmin tai myöhemmin tyytymättömäksi ja laittaa eron vireille kuvitellessaan että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei nainen ole mikään lukko eikä mies ole mikään avain.
Ja rehellisesti, EI ole eri asia miehellä.No olen eri mieltä ja niin on suurin osa miehistä ja naisistakin. Kuka nainen haluaa neitsyen miehen? Niinpä. Oma lukuni on n. 30-40 ja siihen mahtuu myös maksullisia mukaan, mutta kuten sanottu täysin eri asia naisella ja miehellä.
AP
Hyi helvetti ! Ei ole eri asia. En ottaisi maksullisilla käynyttä miestä. En halveksi itse maksullisia ihmisiä, vaan sitä miestä joka käyttää heitä
On eri asia koska miehen on paljon vaikeampi saada seksikumppaneita. Sen lisäksi naiset eivät välitä miehen menneisyydestä kuten miehet naisen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kylähutsu. Ei tarvi ihmetellä miksei liitot kestä kun nainen on pannut puoliarmeijaa ja tulee ennemmin tai myöhemmin tyytymättömäksi ja laittaa eron vireille kuvitellessaan että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen.
Ehkä se on se tämä miksi naisten seksuaalisuutta vartioidaan. Ettei nainen pystyisi vertailemaan miehiä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ap vihaa miehiä. Jollain tavalla, hänen mielestään siis, mies pilaa naisen.
Riittää että on samassa seurassa. Miehissä siis jotain sellaista paskaa, mikä tarttuu naisiin. Myös ap:ssa.
Niin varmaan, kun kaikki kelpaa. En kehuisi.