Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän menneisyydestä paljastui karmaiseva asia juhannuksena

Vierailija
21.06.2025 |

Vietimme juhannuksen naisystävän vanhojen opiskelukaverien mökillä. Alkoholijuomiakin nautittiin, ja jossain kohtaa iltaa yksi naisystävän entinen läheinen ystävä paljasti ohimennen lauseessa, että naisystävälläni oli aikoinaan suurin piirtein joka viikonloppu uusi mies kierrossa. Nostin asian puheeksi tänään, kun olimme selvinpäin pitsalla. Lopulta inttämisen jälkeen naisystävä paljasti, että hänen numeronsa on 14. Olin sanaton. En tiennyt miten reagoida. Olin suoraan sanottuna shokissa, ja olen vieläkin. Vielä 24 tuntia sitten kuvittelin meneväni naimisiin tämän henkilön kanssa, perustavani perheen hänen kanssaan. Nyt en tiedä. En tiedä mitä sanoa. Olen yksinkertaisesti sanaton.

Mies32

Kommentit (195)

Vierailija
61/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselytutkimuksen Finsex mukaan 14 seksikumppania ei ole paljon, vaan tarkalleen keskitasoa. Ap. elää neitsytmyytissä, jolle ei ole mitään sijaa todellisuudessa. Mutta jos elää neitsytmyytissä, seinä nousee pystyyn melkein aina.

Myytin elättäjä on sairaalloinen mustasukkaisuus jopa puolison/tyttöystävän entisiä seksikumppaneita kohtaan. Yltiöpäistä mustasukkaisuutta ei ole parannettavissa.

Vierailija
62/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa kyllä kovin montaa viikonloppua ole biletetty jos jok viikonloppu uusi ja loppusumma vain 14. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun luku sitten pienempi ilmeisesti?

Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.

AP

Ei ole superavain sellainen mies, vaan kapinen rakki. Iso riski tapojensa jatkamiseen. 

Vierailija
64/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselytutkimuksen Finsex mukaan 14 seksikumppania ei ole paljon, vaan tarkalleen keskitasoa. Ap. elää neitsytmyytissä, jolle ei ole mitään sijaa todellisuudessa. Mutta jos elää neitsytmyytissä, seinä nousee pystyyn melkein aina.

Myytin elättäjä on sairaalloinen mustasukkaisuus jopa puolison/tyttöystävän entisiä seksikumppaneita kohtaan. Yltiöpäistä mustasukkaisuutta ei ole parannettavissa.

Jännästi se ap ihastui kuitenkin tähän hurjaan miestennielijään joka biletti 3 kuukautta eikä siihen hiirulaiseen tallityttöön, jolla on lemmikkimarsuja kotona.

Vierailija
65/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naiseni paljasti kesken veneretken äänestäneensä kuntavaaleissa jotain SDP:n ehdokasta 80-luvulla. Jätin naisen saareen ja jatkoin matkaa.  

Se nainen on nyt mun kanssa. Kiitos siitä että sain tämän ihanan naisen.

Ihana sinä! Viestisi sai hymyn huulilleni. 

Vierailija
66/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en seurustellut 18-20-vuotiaana, kävin baarissa ja ukkoja riitti, kumia käytettiin. Alkoholi sai seksin tuntumaan mukavalta asialta. Mutta tuo aika on historiaa. Nyt olen avioliitossa ja miehiä se 1.

Minäkään en seurustellut 18-35 vuotiaana, kävin baarissa mutta naisia ei riittänyt. Kahden naisen kanssa harrastin seksiä. Ymmärrättekö nyt että on eri asia tavallisella miehellä ja naisella.

M45

Entä sitten? Maailma ei ole kenellekään räysin oikeudenmukainen.

Sitä sitten että lopettakaa jauhaminen että on sama asia.

Vierailija
67/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri asia miehellä. Jos sinulla on avain, joka avaa jokaisen lukon, se on superavain. Mutta jos sinulla on lukko, minkä saa millä vain avaimella auki, on sinulla surkea lukko.

AP

Ei nainen ole mikään lukko eikä mies ole mikään avain. 

Ja rehellisesti, EI ole eri asia miehellä. 

Rehellisesti, TODELLAKIN ON eri asia miehellä.

Miehen pitää kuulua top 0.02% supermega-alfa-luokkaan että saa seksiä yhtä helposti ja tasokkailta partnereilta ilman juuri mitään vaivaa/työtä/aikaa kuten naiset saavat.

70v nainen saa helpommin seksiä kuin 35v mies, niin eri peliä tässä pelataan.

Miehen elämän ja kuoleman kysymys. Saako seksiä random naisilta 😓

Vierailija
68/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi se ap ihastui kuitenkin tähän hurjaan miestennielijään joka biletti 3 kuukautta eikä siihen hiirulaiseen tallityttöön, jolla on lemmikkimarsuja kotona.

Niinpä. Miksi ap ei valinnut kilttiä tyttöä, vaan sen jännän tytön, jonka sängyssä tapahtui? 😁

Niin moni kiltti tyttö jää ilman tällaisten miesten takia 😢😂

Vierailija
69/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset jaksaa edes vaivautua leikkimään että tää surkea provo olisi vakava kysymys :'/

Vierailija
70/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en seurustellut 18-20-vuotiaana, kävin baarissa ja ukkoja riitti, kumia käytettiin. Alkoholi sai seksin tuntumaan mukavalta asialta. Mutta tuo aika on historiaa. Nyt olen avioliitossa ja miehiä se 1.

Minäkään en seurustellut 18-35 vuotiaana, kävin baarissa mutta naisia ei riittänyt. Kahden naisen kanssa harrastin seksiä. Ymmärrättekö nyt että on eri asia tavallisella miehellä ja naisella.

M45

Entä sitten? Maailma ei ole kenellekään räysin oikeudenmukainen.

Sitä sitten että lopettakaa jauhaminen että on sama asia.

Lopeta sinä sen paskan jauhaminen, että miehellä monta seksikumppania ei olisi ihan yhtä huono asia kuin naisella.

Vierailija
71/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet puolustelee täällä tuota lukua, mutta ite ymmärrän että tuo voi järkyttää. Minusta jo 4 on suuri luku ja varsinkin jos se on alle 20 vuotiaalla. Itse olen ollut vain yhden kanssa, niin tuntuu kyllä uskomattomalle miten ihmiset panee melkein ketä tahansa ja luvut vain nousevat. Kannattaa ap etsiä, joku vähempi käytetty. Niitäkin voi onneksi löytyä. Ei kannata tyytyä jakorasiaan.

Vierailija
72/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi on mahdollisesti myös niin epävarma ja huono rakastaja, ettei kestä vertailua.

Sen sijaan, että kykenisi opiskelemaan itse paremmaksi, etsii mahdotonta kumppania, varsinkin jos ikää jo on.

Vierailija
73/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miehen pitää kuulua top 0.02% supermega-alfa-l

Miehen elämän ja kuoleman kysymys. Saako seksiä random naisilta 😓

Miehen vietti on kova ja onhan se pillu tavoiteltu kun on naisille elämää tärkeämpi.

Vierailija
74/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Eikö seksikin ole aika tylsää tuollaisen löysän, käytetyn naisen kanssa?

M29

Kerran ollut sellainenkin mielipide: Ei se järvi soutamalla kulu.

Neitsyt-fetissi sen sijaan on kertaluontoinen. Tosin joitakin miehiä kiihottaa toisten miesten kanssa kilpailu enemmän kuin se itse nainen ja tässä kilpailussa neitsytnaisella toisten miesten provosointi saattaa tuottaa miehelle mielihyvää.

Vierailija
75/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miehen pitää kuulua top 0.02% supermega-alfa-luokkaan että saa seksiä yhtä helposti ja tasokkailta partnereilta ilman juuri mitään vaivaa/työtä/aikaa kuten naiset saavat.

M

Jep ja joka päivä ostetaan pakastepitsaa kaupasta. Mutta seksi pitäisi tippua taivaan lahjana jumalilta.

Vierailija
76/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset jaksaa edes vaivautua leikkimään että tää surkea provo olisi vakava kysymys :'/

Miksi ihmiset nyt yleensä leikkivät? Se on hauskempaa kuin vakavat jutut.

Vierailija
77/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Itsensä asiasta kuin asiasta vastuuvapauttava, pseudomoralisoiva pikkupoika ei ole parisuhdemateriaalia. Kenties voit taluttaa jonkun käyttämäsi prostituoidun vihille siellä Porvoon pääkatedraalissa.

Vierailija
78/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä teki naiselle palveluksen. Itse en kestäisi kaksinaamaista misogyyniä poikkiksena. Luiskaan vaan, ja numero 16 liukkaille.

Vierailija
79/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on naisen kirjoittama satu. Huono provo!

Vierailija
80/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Voi helevetti mikä jätkä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan