Naisystävän menneisyydestä paljastui karmaiseva asia juhannuksena
Vietimme juhannuksen naisystävän vanhojen opiskelukaverien mökillä. Alkoholijuomiakin nautittiin, ja jossain kohtaa iltaa yksi naisystävän entinen läheinen ystävä paljasti ohimennen lauseessa, että naisystävälläni oli aikoinaan suurin piirtein joka viikonloppu uusi mies kierrossa. Nostin asian puheeksi tänään, kun olimme selvinpäin pitsalla. Lopulta inttämisen jälkeen naisystävä paljasti, että hänen numeronsa on 14. Olin sanaton. En tiennyt miten reagoida. Olin suoraan sanottuna shokissa, ja olen vieläkin. Vielä 24 tuntia sitten kuvittelin meneväni naimisiin tämän henkilön kanssa, perustavani perheen hänen kanssaan. Nyt en tiedä. En tiedä mitä sanoa. Olen yksinkertaisesti sanaton.
Mies32
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naiset eivät pidä minään koko komppanian kylähutsuna olemista niin mies siis oikea ydinperhearvoista kiinni pitävä mies ei todellakaan hyväksy jos naisella on ollut kymmeniä ellei satoja seksikumppaneita.
Sitä tulee väistämättä mieleen missä muussa nainen voi toimia vastoin yleistä moraalia.
Eli vapaudesta panna ketä haluaa seuraa myös taakka joka ei välttämättä miellytä sitä aiottua elämän miestä. Mutta tää olis jo äidin pitänyt tytölleen kertoa mutta jos äitikin on samaa sarjaa niin mitenkäs se tytöllle elämänviisautena siirtyisi.
Sellainen mies, jolla on kaksoisstandardit yhdet miehille ja toiset naisille, ei missään tilanteessa voi olla "aiottu mieheni", joten on vain hyvä asia, jos tuollaiset miehet eivät kiinnostu minusta. Ja jos yhtään tunnen äitiäni, niin hän on samaa mieltä.
Siis laskeeko joku nutipää seksikumppaneitaan? Itse en edes enää muista kuinka monen kanssa olen paneskellut, se ei siis määritä elämääni mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
14 kuukaudessa tuntuu olevan monen naisen luku et jos tuo elämän aikana ja ikää vaikka 30 niin ei paha. Itseänikin monet huoraksi haukkuneet ja juttuja levitelty silloin luku oli 0. Nykyään 50v luku on yhden käden sormet.. ottajia olis kyllä vielä tänäpäivänäkin niin paljon kun jaksais mut
14 oli tietty aamuheräämisestä lähtien laskettuna.
Siis joku juorusi sinulle, että naisystävälläsi on ollut joka viikonloppu eri mies, ja heitä onkin ollut vain 13 ja sinä olet neljästoista, se juoruakan juoru ei ihan voi pitää paikkansa.
Jos on joka viikonloppu eri kumppani, on 13 hoidettu 3 kuukaudessa.
Kolmekymppisellä naisella 14 kumppania ei ole paljon, jos on lyhyenkin aikaa harrastanut tilapäisiä romansseja.
Hyi, ap kuulostaa oksettavalta inttämisineen ja maksullisten käyttämisineen, onneksi ex-tyttöystävä väisti luodin! Kolmekymppiselle(?) naiselle ei todellakaan monta, vaikka olisi joku seurustelusuhdekin ollut välissä ja ei tosiaan ole monenkaan viikon bileputki ollut, vaikka kaikki olisivat yhdenyön juttuja.
Ja ap ehkä sen maksullisen kanssa tuntuu väljemmältä, jos siinä on käynyt neljä miestä ennen sinua ja sinulla on kovin pieni. Olen sinua useamman vuoden vanhempi ja pari lastakin synnyttänyt, mutta sen verran tiukka, että miehelläni usein työlästä mahtua sisään. Ja en edes pidä mitään lukua, mutta enemmän kuin ap:n exällä.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Eikö seksikin ole aika tylsää tuollaisen löysän, käytetyn naisen kanssa?
M29
Siinäpä mies, jolla ei näköjään ole kokemusta naisista. Tai sitten munasi on keskivertoa pienempi.
Onko oikeasti noin tiukkapipo miehiä olemassa nykyisin. Joskus sata vuotta sitten varmaan oli niin kunniakasta jos naisella ei ollut intiimejä kokemuksia , kun muka moraali oli naiselle eri kuin miehelle, mutta että nykyäänkin . Ja luulen ap:n olevan vielä suht nuori ja noin rajoittunut. Naisille sanoisin että ei tarvitse kertoa kenellekään noin henk.kohtaisia asioita, ei niitä tarvitse muiden tietää mitä on milloinkin puuhastellut. Olen noin 70 ja elettiin sitä ennenkin.
Mies muuttuu aina välittömästi exäksi, kun selviää, että hän on joskus ostanut seksiä.
Kun mies on yläpäästään pilalla, sitä ei voi alapäällä kompensoida.
Jos nyt jotain merkitystä sillä historialla on, niin minun mielestäni bc 5 on minimi. Siihen lisää ikävuodet 16:n jälkeen x 3. Esim. 30 - vuotiaalla 5+14x3=47. Jos on useamman vuoden parisuhteita, ne vuodet vähennetään. Tämä siis vain viittellinen laskelma, mutta minulle sitä ei tarvitse kertoa. Tällä laskelmalla nainen voi arvioida onko hän minulle liian paljon vai vähän kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Eikö seksikin ole aika tylsää tuollaisen löysän, käytetyn naisen kanssa?
M29
löysä ja käytetty on jalkojes välissä
Älkää ihmiset juoko liikaa. Se olisi tyytyväisenä suhteessaan ilman tätäkin turhaa tietoa. Mies kaunistuu ja ei kestä ahdistusta, eikun pakoon.
Provoa tämä on, mutta haluaako joku muka tietää kumppanin seksihistorian. Jos ei ole hoitamattomia sp-tauteja, en näe siihen mitään tarvetta. Ihanteellisena pidän donnaa, jolla on kokemusta isoista ja pienistä, valkoisista ja mustista niin ei tarvitse haikailla niiden perään.
M 27
Vierailija kirjoitti:
14 ei nyt loppupeleissä ole mikään maailman loppu.
Jos kyseessä on alle 40-vuotias nainen niin kyllä se on aikalailla pelastusarmeijakamaa noilla kulliluvuilla.
Luulin, että olisi ollut vähintäänkin paloittelumurhaaja.