Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keuhkoputkentulehdus, milloin tyokuntoinen

Vierailija
21.06.2025 |

Nyt yli viikon kestanyt oireet, taustalla astma ja allergioita mika pahentaa tilannetta. Hengittaessa vinkuu ja rohisee ja heikko olo. Teen fyysista tyota jossa liiketta ja kavelya yli 10km paivassa. Menisitko toihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut antibiootin? Onko astmalääkitys tarkistettu? 

Vierailija
2/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ulkomaan lomalle lähtenyt parantelemaan tautia? 😉 (puuttuu ääkköset) Tuliko hätä töihin takaisin joutumisesta kesken loman? 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli koko viime talven pitkäkestoinen keuhkoputken tulehdus, sai pari antibioottikuuria, ei helpottanut, sai hengitystä avaavan piipun vaikka ei ole astmaa, sitten alkoi lima irrota keuhkoista, keväällä  tervehtyi. 

Vierailija
4/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu onko työ olla jumppaohjaaja vai insinööri, että kuinka paljon yskä ja muu vaikuttaa työkykyyn

Vierailija
5/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mistä te tiedätte millon teillä on keuhkoputkentulehdus? Mulla ein nimittäin ole KOSKAAN koko elämäni aikana 50v diagnosoitu tuota. Kun en osaa itse epäillä. Onko siis vain paha yskä, ja jotain muuta kenties, kuumetta? vai mitä?

Vierailija
6/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ulkomailla, tietokone englannin kielen asetuksilla ja siksi ei aakkoset toimi normaalisti, heh. En ole saanut antibiootteja, mietin etta hakeutuakko terveyskeskukseen vai mita. Istumatyota varmasti voisi tehda mutta olen siivousalalla joten reipastahtista hommaa.

Vierailija
7/7 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The visitor wrote:

Tell me, how do you know when you have bronchitis? I have NEVER been diagnosed with it in my entire 50 years of life. When I don't know what to suspect. So is it just a bad cough, and something else maybe, a fever? or what?

Yska on TODELLA ns rohisevaa, ja keuhkoista lahtee paksua pahanmakuista limaa. Erottuu kylla perus yskasta. Ja tahtoo kestaa monta viikkoa. Keuhkokuumeessa sitten lisaoireena on vaan se kuume.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä