Yksinäiselle ja mökittömälle juhanus on raskasta aikaa
Kommentit (120)
Entä juhannus festareilla sateessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ennen sellainen, että kaipasin ystäviä tai eron jälkeen uutta parisuhdetta, voidakseni "elää" tai tehdä haluamiani asioita. Mutta sitten vaan aloin matkustella yksin, hankin ajokortin ja auton ja aloin mökkeillä yksin, käydä leffassa, treenaamassa jne. Nykyään on muutamia kavereitakin, mutta silti mieluiten teen asioita yksin. Ihan parasta on esim. ulkomailla syödä lounasta jossain kävelykadun varrella ja vain katsella ihmisiä. Kukaan ei tunne minua, ei odota minulta mitään, saan vain olla ja nauttia. Tsemppiä ja hyvää juhannusta!
Oot rohkea!
Ja ehkä mies.
Taloyhtiön pihalle grilli ja ei kun grillaamaan maggaraa sateeseen. Välillä voi käydä puskapissalla ja juosta saunasta ulos sateeseen vilvoittelemaan.
Juhannusrölli keksii uuden ongelman sitä mukaa kun vanhoja ratkotaan. On niiiìiiin kamalaa ettei mitään rajaa.
Eivät kaikki ole mökki-ihmisiä. En minäkään. Ovaatko mökit örvellyspaikkoja, ellei siivota, niin ryypätään ja saunotaaan päivät pääksytysten. Välillä täytyy paeta ötököitä, huonoja säitä, metelöiviä naapureita, jatkuvaa työleiriä, tylsistymistä. Ennemmin vaihtelen maisemaa ja reissaan uusille paikoille. Patikoin, telttailen, hyödynnän kylpylöitä etc.
No mua on hyttyset syöneet jo ihan tarpeeksi kaupungissakin, joten en tosiaankaan kaipaa minnekään mökille. Olisin mä päässyt siskoni mökille juhannukseksi, mutta siellä mä sitten istuisin suunnilleen vankina peukaloitani pyöritellen hyttysten syötävänä ja odottaisin, koska täältä pääsee pois. Kotona on sentään kaikenlaista tekemistä. Ja jos kotona ja kotinurkilla oleminen kyllästyttää, niin hyppään vaikka bussiin ja menen Seurasaareen katsomaan juhannuskokkoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa vuokrannut mökin kuten tänäkin juhannuksena. Mökin ei tarvii olla mikään kallis ja hieno. Täällä on sauna, keittiö, ranta. 75 euroa yö maksoi ja olen täällä sunnuntaihin saakka eli 3 päivää.
Liian kallista meille. Ei ole ajokorttia joten pitäs olla julkisten päässä
T: köyhä yh
Juhan anusta on aika paskasta...
Ei mitenkään huonoa tai yksinäistä. Juhannus on mukavaa. Riippuu, missä asut, mitä voit tehdä, Täällä tuppulassa ei ole mitään tapahtumia, joten syön hyvää ruokaa ja luen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sä haluat mökille istumaan sateella
No en halua sinnekään sateella mutta olisihan se vaihtelua.
Sateeseen hyttysten syötäväksi? Onhan se varmaan vaihtelua.
Meillä vietetään ensimmäistä kertaa ikinä kaupunki-juhannus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ennen sellainen, että kaipasin ystäviä tai eron jälkeen uutta parisuhdetta, voidakseni "elää" tai tehdä haluamiani asioita. Mutta sitten vaan aloin matkustella yksin, hankin ajokortin ja auton ja aloin mökkeillä yksin, käydä leffassa, treenaamassa jne. Nykyään on muutamia kavereitakin, mutta silti mieluiten teen asioita yksin. Ihan parasta on esim. ulkomailla syödä lounasta jossain kävelykadun varrella ja vain katsella ihmisiä. Kukaan ei tunne minua, ei odota minulta mitään, saan vain olla ja nauttia. Tsemppiä ja hyvää juhannusta!
Oot rohkea!
Ja ehkä mies.
Olen nainen. :)
Mä taas viihdyn yksin enkä ns juhli juhannusta, vappua ym ryyppyjuhlia. Niitä on nähty exien muodossa että muuten. Vasta tulin mökiltä, olin usean viikon, katselin kun jäät lähtivät järvestä, kävin kävelyllä metsäpoluilla, juttelin linnuille, poroille, luin, kudoin, kannoin vettä kaivosta, lämmitin takkaa, saunoin.. Ja juu, huusikin löytyy, eihän se mökki muuten olekaan..
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
No mua on hyttyset syöneet jo ihan tarpeeksi kaupungissakin, joten en tosiaankaan kaipaa minnekään mökille. Olisin mä päässyt siskoni mökille juhannukseksi, mutta siellä mä sitten istuisin suunnilleen vankina peukaloitani pyöritellen hyttysten syötävänä ja odottaisin, koska täältä pääsee pois. Kotona on sentään kaikenlaista tekemistä. Ja jos kotona ja kotinurkilla oleminen kyllästyttää, niin hyppään vaikka bussiin ja menen Seurasaareen katsomaan juhannuskokkoja.
Ota Off.
Mulla oli aina ennen kummallinen tapa katsoa joku outo, vaikea taideleffa juhannusyönä. Siis tyyliin Stalker tai vastaava. Jotenkin oma kiinnostava tunnelma katsoa kummallisia leffoja yöttömässä yössä. Sitä tapaa on vähän ikäväkin :) Kaikki ei toki tykkää, mutta pointti ehkä on, että voitko luoda itse jotain kivaa ja kiinnostavaa? Mennä vaikka lampeen uimaan, lukea kirjan, kokeilla meditaatiota, kirjoittaa... Jotain, joka on itsellesi kivaa ja innostavaa ja saa ajatukset pois siitä, että on ikävää olla yksin?
Mitä ihmeellistä tässä juhannuksessa on niin erikoista . Päivä siinä kuin joku toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisenä päivä on samankaltainen kuin muutkin päivät.
Saisipa olla yksin, olisi niin rauhallista.
Onneksi on tämä karmea sää. Muuten tuntuisi pahemmalta. Ollaan perheen kanssa jääty ilman asuntoa eikä näytä siltä että sitä heti löytyisikään. Olen vajonnut sanoin kuvaamattomaan masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään huonoa tai yksinäistä. Juhannus on mukavaa. Riippuu, missä asut, mitä voit tehdä, Täällä tuppulassa ei ole mitään tapahtumia, joten syön hyvää ruokaa ja luen.
Minäkin yksin tuppulassa, tule niin grillataan laavulla ja kuunnellaan käkien kukkumista.
Ei ole.
Terv: Yksinäinen ja mökitön.
Pääsisin Kangasalta, missä nähdään?