Yksinäiselle ja mökittömälle juhanus on raskasta aikaa
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pärjäisit mökillä hyttysten ja muiden öttisten seassa?
Tappaisin ne. Kuten ennenkin olen tehnyt. Osaan käyttää sekä sanomalehteä, että kärpäslätkää.
Minäkin voin ne tappaa vaikka kaikki. Tuo vaan purkissa mulle, en viitsi perässä juosta.
Purkki on aika hyvä. Voi vaikka kaasuttaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Mene laavulle grillaamaan.
Laavu 😂
Mites risteily Ruotsiin tai päiväreissu Tallinnaan? Tai voihan Tallinnassa olla vaikka hotellissa yhden yön.
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Puolen vuoden kuluttua aiheena on joulu. Yksin. Kyllä tämä on Niin surkeaa ja raskasta, ympäri vuoden. Voi kyynel, jos toinenkin.
Ei mua joulu haittaa. Se menee muutenkin niin äkkiä ohi ja monet paikat on auki ja ohjelmaa on paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!
Painu jo vtuun
Always look on the bright soght...
Saat itse valita tismalleen haluamasi ruuat ja musiikin. Saat valvoa tai mennä nukkumaan kun haluat. Tällä sateella on vaikea saada saunaan tulia eikä grillaaminenkaan herkkua saterssa ole.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa viettää kuten mitä tahansa muutakin viikonloppua
En ole enää vuosiin välittänyt juhlapäivistä, nuorempana tuli tietenkin Juhannuksena lähdettyä festareilla se oli rock, Joulut oli hienoa aikaa, enää ei oikein kiinnosta.
Vuokraa mökki. Varmasti on ainakin pieniä mökkejä vapaana ympäri Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene laavulle grillaamaan.
Laavu 😂
Esim. Varkaud3ssa
Peisin laavu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaa viettää kuten mitä tahansa muutakin viikonloppua
Ei pääse kauppakeskuksiin. Ne on kiinni.
Toivottavasti ovat, vaan pahaa pelkään, että nekin pidetään auki.
Helsingissä grillauspaikat
Grillaus ja grillipaikat Helsingissä | Stadissa.fi https://share.google/wn6ENXm9jnTyycvJi
Vaikkapa savusaunaan
6 hienoa retkipaikkaa järven rannalla, aivan Helsingin kupeessa Retkipaikka https://share.google/gYbsKQXM0u83AEh7W
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisenä päivä on samankaltainen kuin muutkin päivät.
Jep. Juhannus. En vietä. On vaan 2 "perjantaita" putkeen. Nautin vapaista.
Olen monta kertaa vuokrannut mökin kuten tänäkin juhannuksena. Mökin ei tarvii olla mikään kallis ja hieno. Täällä on sauna, keittiö, ranta. 75 euroa yö maksoi ja olen täällä sunnuntaihin saakka eli 3 päivää.
Teltta, riippukeinu ja suunta lähimpään kansallispuistoon. Ei tarvitse olla yksin. Siellä on väkeä kun pipoa. Hyvät eväät mukaan ja pääsee nauttimaan hyttysistä, humalaisista, savusta ja joutsenista.
Vierailija kirjoitti:
Että mökille sateeseen siivoomaan ampiaispesiä ja myyränraatoja, ajamaan ruohoa, kantamaan vettä, tiskaamaan käsin ja ruokkimaan juhannuslokkeja? Eiii...
Mihin unohdit hyttyset?
Vierailija kirjoitti:
No ei tämä perheellisenäkään kivaa ole kun ei ole varaa tehdä mitään. Ei ole autoa tai mökkiä, kerrostalokämpässä möllötetääm kuten aina.
Ootteko yhtäkkiä köyhtyneet ja miksi?
Mökki löytyy, mutta vuosiin en ole siellä viettänyt edes yötä.. Ajoittain vain käynyt katsomassa että on vielä pystyssä. Tontti täysin villiintynyt ja arvoton pikku tönö odottaa vaan purkamista tai aivan täydellistä korjausta. Sain mökin perintönä ja olen todennut etten pidä mökkeilystä 😄 pitäisi myydä tontin hinnalla vaan pois..
Kyllä se raastaa ja ankarasti kun en pääse mökille kykkimään kun sataa räntää.