Katseletko 40+ naisena jo parisuhteeseen vanhempia miehiä ikäluokasta 55+ vai vieläkö uskot että omanikäisistä löytyy joku?
Kommentit (98)
40 vee miehet hakee 25-35 vuotiaita. Inhottavaa mutta totta. Jotkut jopa 18 eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
40 vee miehet hakee 25-35 vuotiaita. Inhottavaa mutta totta. Jotkut jopa 18 eteenpäin
Viisikymppisetkin hakee niitä samoja
En pidä vanhoista miehistä, vaikka heidän palstajankutuksensa huvittaa minua.
N
Etenkin hyvätuloiset 50+ ovat todella kranttuja
Harva 40+ sinkkunainen enää on kiinnostunut miehistä ylipäätään.
Naiselle suuri vaara joutua hoitajaksi, jos mies on 15 vuotta vanhempi. Minä kiertäisin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisetkin hakee niitä samoja
Saahan sitä hakea, eri asia onnistuuko. Tilastojen valossa ei.
Miksi kukaan tyytyisi vanhaan ukkoon? Ainoa syy miksi kukaan vaivautuisi, on jos mies jättää miljoonaperinnön ja on jo valmiiksi saattohoidossa.
40+ naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä
Taasko sama mamma teki tän aloituksen??
TAASKO? Miksi??
Vierailija kirjoitti:
Harva 40+ sinkkunainen enää on kiinnostunut miehistä ylipäätään.
Harva 40+ nainen on myöskään kiinnostava enää, varsinkaan fyysisesti
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin
Parisuhteet on 17-39-vuotiaiden juttuja lisääntymisen vuoksi.
Seksi ei ole välttämätöntä ja luonto kertoo se kyllä 40-50 välillä .
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tyytyisi vanhaan ukkoon? Ainoa syy miksi kukaan vaivautuisi, on jos mies jättää miljoonaperinnön ja on jo valmiiksi saattohoidossa.
Niinpä, ja tietysti jos ei ikäiseensä tai nuorempaan riitä ns. rahkeet.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sopiva? Sellainen jolla vanhuus kolkuttelee jo ovella ja jota saa todennäköisesti kohta auttaa milloin missäkin?
itse reilu 40 v, mies pari vuotta nuorempi. Enpä usko että tulisi mietittyä 55-ikäisiä jos olisin puolisoa vailla. Ihan eri ikäluokkaa.
Miki Ap uskot, että yksokään nainen kiinnostuisi sinusta? - Ymmärrän hyvin, että uskosi saattaa loppua, koska luullakseni aika harva nainen (tai mies) innostuu itseään noin 15 vuotta vanhemmasta kumppansita.- Miksi et itse rohkasitu katselemaan mahd. +/- 70 vuotiaita mahd. kumppaniksesi? - Jos tuntuu hankalalta ajatukselta, niin miksi uskot, että naiset teksivät kohdallasi niin eli olsivat valmiita ja halukkaita pariutumaan itseään noin +/.15 vuotta vanhemman kanssa?
Sinkkumies
Sama, nuorempia katselisin jos yksin jäisin. Nyt parisuhteessa ja avoliitossa tasan 10v nuoremman miehen kanssa jo neljättä vuotta ja hyvin toimii. Ottajia olis varmasti muitakin alkaen hänen iästä mun omaan ikään.
En näe tilannetta missä lähtisin vanhemman miehen kanssa suhteeseen? Nuorempi siskoni sensijaan aina tykännut vanhemmista miehistä ja hänellä vastaavasti reilu10v vanhempi kumppani. Kumpikin ollaan tyytyväisiä valintoihimme.
N47
Katsele nuorempia, niitä tulee koko ajan lisää, yli 50-vuotiaat miehet kuolevat pian.