Miksi miltein aina kun on mies ja nainen autossa niin mies ajaa autoa?
Kommentit (135)
Naisella auto ei pysy lapasessa. Jos mies humalassa niin nainen saa ajaa.
Näin nainen pitää miehen raittiina.
Naiset ovat usein niin lokkeja että matkaavat miehen omistamassa autossa.
Tuttavaperheessä mies on itse sanonut, että muiden pitää tietää, että se on hänen autonsa. Samasta syystä ei mene töihin julkisilla, vaikka miltei rapun edestä pääsee joka paikkaan.
Meillä menee ajot tasan. Minä ajan baariin ja vaimo takaisin.
Siksi että mies haluaa ajaa. Oliko muita kysymyksiä?
Mies ei malta olla ajamatta sivupaikalta vaikka minulla on ollut ajokortti kymmeniä vuosia. Hän tykkää ajaa, joten annan hänen useimmiten ajaa, menemmepä kumman autolla hyvänsä.
On muuten yksi poikkeus, nimittäin Juhannuspäivä, et varmaan nää montaa mieskuskia vaan naiset ajaa.
Me ajetaan kyllä molemmat yhteistä autoa siten että toinen istuu kyydissä. Ei ole mitään tiettyä tilannetta, jossa vain toinen ajaa tai on ajamatta. Mutta se on totta, että useammin näkee miesten ajavan.
Miksi menisi? Meillä ajaa nainen useimmiten, ihan sama kumman autolla ajetaan.
Ajan omaa autoani, mies omaansa. Todella harvoin mennään samalla kyydillä. Turvaistuimet on mun autossa.
Aika usein autoa ajaa omistaja.
Hannu Karpo tietäisi vastauksen tähänkin kysymykseen.
Minä en halua ajaa, kun mies on kyydissä. Koska tulee liikaa ohjeita, kuten vaihda isommalle vaihteelle, jätä pidempi turvaväli , aja tuolta kun sitten ei tarvitse seistä valoissa, tai ohjeita siitä mihin ruutuun pitää parkkeerata. Mulla on ollut ajokortti yli 30 vuotta, ajan paljon ja ihan normaalisti, olen saanut 2 ylinopeussakkoa koko kortillisena aikana , enkä ole koskaan kolaroinut yhtään autoa millään tavalla. Olen myös ajanut autoa 3 vuotta Moskovassa , kun asuimme siellä.
Mies on saanut useita suuria ylinopeussakkoja sekä autolla, että moottoripyörällä. Hän on myös kolaroinut meiltä 2 autoa, ja kotona asuessaan nuorena myös äitinsä auton. Hän on kuitenkin omasta mielestään ilmeisesti parempi kuljettaja, joten annan hänen hoitaa ajamisen.
Koska mies tykkää ajaa ja minä en siitä vapaa-ajalla vältä jos on muitakin vaihtoehtoja.
Koska en jaksa kuunnella miehen mäkätystä.
-Sinulla ei ole vilkku päällä!
No, ei ole, koska risteykseen on vielä 8 km...
Olet liian lähellä tien oikeaa reunaa, oikea etäisyys on 12cm, sinulla oli hädin tuskin 10cm!
Voin jättää sinut kyllä mittanauhan kanssa kyydistä...
Ja tuollaista määkimistä se on sitten koko matkan.
Mun mies ei anna mun ajaa uudehkoa autoaan. Pelkää että kolhisin sitä.
Ajotaitoista naista ei ole vielä syntynyt, joten siksi.
Se on arvovalta kysymys. Mies on se joka on kunkku.
Minä ajan omalla autollani ja mies ajaa omallaan. Jos mennään miehen autolla, mies ajaa. Jos mennään mun autolla minä ajan.