Miksi miltein aina kun on mies ja nainen autossa niin mies ajaa autoa?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Se on arvovalta kysymys. Mies on se joka on kunkku.
Eikös kuninkailla ole yleensä kuljettaja? ;)
Minun kusipää ukkoni pilasi ajotaitoni tällä tavalla. Aina väänsi samantien itse itsensä ratin taakse kun johonkin lähdettiin. Mitenpä siinä enää uskallat ajaa kun välejä ajokerroilla on tyyliin puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minun kusipää ukkoni pilasi ajotaitoni tällä tavalla. Aina väänsi samantien itse itsensä ratin taakse kun johonkin lähdettiin. Mitenpä siinä enää uskallat ajaa kun välejä ajokerroilla on tyyliin puoli vuotta.
Mies on aina mukana kun liikut autolla?
Mulla ei oo ajokorttia enkä ole tullut hankkineeksi ku aina mun poika/miesystävillä on ollu autot. Ja tykkään katsella maisemia..
Vierailija kirjoitti:
Hannu Karpo tietäisi vastauksen tähänkin kysymykseen.
Kysyjä vain on idiootti jolle Karpo ei antaisi paistia.
Miehethän ne autot yleensä omistaa, kun niillehän maksetaan aina myös parempaa palkkaa. Näin se tasa-arvo Suomessa toteutuu.
Koska 9/10 miehet parempia ajajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Mun poikani ajattaa usein vaimollaan, kun ei mitenkään erityisesti tykkää ajamksesta ja tykkää kun saa olla matkustajana. Poikani kumminkin on aina valinnut heidän autonsa ja hän on virallisesti omistaja.
Mielestäni on käsittämätöntä, että on niin paljon miehiä, joille auton on munanjatke. Että heillä on tarve näyttää ja päteä autolla ja ajamisella.
Itse olen nainen ja aina ajanut, kun auto on ollut. Nyt olen 67 v farmarin ostaja, manuaalivaihteilla totta kai!
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ja miten hän esti sinua ajamasta ostamaasi autoa tai hankkimasta sellaista?
Se on yksi ainoita elämänalueita, missä mues vielä kokee voivansa päteä. Onnettomuustilastojen pohjalta sille ei kyllä ole katetta.
Meillä mies tykkää enemmän ajamisesta. Toki myös minä ajan, jos ollaan pidemmillä automatkoilla. Auto itseasiassa on minun, pärjätään tällä hetkellä yhdellä autolla.
Meillä ex aina mökötti, jos ehdin rattiin kun oltiin lähdössä jonnekin 😂. No, se ei ollut ainoa asia jossa hän oli ihan helvetin lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska 9/10 miehet parempia ajajia.
No miten sen nyt ottaa, mies on ajanut autonsa ojaan ainakin kaksi kertaa (selvinpäin, liian kova tilannenopeus) minä olen saanut vain kaksi ylinopeussakkoa, Ilman kolarointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Mun poikani ajattaa usein vaimollaan, kun ei mitenkään erityisesti tykkää ajamksesta ja tykkää kun saa olla matkustajana. Poikani kumminkin on aina valinnut heidän autonsa ja hän on virallisesti omistaja.
Mielestäni on käsittämätöntä, että on niin paljon miehiä, joille auton on munanjatke. Että heillä on tarve näyttää ja päteä autolla ja ajamisella.
Itse olen nainen ja aina ajanut, kun auto on ollut. Nyt olen 67 v farmarin ostaja, manuaalivaihteilla totta kai!
Sekoitat munanjatkeen ja huolen kalliin omaisuuden kunnossa pysymisestä. Tai epävarmimpien naiskuskien tapauksessa myös huolen omasta/perheen hengestä ja terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ajotaitoista naista ei ole vielä syntynyt, joten siksi.
Ei ne poikavauvatkaan syntyessään osaa ajaa, kaikkien se on opeteltava, harjoiteltava ja taito ylläpidettävä.
Tiesi että mies oli taas maistissa kun vaimo oli ratissa
Koska mies ajaa aina. Ei naisten tarvii olla miehiä. Nainen ajaa kun on omat menot, mutta mies on perheen elättäjä ja määrää
Vierailija kirjoitti:
Tiesi että mies oli taas maistissa kun vaimo oli ratissa
Haittaakse
No esti siten kun on kontrolloiva narsisti. Pysyypä muija kotona kun ei hankita omaa autoa, eikä enää osaa ajaakaan kun ei ole saanut sitä tehdä.
Koska miehille auto on pyhä lehmä.munan jatke.