Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko erota?

Vierailija
11.06.2025 |

Minä ja mies ollaan oltu yhdessä noin 20 vuotta. Koskaan tämä ei ole ollut mikään intohimoinen suhde, mutta nyt mitään lämpöä ja läheisyyttä ei ole ollut vuosiin. Ollaan kuitenkin ihan perusonnellisia, ei riidellä ja tehdään paljon juttuja yhdessä. Nyt yhtäkkiä tajusin, että en halua viettää lomaani samaan aikaan mieheni kanssa. Mieheni on minulle niin kuin kaveri, jonka kanssa hengaan, kun ei ole ketään muutakaan? Vaikea selittää. Rakastan miestäni, mutta en ole rakastunut mieheeni. En tiedä olenko ollut koskaan vai oliko joskus nuorena vain kiire perheen perustamiseen ja isänä hän onkin täydellinen. Isänä ja kotona puolisona, mutta ei sitten ehkä rakastettuna? En osaa pukea tunteitani sanoiksi enkä ole koskaan näistä tunteista kenellekään puhunutkaan. Mietin vaan, että hukkaanko koko elämäni olemalla väärän ihmisen kanssa? Saakohan kukaan mun ajatuksesta kiinni...

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin vastaavassa tilanteessa. Erosta nyt nelisen vuotta, ei uutta miestä enkä kadu, tekisin saman päätöksen uudelleen. 

Toivon tietenkin että vielä löydän miehen vierelleni, mutta siinä ei rahat, autot tai muu materia vaikuta vaan pitää olla mies jonka kanssa haluan olla ja ketä kohtaan tunnen seksuaalista vetovoimaa. Ja jos ei kohdalle osu niin sitten ei osu. 

Et tule sellaista löytämään. Koska itsekeskeisyytesi jolla peität rikkinäisyyttäsi ihmisenä näkyy kilometrien päähän. Et ole aito. Vain pelkkä kuori.

Päinvastoin olen aito enkä osaa elää valheellista elämää. Todellakin voi olla etten löydä enää ketään ja sillä ajatuksella erosinkin. Siksi en sanoisi että olisi ollut itsekästä erota, rankkaa mutta rehellistä.

Mies on löytänyt uuden, ja vaikuttaa olevan ihan onnellinen.

Miksi meidän olisi pitänyt olla yhdessä onnettomina? 

Piti tulla vastaukseksi tähän kommenttiin. 

sama

Vierailija
102/104 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen vaimo pakkasi kamansa vuos sitte ja nyt on kuulemma katunut päästöstään. Ei ollut ruoho vihreämpää kaupungissa. Nyt minulla parempi ja kiihkeämpi naisystävä joka ei kahlitse. Lapset ei viihdy kaupungissa ja käyvät koulua taas kotikunnalla. On kuulemma väärin kun olen löytänyt onnen näin nopeasti. 40v mies on vissiin halutumpi kuin Aalto-maljakko kirpparilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota. Tunnet nykyisen puolison hyvät ja huonot puolet. Arkipäivä sujuu rutiinilla. Vaihtamisessa on suuri riski joutua tekemisiin jonkun päihteitä käyttävän psykopaatin kanssa. Jos nykyinen tilanteesi on kohtuullisen hyvä niin en ottaisi riskiä. Parempi pyy pivossa kuin kaksi oksalla.

Vierailija
104/104 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta viisi vuotta. Kolme eri miestä ja kaikki alkuhuuman jälkeen surkimuksia. Eksä sinkku eikä halua enää yrittää uudestaan. Kadun joka päivä lähtöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi