Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko erota?

Vierailija
11.06.2025 |

Minä ja mies ollaan oltu yhdessä noin 20 vuotta. Koskaan tämä ei ole ollut mikään intohimoinen suhde, mutta nyt mitään lämpöä ja läheisyyttä ei ole ollut vuosiin. Ollaan kuitenkin ihan perusonnellisia, ei riidellä ja tehdään paljon juttuja yhdessä. Nyt yhtäkkiä tajusin, että en halua viettää lomaani samaan aikaan mieheni kanssa. Mieheni on minulle niin kuin kaveri, jonka kanssa hengaan, kun ei ole ketään muutakaan? Vaikea selittää. Rakastan miestäni, mutta en ole rakastunut mieheeni. En tiedä olenko ollut koskaan vai oliko joskus nuorena vain kiire perheen perustamiseen ja isänä hän onkin täydellinen. Isänä ja kotona puolisona, mutta ei sitten ehkä rakastettuna? En osaa pukea tunteitani sanoiksi enkä ole koskaan näistä tunteista kenellekään puhunutkaan. Mietin vaan, että hukkaanko koko elämäni olemalla väärän ihmisen kanssa? Saakohan kukaan mun ajatuksesta kiinni...

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske miehesi laihduttaa. Vaikea himoita läskiä ukkoa.

Entä jos se ap on tässä läski ja ei koe itseään haluttavana ja tämä tappaa energiat naisen itsensä puolelta. 

Ap:n kannattaisi tässä laihduttaa, niin halut palaisi miestään kohtaan. Jos mes on tosiaan läski ja homo, niin käskisi miestään laihduttamaan ja ap voisi laittautua miehekkäämmäksi miestään kohtaan.

Vierailija
82/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudut tällaista kysymään tällä palstalla niin joo, miehesi kannattaisi erota sinusta.

Erinomainen kommentti. Täällä parisuhteitaan pohtivat eivät kyllä ole parisuhdeainesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap:n miehestä on tehty jo läski homo. 

Hienoa. 

Lisäisin tuohon että myös piereskelevä ja kuorsaava tyhjänlässyttäjä. 

Koko maailman vihatuin homo, joka ei tiedä olevansa homo edes sateenkaarisaattueen keulakoristettuna. Hän vain toljottaa tyhmänä eteensä ja hymyilee tyhmää uskollisen korain hymyään. Sellainen hymy oikein houkuttaa läpsäisemään kuonolle kunnon avarin. 

Apn mies ansaitsee ehdottomasti väkijoukon mielikuvan ympärille heittelemään tätä mädillä vihanneksilla ja jätteillä.

Vierailija
84/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
85/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos halut ei senkään jälkeen palaa, vaikka mies tekisi mitä? Tekisi kotityöt ja olisi töiden jälkeen kuin aamun ensimmäinen valonpisara raskaan työpäivänkin jälkeen?

Vierailija
86/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mun ystävä on vastaavassa tilanteessa aloittanut sivusuhteen, lopulta jättänyt miehensä ja aloittanut sivusuhteen kanssa ihan oikean lyhyen suhteen ja lopulta sitten sen kariuduttua ottanut sen alkuperäisen miehen takas. Kuulemma vapauttavaa olla suhteessa semmosen nöyräksi petetyn vässykän kanssa, jolla ei ole mihinkään asiaan omaa mielipidettä tai jos onkin, ni tajuaa pitää sen omana tietonaan. Itse meinaan tehdä samoin, kunhan lapsemme vähän kasvaa.

Vierailija
87/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mun ystävä on vastaavassa tilanteessa aloittanut sivusuhteen, lopulta jättänyt miehensä ja aloittanut sivusuhteen kanssa ihan oikean lyhyen suhteen ja lopulta sitten sen kariuduttua ottanut sen alkuperäisen miehen takas. Kuulemma vapauttavaa olla suhteessa semmosen nöyräksi petetyn vässykän kanssa, jolla ei ole mihinkään asiaan omaa mielipidettä tai jos onkin, ni tajuaa pitää sen omana tietonaan. Itse meinaan tehdä samoin, kunhan lapsemme vähän kasvaa.

Meillä vaimo sanoi että olisi ottanut mut takaisin sivusuhteen jälkeen, mutta kun paljastuin väkivaltaiseksi juntiksi ( iskin leuan murskaksi ja solisluun katki), niin ei uskaltanut enää yrittää yhteen. Vietimme yhden illan sen jälkeen vielä, mutta yhteen ei menty, koska käyttäydyin niin mustasukkaisesti. Äijähän säikähti huolella ja jouduin maksumieheksi, mutta mun tuloilla ei kyllä hirveästi maksanut tempaus. Se on hyvä vain erota. Muistakaa aina erota ennen kuin panette muita ettei käy näin kuten meillä kävi. Miehet voi olla väkivaltaisia jos toinen ukko tulee tontille kukkoilemaan.

Vierailija
88/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin vastaavassa tilanteessa. Erosta nyt nelisen vuotta, ei uutta miestä enkä kadu, tekisin saman päätöksen uudelleen. 

Toivon tietenkin että vielä löydän miehen vierelleni, mutta siinä ei rahat, autot tai muu materia vaikuta vaan pitää olla mies jonka kanssa haluan olla ja ketä kohtaan tunnen seksuaalista vetovoimaa. Ja jos ei kohdalle osu niin sitten ei osu. 

Et tule sellaista löytämään. Koska itsekeskeisyytesi jolla peität rikkinäisyyttäsi ihmisenä näkyy kilometrien päähän. Et ole aito. Vain pelkkä kuori.

Vierailija
89/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita juttuja. Itse en pystyisi elämään missään kämppissuhteessa. Tulisi niin hirveä vaille jäämisen tunne, jos ei olisi mitään läheisyyttä tai sitä rakastumisen tunnetta. Mieluummin olen yksin. Minusta se on vähän epäreilua sitä toistakin kohtaan olla yhdessä vaan sen takia, että ei halu olla yksin.

Vierailija
90/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaat hyvin äärimmäisen rikkinäisten ihmisten jotka narsimillaan peittävät itsensä kohtaamistaan ajatusmaailmaa. 

Vierailija
91/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos halut ei senkään jälkeen palaa, vaikka mies tekisi mitä? Tekisi kotityöt ja olisi töiden jälkeen kuin aamun ensimmäinen valonpisara raskaan työpäivänkin jälkeen?

Sulla taitaa olla mielenterveydessä pahasti jotain vinossa. Kuka sut rikkoi?

Vierailija
92/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin vastaavassa tilanteessa. Erosta nyt nelisen vuotta, ei uutta miestä enkä kadu, tekisin saman päätöksen uudelleen. 

Toivon tietenkin että vielä löydän miehen vierelleni, mutta siinä ei rahat, autot tai muu materia vaikuta vaan pitää olla mies jonka kanssa haluan olla ja ketä kohtaan tunnen seksuaalista vetovoimaa. Ja jos ei kohdalle osu niin sitten ei osu. 

Et tule sellaista löytämään. Koska itsekeskeisyytesi jolla peität rikkinäisyyttäsi ihmisenä näkyy kilometrien päähän. Et ole aito. Vain pelkkä kuori.

Tuolla taustalla jos paljastaa menneisyytensä rehellisesti tapailuvaiheessa jää aina vaan patjaksi. Joutuu valheellisuuden kierteeseen kun pelkää paljastumistaan. Aika mitätöntä elämää siis.

Vierailija
93/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla mielenterveydessä pahasti jotain vinossa. Kuka sut rikkoi?

Rikkinäinen ihminen ei pysty olemaan yhdessäkään parisuhteessaan rehellinen tunteistaan ja tarpeistaan toiselle. Piilottelee ja näyttelee. Vaarallinen henkisesti. Kyvytön aikuiseen ja tasapainoiseen rakkauteen. 

Vierailija
94/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap:n miehestä on tehty jo läski homo. 

Hienoa. 

Lisäisin tuohon että myös piereskelevä ja kuorsaava tyhjänlässyttäjä. 

Koko maailman vihatuin homo, joka ei tiedä olevansa homo edes sateenkaarisaattueen keulakoristettuna. Hän vain toljottaa tyhmänä eteensä ja hymyilee tyhmää uskollisen korain hymyään. Sellainen hymy oikein houkuttaa läpsäisemään kuonolle kunnon avarin. 

Miesvihaviesti ja samalla myös koiria vihaava viesti, jossa läpsitään kuonolle...

Sairasta menoa. Ja ette anna uskolliselle koiralle edes seksipalveluksia. Hävytöntä pihtaamista.

Vierailija
95/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kirjoitit kuin omasta suhteestani. Oikein ällistyin kun oli kuin omasta kynästä! Samaa miettinyt ja mieheni on kuitenkin luotettava ja hyvä mies. Mutta mitään kipinää en koe häntä kohtaan mutta kuitenkin arvostusta ja hän on paras ystäväni. 

Eiköhän tuo ole sangen tavallista. Täysin ymmärrettävää, että kahdenkymmenen vuoden suhteen jälkeen miettii suhteen mielekkyyttä ja sitä, minkälaiseksi suhde on muuttunut.

Vierailija
96/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta se intohimo ja rakastumisen tunne kestäisi uuden miehen kanssa? Niin, jossain vaiheessa se laimenee ja muuttuu niinkuin kaikissa suhteissa. Olisikohan se uusi mies sen jälkeen yhtä mukava ja luotettava kuin nykyinen. Minä elän intohimottomassa liitossa, mutta olen todella tarkasti miettinyt kaikki hyvät ja huonot puolet tässä suhteessa. Mieheni on luotettava, huumorintajuinen, vastuuntuntoinen, hauska... ja meillä on todella hyvä olla toistemme kanssa. Sama arvopohja elämässä, samoja harrastuksia mutta viihdymme myös yksiksemme ja annamme toiselle tilaa. Mulla on helppo ja ihana olla tuon miehen kanssa. Joten en haikaile ketään muuta vaikka jotain oleellista puuttuukin. En vaihda noin ihanaa ihmistä toiseen.

Mieti mieti ja mieti ennenkuin teet mitään päätöksiä.

Vierailija
97/104 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottele päälle viisikymppiseksi ja mieti näitä asioita vasta sitten. Nelikymppinen on vielä täysi kakara ja täysin hormoneiden vietävänä. Yleensä tuossa iässä erotaan ja sitten sitä kadutaan myöhemmin.

Viisikymppinen nainen ei kelpaa enää kenellekään miehelle, on rypistynyt mummeli miesten silmissä, jopa dementiapapparaisten.

Riippuu naisesta, yleensä kyllä sen ikäiset miehet on aika loppuunkuluneita jo, eikä mitään silmänilojakaan. 

Vierailija
98/104 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kipinän saa sytytettyä uudestaan siten että hankkii itselle uuden naisen ja pyörii naisten seurassa. 

Silloin oma nainen herää ja säikähtää. 

Tämä toimi aina, mutta ei ole itsestä mukavaa, kun vain se oma nainen kiinnostaisi, mutta ihmisyyteen kuuluu sellainen, että pitää kokoajan pitää toinen innostuneena. Pahimmilaan joutuu suutelemaan toista naista oman katsellessa ja vaihtamaan suubakteereja. Se on hyvin ällöittävää, jos toisella on vaikka kariesis. 

Mitä sitä ei tekisi oman rakkaan takia. Täytyy vaikka nuolla toisen naisen takamusta. 

Jos en ole kiinnostava muiden naisten silmissä, niin omakaan ei silloin syty.

Sellaista se hormonikemia on joillain.

Vierailija
99/104 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinän jälleensytyttäminen on perustaito. 

Vaikeustaso: 8/40 

Kipinän sytyttäminen naisessa joka ei pidä miehestä

Vaikeustaso: 40/40 (Luovuta jo)

Vierailija
100/104 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin olen aito enkä osaa elää valheellista elämää. Todellakin voi olla etten löydä enää ketään ja sillä ajatuksella erosinkin. Siksi en sanoisi että olisi ollut itsekästä erota, rankkaa mutta rehellistä.

Mies on löytänyt uuden, ja vaikuttaa olevan ihan onnellinen.

Miksi meidän olisi pitänyt olla yhdessä onnettomina? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi