Ei naiset enää kiinnostu
Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?
Kommentit (279)
No ainaski olen aika pitkä ja ihan komea ja semmosta ja siistit vaatteet.
Kai se sit oltava ikisinkku. Ei se auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat työttömiä eivät saa töitä. Ehkä eivät koskaan. Menkää sinne leipäjonoo vaan.
Monien ja kaikkien muiden saamiset tai saamattomuudet eivät vain auta sinuakaan tai edes liity/vaikuta/muuta/paranna juuri sinun elämääsi mitenkään. Ei kerta kaikkiaan mitään vaikutusta vaikket tätä itse heikkolahjaisena tunnu perästäkään ymmärtävän.
Suksippa vaikka hiiteen kiitos
En suksi vaikka totuus kuinka kirpaisee. Huomaatko ailahtelevasi ääripäästä toiseen? Naiset ei kiinnostu yhyy... kyllä ennen kiinnostuivat yhyy... mahaa on, kaljua on ja ikää on, mutta enpä ole ruma hiukseton kaljamaha, missä palkintonaiseni yhyy? Menkää kaikki, (jotka ette sokerikuorruta minulle mielikseni kaikkea mitä haluan kuulla vaikka se ei ole totta) leipäjonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat työttömiä eivät saa töitä. Ehkä eivät koskaan. Menkää sinne leipäjonoo vaan.
Monien ja kaikkien muiden saamiset tai saamattomuudet eivät vain auta sinuakaan tai edes liity/vaikuta/muuta/paranna juuri sinun elämääsi mitenkään. Ei kerta kaikkiaan mitään vaikutusta vaikket tätä itse heikkolahjaisena tunnu perästäkään ymmärtävän.
Suksippa vaikka hiiteen kiitos
En suksi vaikka totuus kuinka kirpaisee. Huomaatko ailahtelevasi ääripäästä toiseen? Naiset ei kiinnostu yhyy... kyllä ennen kiinnostuivat yhyy... mahaa on, kaljua on ja ikää on, mutta enpä ole ruma hiukseton kaljamaha, missä palkintonaiseni yhyy? Menkää kaikki, (jotka ette sokerikuorruta minulle mielikseni kaikkea mitä haluan kuulla vaikka se ei ole to
Painu vaikka kuuseen ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Ja en koe että olisi kehitysvammaisenkaa mitään yhteistä koska olen melko normaali.
Yhtälailla kukaan oikeasti normaalilla tavalla normaali ei löydä mitään yhteistä sinun kanssasi eikä jaksa sinua ja tätä kapea-alaista saman jankkaamistasi.
Vierailija kirjoitti:
No ainaski olen aika pitkä ja ihan komea ja semmosta ja siistit vaatteet.
Siinäpä olet, mutta tyhjä itsekehusi ei kuitenkaan kumoa tai poista haittapuoliasi ja tulos on se mikä se on.
Nainen vetää puoleensa miehiä kun on kaunis. Mies vetää puoleensa naisia kun on rikas.
Parempi elää yksin.. naisille kelpaa joku varakas alfa joka käy salilla vaan
Minä en voi sille mitään että asiat on menny näin!!!
Silti en käy leipäjonos ja mulla on ihan hyvä palkka:)
Vierailija kirjoitti:
Parempi elää yksin.. naisille kelpaa joku varakas alfa joka käy salilla vaan
Sinun ei edelleenkään tarvitse vaivata heikkolahjaista päätäsi muiden kelpaamisilla tai kelpaamattomuuksilla eikä kannata kenenkään juuri sinultakaan kysymättä ja pyytämättä alluselitellä mistä omissa harhoissasi luulottelet muiden kelpaamisten tai kelpaamattomuuksien johtuvan. Uskot ja hyväksyt vain sen ainoan olennaisuuden: juuri sinä et kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pienten Allujen nukkumaanmenoaika ollut heti Pikkukakkosen jälkeen?
Tällä ap jantterilla on monta lasta
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä, sittenhän kaikki on ihan hyvin?
Eipä toisaalta kiinnostakaan. Enää.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ihan ihmeellistä porukkaa täälä kyllä on, ihan sekopäistä porukkaa tuntuu olevan ja haukutaan ihan ihan maanrakoon :D.
Mitä väliä sillä on?? Miksi sä oot täällä, ollaan molemmat nuoria ja pilataan nuoruus täällä vanhusten keskellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä, sittenhän kaikki on ihan hyvin?
Ei oo kun en kelpaa naisille
Vierailija kirjoitti:
Niin? No kuka sille sitten voisi jotain jos aikuinen (??) elämänhallinnallisesti haastettuna ei pysty kantamaan omavastuuta itsestään?
Äidin syy? Naisten syy? Yhteiskunnan syy? Ei kai kuitenkaan muiden miesten syy, koska eihän mieheltä (miehiltä) saa mitään vaatia?
Vierailija kirjoitti:
1500/kk ei ole hyvä palkka. 3500 tai enemmän on ihan hyvä. 5000 tai enemmän on oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? No kuka sille sitten voisi jotain jos aikuinen (??) elämänhallinnallisesti haastettuna ei pysty kantamaan omavastuuta itsestään?
Äidin syy? Naisten syy? Yhteiskunnan syy? Ei kai kuitenkaan muiden miesten syy, koska eihän mieheltä (miehiltä) saa mitään vaatia?
ELi ikisinkku
Kai sitä alkaa sitten ymmärtämään että naiset ei kiinnostu