Ei naiset enää kiinnostu
Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?
Kommentit (279)
Ehkä useita blogeja kirjoittanut Henna olisi sopiva sinulle.
Vierailija kirjoitti:
onko täälä naisia jolla on kaljamaha ja tiukka toppi ja tiukat vaaleet farkut jalassa ja korot?
Laita ilmoituksesi jollekin seuranetsintä palstalle ja kuvaile sinne itsesi ja mitä etsit eli kaikki tuo mitä etsit. Muista mainita muutkin asiat kuin yllämainitut.
Tuo miten puhut työttömistä ja leipäjonoista on inhottavaa luettavaa. Vaikutat todella vastenmieliseltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo miten puhut työttömistä ja leipäjonoista on inhottavaa luettavaa. Vaikutat todella vastenmieliseltä ihmiseltä.
Kuule aika monta kertaa mua on haukku mieheks joka ei kelpaa naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko täälä naisia jolla on kaljamaha ja tiukka toppi ja tiukat vaaleet farkut jalassa ja korot?
Laita ilmoituksesi jollekin seuranetsintä palstalle ja kuvaile sinne itsesi ja mitä etsit eli kaikki tuo mitä etsit. Muista mainita muutkin asiat kuin yllämainitut.
Ei tinderissä ole kaljamahalla varustettuja naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tinderissä ole kaljamahalla varustettuja naisia
Voihan laittaa ettei tarvitse olla hoikka tai pyykkilauta vatsainen vaan pidät pienestä pyöreydestä tai suuresta jolloin lihavuuskaan ei haittaa vaan on eduksi. Jos ei löydy Tinderistä löytyy muualta jos vain haluaa löytää.
Jos käyt ulkona niin miksei sieltä ole ketään löytynyt? Lähestyt joko vääränlaisia naisia tai sitten oma habitus on sellainen ettei naiset kiinnostu. Entä jos yrittäisit saada elämään jotain muutakin kuin töissä käyntiä ja alkoholinjuomista?
Nyt tuntuu että elämäsi junnaa paikoillaan. Alat kohta olla nelikymppinen ja sinulla on vakituinen työ jonka takia ei jaksa harrastaa mutta silti säästöjä 0e ja vanha auto? Onko edes oma asunto? Entä onko muuten lainoja vai mihin ne hyväpalkkaisen (omien sanojesi mukaan) työn rahat menee?
Hieman tulee aloituksesta sellainen fiilis että raha-asiat pielessä elämänhallinnan lisäksi. Parikymppinen voi siitä huolimatta samanikäisen miehen huolia mutta näin lähemmäs nelikymppisellä pitää yleensä olla elämässä jotain muutakin kuin 185 sentin pituus ja orastava alkoholiongelma.
Konkurssit ja velkaantuminen ovat yleisiä eikä muutenkaan pidä arvottaa ihmisiä säästöjen tai velkojen perusteella. Kuka velkaantuisi tahallisesti. Niistä oppii paljon.
Ihmisten luonteiden yhteensopivuus on tärkeintä ja olisi hyvä olla yhteiset kiinnostuksen kohteet, jotain muuta tietenkin kuin alkoholi.
Mitään standardi ihmistä ei ole olemassa, jokaiselle löytyy sopiva kumppani jos haluaa.
Päätä - usko itseesi - löydä - harkitse pitkään onko sopiva.
Näin 42 vuotiaana naisena voin sanoa omasta puolestani, että kiinnostun nykyään erittäin harvoista miehistä tosissani. Miehessä pitää olla jotakin sellaista, joka pitää kiinnostuksen yllä. Harrastukset, koulutus, hyvä työ, älykkyys, keskustelutaidot ja naisen arvostus. Sulla ei ole mitään näistä ominaisuuksista. Lisäksi käyt maksullisissa naisissa. Se on kaikkein isoin turn off väkivaltaisuuden ja naisvihan lisäksi.
Saatoin joskus nuorempana sekoilla tyhmienkin miesten kanssa, koska silloin sillä ei ollut mitään väliä. Nuori ja huoleton. Nykyään sen sijaan olen fiksumpi, enkä päästä lähelleni ketä tahansa.
Mutta jos sanotaa nyt suoraa niin yksin on parempi kyllä kerta jos on niin mahdottomat vaatimukset niin monet jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt ulkona niin miksei sieltä ole ketään löytynyt? Lähestyt joko vääränlaisia naisia tai sitten oma habitus on sellainen ettei naiset kiinnostu. Entä jos yrittäisit saada elämään jotain muutakin kuin töissä käyntiä ja alkoholinjuomista?
Nyt tuntuu että elämäsi junnaa paikoillaan. Alat kohta olla nelikymppinen ja sinulla on vakituinen työ jonka takia ei jaksa harrastaa mutta silti säästöjä 0e ja vanha auto? Onko edes oma asunto? Entä onko muuten lainoja vai mihin ne hyväpalkkaisen (omien sanojesi mukaan) työn rahat menee?
Hieman tulee aloituksesta sellainen fiilis että raha-asiat pielessä elämänhallinnan lisäksi. Parikymppinen voi siitä huolimatta samanikäisen miehen huolia mutta näin lähemmäs nelikymppisellä pitää yleensä olla elämässä jotain muutakin kuin 185 sentin pituus ja orastava alkoholiongelma.
No ei vissiin sitten ole mitään, pitäs kai olla, mutta olen tehnyt asioita niin ei vaan ole
Vierailija kirjoitti:
Näin 42 vuotiaana naisena voin sanoa omasta puolestani, että kiinnostun nykyään erittäin harvoista miehistä tosissani. Miehessä pitää olla jotakin sellaista, joka pitää kiinnostuksen yllä. Harrastukset, koulutus, hyvä työ, älykkyys, keskustelutaidot ja naisen arvostus. Sulla ei ole mitään näistä ominaisuuksista. Lisäksi käyt maksullisissa naisissa. Se on kaikkein isoin turn off väkivaltaisuuden ja naisvihan lisäksi.
Saatoin joskus nuorempana sekoilla tyhmienkin miesten kanssa, koska silloin sillä ei ollut mitään väliä. Nuori ja huoleton. Nykyään sen sijaan olen fiksumpi, enkä päästä lähelleni ketä tahansa.
Mistä ihmeestä sä oikein jauhat, ja mistä sulle edes tommosia tulee mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä oikein jauhat, ja mistä sulle edes tommosia tulee mieleen?
Sanotaan suoraa naiset on monet rupsahtanut ja rumia, ei oikein semmoiset kyllä minua kiinnosta, ja hyvin harvoin myös itse kiinnostun sellaisista, naisessa myös täytyy olla jotain sitä.
Mutta jos kerta tämä on tälläistä jo ollut pitkään ettei saa kiinnostusta mistään, niin kai sitten ei vaa kelpaa tai pitäs olla paremmassa asemassa, mutta valitettavasti ei vain ole, ei voi asialle nyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sitten pitäisi olla rahaa ja kenties säästöjä, Kerro nyt?
Kai sitä sitten olisi pitäny pitää itsestään huolta jo kauan ennen ja urheilla+ hoitaa raha sotkut paremmin kuntoon+ käydä vaikka uimassa ja kehittää itseään.
Nyt naisten taso ja vaatimukset on vain lisääntynyt, niin ei mikään enää kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oot postissa töissä, ahdistelit jopa terapeuttiasi niin että hän hankki lähestymiskiellon. Olet kotoisin pohjoisesta mutta et jostain syystä voi mennä sinne (koska ne heitti sut sieltä helvettiin kun olet noin rasittava ja persoonallisuushäiriöinen).
Tänään olet aamusta asti selittänyt olevasi Antero ja asuvasi Vihdissä, mutta sinä olet se sama paska posti-Allu kuin edelliset 5 vuotta.
En ole postissa töissä, teen hommia yksityisellä varastolla.
ALLU! Oot sätissä kertonut useain työstäsi varastolla <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oot postissa töissä, ahdistelit jopa terapeuttiasi niin että hän hankki lähestymiskiellon. Olet kotoisin pohjoisesta mutta et jostain syystä voi mennä sinne (koska ne heitti sut sieltä helvettiin kun olet noin rasittava ja persoonallisuushäiriöinen).
Tänään olet aamusta asti selittänyt olevasi Antero ja asuvasi Vihdissä, mutta sinä olet se sama paska posti-Allu kuin edelliset 5 vuotta.
En ole postissa töissä, teen hommia yksityisellä varastolla.
ALLU! Oot sätissä kertonut useain työstäsi varastolla <3
Edelleen olen Antero. En tunne ketään Allua.
En sitten ymmärrä