Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei naiset enää kiinnostu

Vierailija
28.05.2025 |

Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?

Kommentit (279)

Vierailija
181/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti en käy leipäjonos ja mulla on ihan hyvä palkka:)

1500/kk ei ole hyvä palkka. 3500 tai enemmän on ihan hyvä. 5000 tai enemmän on oikein hyvä.

Sä et mun palkkaa tiedä pelle

Vierailija
182/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en ole täydellinen mies en todellakaa komeimmasta päästä oleva salikaappi, ei mun tarvikkaan olla, on niitä nuorempana naisia saatu paljonkin, mutta nyt en tiedä kai naiset ovat menneet eteenpäin ja moni haluaa lapsia sen ymmärrän, mutta ite kai sitte ei oo menny ja semmosta, virheitäki on tehty ja otettu velkaa sun muuta, mutta monella ei ole työpaikkaa.

nuorempana naiset nyt kelpuuttaa monenlaista tyyppiä, iän myötä onneksi viisaus lisääntyy eli jokaista mieslasta ei potentiaalisena koulutettavana tapauksena enää nähdä. Ja halutaan sitä vakautta ja turvaa. Pienipalkkainen ja viinaan menevä mies ei oikein siihen kategoriaan osu, vastakohta ei tarvitse olla miljonääri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1500/kk ei ole hyvä palkka. 3500 tai enemmän on ihan hyvä. 5000 tai enemmän on oikein hyvä.

Mene sinne sossuun hakemaan 500 € kk pemle rahaa:):)

Vierailija
184/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en ole täydellinen mies en todellakaa komeimmasta päästä oleva salikaappi, ei mun tarvikkaan olla, on niitä nuorempana naisia saatu paljonkin, mutta nyt en tiedä kai naiset ovat menneet eteenpäin ja moni haluaa lapsia sen ymmärrän, mutta ite kai sitte ei oo menny ja semmosta, virheitäki on tehty ja otettu velkaa sun muuta, mutta monella ei ole työpaikkaa.

nuorempana naiset nyt kelpuuttaa monenlaista tyyppiä, iän myötä onneksi viisaus lisääntyy eli jokaista mieslasta ei potentiaalisena koulutettavana tapauksena enää nähdä. Ja halutaan sitä vakautta ja turvaa. Pienipalkkainen ja viinaan menevä mies ei oikein siihen kategoriaan osu, vastakohta ei tarvitse olla miljonääri.

Ja sitten sossusta hakemaa rahaa ja leipäjonoon. Onneksi sentää olen saanut vakituisen paikan ja minusta tykätään:)

Vierailija
185/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naista ei nyt saisikaan tai ei kelpaa niin ainaski jotain hyvää on ja luottotiedotkin kunnossa

Vierailija
186/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellejä ja kusipäitä riittää.. että tekis mieli lyödä nyrkki tommosta naamaan

Vierailija
187/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu se kuitenkin tietää tai pikemminkin "tietää" kaikkien muiden palkat, salaisuudet ja yksityisasiat paremmin kuin ko. henkilöt itse, mutta naiset eivät silti "tiedä" alluttimesta kiinnostua

Vierailija
188/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipä sossu taida mulle mitään maksaa kun vuositulot yli 50t :)

Vierailija
189/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu se kuitenkin tietää tai pikemminkin "tietää" kaikkien muiden palkat, salaisuudet ja yksityisasiat paremmin kuin ko. henkilöt itse, mutta naiset eivät silti "tiedä" alluttimesta kiinnostua

Palkkani on lähemmäs 3000 € kk sori vaan ja olen Antero

Vierailija
190/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipä sossu taida mulle mitään maksaa kun vuositulot yli 50t :)

Valehtele pelle lisää

Vierailija
191/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks olen ihan komeakin ja on myös naisetkin sanonut joskus ennen toki ymmärrän että vanhenee juo ja kaikki muuttuu roskaruoka jne, mutta silti ymmärrän joo, olen ihan komea omasta mielestä, ihan sama mitä muut ajattelee silti olen komea, ja monet miehet on lyhkäsiä, ei naiset halua lyhkäistä miestä kuin jotkut, naiset haluaa että mies on noin 180-185 cm :D

Vierailija
192/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitten on huonoa tuuria jos ei naista löydy tai eivät kiinnostu tai on vääränlaisia hienoja naisia.

Vierailija
193/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen nyt ymmärtää että instababyt ei kiinnosta, joo ymmärrän varsinkin hyvin :DD

Vierailija
194/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tarvitse sellaista ei kiitos, mieluiten tavallisemman näkönen joka meikkaa ja löytyy vaikka kaljamahakin.

Vierailija
195/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei löydy kyllä yhtään nnaista.. kaikki ovat hoikkia prinsessoja nykyään

Vierailija
196/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko täälä naisia jolla on kaljamaha ja tiukka toppi ja tiukat vaaleet farkut jalassa ja korot?

Vierailija
197/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan hiljeni

Vierailija
198/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin vika=alkoholin käyttö. Kyllä sen huomaa. Jos alkoholin käyttö on sinun juttu, niin sinun pitää valita sen ja naisen välillä. Jompi kumpi.

Vierailija
199/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko ja roskaruoka pois.

Vierailija
200/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin vika=alkoholin käyttö. Kyllä sen huomaa. Jos alkoholin käyttö on sinun juttu, niin sinun pitää valita sen ja naisen välillä. Jompi kumpi.

Kyllähän naisetkin juo ja monet kauniit instababyt käy baareissa 25 v? juovat joka vloppu kyllä se on selvää että monet juovat paljon ja sillä sipuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi