Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei naiset enää kiinnostu

Vierailija
28.05.2025 |

Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?

Kommentit (279)

Vierailija
1/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pienten Allujen nukkumaanmenoaika ollut heti Pikkukakkosen jälkeen?

Vierailija
2/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en ole Allu. Ihan on toinen nimi. Mutta ihmiset ei vain sitä jotenkin ymmärrä ja tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oot postissa töissä, ahdistelit jopa terapeuttiasi niin että hän hankki lähestymiskiellon. Olet kotoisin pohjoisesta mutta et jostain syystä voi mennä sinne (koska ne heitti sut sieltä helvettiin kun olet noin rasittava ja persoonallisuushäiriöinen).

Tänään olet aamusta asti selittänyt olevasi Antero ja asuvasi Vihdissä, mutta sinä olet se sama paska posti-Allu kuin edelliset 5 vuotta.

Vierailija
4/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en ole Allu. Ihan on toinen nimi. Mutta ihmiset ei vain sitä jotenkin ymmärrä ja tajua.

Se on ihan sama, mikä sun oikea nimi on, mutta sä oot tehnyt kymmeneentuhanteen vauva.fin kävijään syvän ja lähtemättömän vaikutuksen ruikuttavana incel-Alluna.

Vierailija
5/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oot postissa töissä, ahdistelit jopa terapeuttiasi niin että hän hankki lähestymiskiellon. Olet kotoisin pohjoisesta mutta et jostain syystä voi mennä sinne (koska ne heitti sut sieltä helvettiin kun olet noin rasittava ja persoonallisuushäiriöinen).

Tänään olet aamusta asti selittänyt olevasi Antero ja asuvasi Vihdissä, mutta sinä olet se sama paska posti-Allu kuin edelliset 5 vuotta.

En ole postissa töissä, teen hommia yksityisellä varastolla.

Vierailija
6/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtyä aasialaisiin transnaisiin

Vierailija
7/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama, mikä sun oikea nimi on, mutta sä oot tehnyt kymmeneentuhanteen vauva.fin kävijään syvän ja lähtemättömän vaikutuksen ruikuttavana incel-Alluna.

Sä voit ihan uskoa mitä vain, mutta en ole kyseinen ihminen ja en tunne edes kyseistä ihmistä, miten vajaa ihminen voi olla jos ei tätä tajua :D?

Vierailija
8/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmeellistä porukkaa täälä kyllä on, ihan sekopäistä porukkaa tuntuu olevan ja haukutaan ihan ihan maanrakoon :D.

Vierailija
9/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä millanen mies sitten naisia kiinnostaa? Pitää vissiin olla jotenkin erilainen, 10 harrastusta, hieno auto, velkaakaan ei saa olla paljon, sitten paljon kavereita, statusta, käy pumppaamas rautaa salilla jne

Vierailija
10/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on posti allu Vantaan korsosta. Ajaa ruosteisella fiatilla postille yöllä osa aikatöihin. Tienaa homeiset 1500€/kk ja on 40 tonttua velkaa, joka ei ole lyhentynyt 5 vuoteen yhtään. Vain korkoja makselee heikkolahjainen allu boy.

Vierailija
11/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole täydellinen mies en todellakaa komeimmasta päästä oleva salikaappi, ei mun tarvikkaan olla, on niitä nuorempana naisia saatu paljonkin, mutta nyt en tiedä kai naiset ovat menneet eteenpäin ja moni haluaa lapsia sen ymmärrän, mutta ite kai sitte ei oo menny ja semmosta, virheitäki on tehty ja otettu velkaa sun muuta, mutta monella ei ole työpaikkaa.

Vierailija
12/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on posti allu Vantaan korsosta. Ajaa ruosteisella fiatilla postille yöllä osa aikatöihin. Tienaa homeiset 1500€/kk ja on 40 tonttua velkaa, joka ei ole lyhentynyt 5 vuoteen yhtään. Vain korkoja makselee heikkolahjainen allu boy.

Mistähän sä puhut, kun en ole kyseinen ihminen ollenkaan.

Vierailija
13/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen pitkään miettinyt että olen kuin ilmaa, vaikka on sanottu kaikenlaista, olet ihan komea ja suht pitkä yli 180 cm miehet kyllä kiinnostaa aina, mutta tätä en ole huomannut, kai sitten toiset on poikkeuksia, monet kauniitkaan naiset ei löydä ketään.

Vierailija
14/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millasia naiset sitten etsii tai katselee?

Vierailija
15/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen pitkään miettinyt että olen kuin ilmaa, vaikka on sanottu kaikenlaista, olet ihan komea ja suht pitkä yli 180 cm miehet kyllä kiinnostaa aina, mutta tätä en ole huomannut, kai sitten toiset on poikkeuksia, monet kauniitkaan naiset ei löydä ketään.

Monesti vaatii sen ns. pilkkeen silmäkulmassa, supliikkiuden, naurattamisen tms. Kukaan sinusta kiinnostu siksi, että olet yli 180cm. 

Vierailija
16/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerta ei ketää halua kirjotella vastailla, niin antaa sitten olla. Kai se on parempi unohtaa ikuisesti naiset ja olla ikisinkku. Seksiä toki saa maksalla jos on varaa.

Vierailija
17/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene karvapersebaariin , saat sieltä ehkä ystävän.

Vierailija
18/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti vaatii sen ns. pilkkeen silmäkulmassa, supliikkiuden, naurattamisen tms. Kukaan sinusta kiinnostu siksi, että olet yli 180cm. 

Kyllä mä sen tiedän, mutta ei oo halukas ees tutustumaan nykyään, miten oli joskus 10 v sitte ihan erilainen meno!!!

Vierailija
19/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin millasia naiset sitten etsii tai katselee?

Sellaisia jotka eivät ole velkaantuneita rapajuoppoja.

Vierailija
20/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kai mä sitten olen vaan yksin ja teen töitä.