Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei naiset enää kiinnostu

Vierailija
28.05.2025 |

Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?

Kommentit (279)

Vierailija
141/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat työttömiä eivät saa töitä. Ehkä eivät koskaan. Menkää sinne leipäjonoo vaan.

Monien ja kaikkien muiden saamiset tai saamattomuudet eivät vain auta sinuakaan tai edes liity/vaikuta/muuta/paranna juuri sinun elämääsi mitenkään. Ei kerta kaikkiaan mitään vaikutusta vaikket tätä itse heikkolahjaisena tunnu perästäkään ymmärtävän.

Suksippa vaikka hiiteen kiitos

Vierailija
142/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäitä koko palsta täynnä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen rupsahtaa kyllä joo tekee virheitä kyllä, tiedän kyllä, on älyllisesti vajaa kyllä, olen nähnyt kaikenlaisia kyllä, en onneks niin vajaa ole vaikka oletetaan huom oletetaan ihme juttuja mitkä eivät ole edes totta, en välitä, paskaa tulee joka suunnasta ikuisesti.

Vierailija
144/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asiat on melko hyvin kuitenkin :D.

Vierailija
145/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla Allukka kulta on kaikki asiat päin helvettiä. Myönnä jo se tappiosi. Ei ole mersua eikä naisia. Tv. Statusmies

Vierailija
146/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla Allukka kulta on kaikki asiat päin helvettiä. Myönnä jo se tappiosi. Ei ole mersua eikä naisia. Tv. Statusmies

Vaikka kuinka sä haukut ja kaikki on muka paskaa, sori ei kiinnosta ja olen Antero.

Vierailija
147/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmaa kuljet rikkinäisis verkkareis tuola ja käyt leipäjonossa, onnea valitsemallasi tiellä :D.

Vierailija
148/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah voisikin mennä syömään vaikka pippuripihvin :D

Vierailija
149/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisena kiinnostuisin miehistä? Patriarkaatti on polkenut naisten ja muunsukupuolisten ihmisoikeuksia tuhansien vuosien ajan.

Vierailija
150/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on vain harmia kun haluavat vain tietyntyyppisiä miehiä, kyllä sen itsekkin ymmärrän, mutta suurin osa jää ilman.

Vierailija
151/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten juurikin näitä hienoja naisia, kyllä asiat on hyvin vaikka olis ulosotto, minulla ei onneksi ole. Kyllä on rahaa ja voi pitää sitä 30 000 € bmw kyllä, en aina ymmärrä.

Vierailija
152/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä eri parempi olla yksin

Vierailija
153/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis kaksi vaihtoehtoa:

a) Mietit tosissasi mikä sinussa on vikana. Etkä vain itseksesi päättelemällä vaan ihan vaikka kysymällä suoraan. Täällä kysyminen on ihan ok. Kunhan myös otat vakavanoloiset vastaukset tosissasi. Sen jälkeen alat miettiä miten voisit tilannetta parantaa. Voisitko harjoitella sosiaalisia taitojasi (myös selvinpäin?) tai vaikka vähentää alkoholinkäyttöä. Ja näin parantaa mahdollisuuksiasi naisrintamalla.

b) Hyväksyä tosiasiana se, etteivät kiinnostu ja sillä selvä. Suunnata omat tavoitteet elämässä muualle ja mennä niitä kohti. Tehdä elämästä hyvää, kiinnostavaa ja niin aktiivista ja monipuolista kuin haluat, ilman parisuhdetta.

Monen kohdalla tosin jälkimmäinen muuttaa samalla myös parisuhdetilanteen.

Vierailija
154/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on ongelma normaaleille ihmisille 

Vierailija
155/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Mietit tosissasi mikä sinussa on vikana. Etkä vain itseksesi päättelemällä vaan ihan vaikka kysymällä suoraan. Täällä kysyminen on ihan ok. Kunhan myös otat vakavanoloiset vastaukset tosissasi. Sen jälkeen alat miettiä miten voisit tilannetta parantaa. Voisitko harjoitella sosiaalisia taitojasi (myös selvinpäin?) tai vaikka vähentää alkoholinkäyttöä. Ja näin parantaa mahdollisuuksiasi naisrintamalla.

b) Hyväksyä tosiasiana se, etteivät kiinnostu ja sillä selvä. Suunnata omat tavoitteet elämässä muualle ja mennä niitä kohti. Tehdä elämästä hyvää, kiinnostavaa ja niin aktiivista ja monipuolista kuin haluat, ilman parisuhdetta.

No kyllä vielä nuorempana kelpasi hyvinkin. Nyt ei ketään ei ketään kiinnosta.

Vierailija
156/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa myös suurin osa haluaa naisista olla vain sinkkuna ja viihtyy niin.

Vierailija
157/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä vielä nuorempana kelpasi hyvinkin. Nyt ei ketään ei ketään kiinnosta.<

No sä et oo enää nuori. Nuorena vielä halutaan suhteita ja nuorena naiset vielä antaa mahdollisuuksia vähän hönömmillekin tyypeille ja kaljakin saa maistua. 

Sä et ole enää nuori, mutta elät kuin nuoret. Sun ikäisenä pitäisi elää leppoisaa keski-ikäisen elämää.  Onko sulla edes mitään harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita?

Vierailija
158/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oot postissa töissä, ahdistelit jopa terapeuttiasi niin että hän hankki lähestymiskiellon. Olet kotoisin pohjoisesta mutta et jostain syystä voi mennä sinne (koska ne heitti sut sieltä helvettiin kun olet noin rasittava ja persoonallisuushäiriöinen).

Tänään olet aamusta asti selittänyt olevasi Antero ja asuvasi Vihdissä, mutta sinä olet se sama paska posti-Allu kuin edelliset 5 vuotta.

En ole postissa töissä, teen hommia yksityisellä varastolla.

Tuossahan se ongelma. Ei kukaan halua sanoa kavereilleen seurustelevansa varastomiehen kanssa pl. joku työtön tai siivooja. Muttei naisia kiinnosta miehen ammatti. 

Vierailija
159/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen mennyt alaspäin ja huomannut sen. Haluan muuttua.

Vierailija
160/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen urheilin enempi jopa välillä kävin salillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi