Ei naiset enää kiinnostu
Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?
Kommentit (279)
Sekopäitä koko palsta täynnä!!!
ihminen rupsahtaa kyllä joo tekee virheitä kyllä, tiedän kyllä, on älyllisesti vajaa kyllä, olen nähnyt kaikenlaisia kyllä, en onneks niin vajaa ole vaikka oletetaan huom oletetaan ihme juttuja mitkä eivät ole edes totta, en välitä, paskaa tulee joka suunnasta ikuisesti.
Onneksi asiat on melko hyvin kuitenkin :D.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla Allukka kulta on kaikki asiat päin helvettiä. Myönnä jo se tappiosi. Ei ole mersua eikä naisia. Tv. Statusmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla Allukka kulta on kaikki asiat päin helvettiä. Myönnä jo se tappiosi. Ei ole mersua eikä naisia. Tv. Statusmies
Vaikka kuinka sä haukut ja kaikki on muka paskaa, sori ei kiinnosta ja olen Antero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaa kuljet rikkinäisis verkkareis tuola ja käyt leipäjonossa, onnea valitsemallasi tiellä :D.
Aah voisikin mennä syömään vaikka pippuripihvin :D
Miksi naisena kiinnostuisin miehistä? Patriarkaatti on polkenut naisten ja muunsukupuolisten ihmisoikeuksia tuhansien vuosien ajan.
Naisista on vain harmia kun haluavat vain tietyntyyppisiä miehiä, kyllä sen itsekkin ymmärrän, mutta suurin osa jää ilman.
Sitten juurikin näitä hienoja naisia, kyllä asiat on hyvin vaikka olis ulosotto, minulla ei onneksi ole. Kyllä on rahaa ja voi pitää sitä 30 000 € bmw kyllä, en aina ymmärrä.
Sinulla on siis kaksi vaihtoehtoa:
a) Mietit tosissasi mikä sinussa on vikana. Etkä vain itseksesi päättelemällä vaan ihan vaikka kysymällä suoraan. Täällä kysyminen on ihan ok. Kunhan myös otat vakavanoloiset vastaukset tosissasi. Sen jälkeen alat miettiä miten voisit tilannetta parantaa. Voisitko harjoitella sosiaalisia taitojasi (myös selvinpäin?) tai vaikka vähentää alkoholinkäyttöä. Ja näin parantaa mahdollisuuksiasi naisrintamalla.
b) Hyväksyä tosiasiana se, etteivät kiinnostu ja sillä selvä. Suunnata omat tavoitteet elämässä muualle ja mennä niitä kohti. Tehdä elämästä hyvää, kiinnostavaa ja niin aktiivista ja monipuolista kuin haluat, ilman parisuhdetta.
Monen kohdalla tosin jälkimmäinen muuttaa samalla myös parisuhdetilanteen.
Alkoholismi on ongelma normaaleille ihmisille
Vierailija kirjoitti:
a) Mietit tosissasi mikä sinussa on vikana. Etkä vain itseksesi päättelemällä vaan ihan vaikka kysymällä suoraan. Täällä kysyminen on ihan ok. Kunhan myös otat vakavanoloiset vastaukset tosissasi. Sen jälkeen alat miettiä miten voisit tilannetta parantaa. Voisitko harjoitella sosiaalisia taitojasi (myös selvinpäin?) tai vaikka vähentää alkoholinkäyttöä. Ja näin parantaa mahdollisuuksiasi naisrintamalla.
b) Hyväksyä tosiasiana se, etteivät kiinnostu ja sillä selvä. Suunnata omat tavoitteet elämässä muualle ja mennä niitä kohti. Tehdä elämästä hyvää, kiinnostavaa ja niin aktiivista ja monipuolista kuin haluat, ilman parisuhdetta.
No kyllä vielä nuorempana kelpasi hyvinkin. Nyt ei ketään ei ketään kiinnosta.
Varmaa myös suurin osa haluaa naisista olla vain sinkkuna ja viihtyy niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vielä nuorempana kelpasi hyvinkin. Nyt ei ketään ei ketään kiinnosta.<
No sä et oo enää nuori. Nuorena vielä halutaan suhteita ja nuorena naiset vielä antaa mahdollisuuksia vähän hönömmillekin tyypeille ja kaljakin saa maistua.
Sä et ole enää nuori, mutta elät kuin nuoret. Sun ikäisenä pitäisi elää leppoisaa keski-ikäisen elämää. Onko sulla edes mitään harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oot postissa töissä, ahdistelit jopa terapeuttiasi niin että hän hankki lähestymiskiellon. Olet kotoisin pohjoisesta mutta et jostain syystä voi mennä sinne (koska ne heitti sut sieltä helvettiin kun olet noin rasittava ja persoonallisuushäiriöinen).
Tänään olet aamusta asti selittänyt olevasi Antero ja asuvasi Vihdissä, mutta sinä olet se sama paska posti-Allu kuin edelliset 5 vuotta.
En ole postissa töissä, teen hommia yksityisellä varastolla.
Tuossahan se ongelma. Ei kukaan halua sanoa kavereilleen seurustelevansa varastomiehen kanssa pl. joku työtön tai siivooja. Muttei naisia kiinnosta miehen ammatti.
Kyllä olen mennyt alaspäin ja huomannut sen. Haluan muuttua.
Ennen urheilin enempi jopa välillä kävin salillakin.
Suksippa vaikka hiiteen kiitos