Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei naiset enää kiinnostu

Vierailija
28.05.2025 |

Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?

Kommentit (279)

Vierailija
121/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen kokonaan, ala urheilla ja säästyneillä rahoilla osta parempia vaatteita. Kyllä rupeavat naiset vilkuilemaan.

Vierailija
122/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta juominen kokonaan, ala urheilla ja säästyneillä rahoilla osta parempia vaatteita. Kyllä rupeavat naiset vilkuilemaan.

Olen sitä miettinyt kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sori en koe itseäni kovin tyhmäksi. Ja en ole väkivaltainen.

Kyllä me muistamme. Olet tuuppinut yhden jos toisenkin naisen nurin. Olet lyönytkin. Sekö muka ei ole väkivaltaisuutta?

En todellakaan ole kyseinen ihminen edes.:).

Olet siis valehtelijakin kaiken lisäksi.

Vierailija
124/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi jos naisella olisi kaljamaha ja silleen. Eli ne hoikat instavosut ei kiinnosta.

Vierailija
125/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me muistamme. Olet tuuppinut yhden jos toisenkin naisen nurin. Olet lyönytkin. Sekö muka ei ole väkivaltaisuutta?

En todellakaan ole kyseinen ihminen edes.:).

Olet siis valehtelijakin kaiken lisäksi.

En todellakaan ole. Sä olet kyl todella ihme tyyppi.

Vierailija
126/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on jotain hyviäki asioita:)

Vierailija
127/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat työttömiä eivät saa töitä. Ehkä eivät koskaan. Menkää sinne leipäjonoo vaan.

Vierailija
128/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että olisi parannettavaa. Lisää liikuntaa kävelyä liikkumista ja kaikkea elämässä.

Vierailija
129/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei silti tarvi mennä sinne leipäjonoon. Rahat riittää hyvinkin:)

Vierailija
130/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eipä tarvi haukkua lisää kiitos!

Vierailija
131/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sä ostaisit itsellesi vaikka jonkun viherkasvin ja alkaisit juttelemaan sille? Ei tarvitsisi jokaista harhailevaa ajatustaan tänne kirjoittaa 🗣

Vierailija
132/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei kirjota tänne mitään.

Vierailija
133/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun ei kirjota tänne mitään.

👍

Vierailija
134/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Allu. Sama jatkuu vaan. Voi sinua. Antaisin halin jos olisin lahella, mutta olen juuri ulkomailla.. N39.

Vierailija
135/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa mielipidettäsi itsestäsi ei vain lasketa jos haluat normaalin vapaaehtoisuuteen ja kahdensuuntaiseen rakkauteen perustuvan parisuhteen.

Vierailija
136/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat työttömiä eivät saa töitä. Ehkä eivät koskaan. Menkää sinne leipäjonoo vaan.

Monien ja kaikkien muiden saamiset tai saamattomuudet eivät vain auta sinuakaan tai edes liity/vaikuta/muuta/paranna juuri sinun elämääsi mitenkään. Ei kerta kaikkiaan mitään vaikutusta vaikket tätä itse heikkolahjaisena tunnu perästäkään ymmärtävän.

Vierailija
137/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kai mä sitten olen vaan yksin ja teen töitä.

Oikein! Tee niin ja sitten häivyt palstalta ruikuttamasta.

Vierailija
138/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä miettinyt kyllä.

Pelkkä miettiminen ei riitä. Sinulla ei vain ole varaa juopotella muutenkaan kuin taloudellisesti ja terveydellisesti. Juopottelu tuhoaa terveet ja toimivatkin aivosolut ja rupsahduttaa sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Vierailija
139/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kai mä sitten olen vaan yksin ja teen töitä.

Oikein! Tee niin ja sitten häivyt palstalta ruikuttamasta.

Miksi ei saisi kuka vaan vaikka sitten ruikuttaa palstalla? Allu tarjoaa tavallaan kiinnostavia oivalluksia ja materiaalia yhden heikkolahjaisen ihmisyksilön ajatusmaailmaan. Miksi et pysty skippaamaan ruikutuksia ja/tai häipymään itse ruikuttajista ruikuttamasta? Toisaalta nyt itsekin tarjoat kiinnostavaa materiaalia yhden muita tuomitsevan "hyvänsäänystävän" mietteisiin.

Vierailija
140/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei silti tarvi mennä sinne leipäjonoon. Rahat riittää hyvinkin:)

Et voi rahallakaan ostaa aidon naisen (tai aitojen naisten) aitoa kiinnostusta, se ei näet ole kaupan - kenellekään - mistään hinnasta.

Arvokkaimpia asioita elämässä ei voi ostaa rahalla. Toiset ovat niin köyhiä, että ainut mitä heillä = elämänsisältönä = raha/sen puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi