Ei naiset enää kiinnostu
Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vastaat omaan kysymykseesi aloituksessasi.
-et pidä enää itsestäsi huolta
-alkoholia kuluu paljon lähes viikoittain
-holtiton rahan käyttö
Eli nämä on ainakin ne asiat, missä voit alkaa parantamaan itseäsi. Sitä mukaa, kun hyvinvointi ja itsensä arvostus taas nousee, alkaa naisetkin katsoa toisella tavalla.
Ryhtiliike kannattaa vaikka vain itsesi ja oman hyvinvointisi tueksi ja silti vaikka naiset tai edes yksikään nainen ei alkaisikaan katsoa tai muutenkaan kiinnostua millään tavalla.
Kyllä vuosia sitten vielä katsoivat.
Mennyt aika ei koskaan enää palaa, ei vaikka kuinka jankkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa ei ole mitään hyvää modernin naisen silmissä.
Et ole menestyvä, hyväkuntoinen ja pitkä komea mies. Se mitä olet joskus menneisyydessä ollut ei kiinnosta ketään.
Haha aika monet on taviksia ja suurin osa työttömiä. Myös minun kaverit.
Haha kun aika monet ja kaverisikaan = ketkään muut eivät liity _juuri sinun naisettomuuteesi_ mitenkään, ovat nuo muut asiaankuulumattomat mitä/millaisia tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Onneks asiat on kohtuuhyvin ja massiaki tulee töistä:).
Keskity siihen sitten, mutta naista ei noilla naisensaantiin liittymättömillä spekseillä edelleenkään saa.
Polyamoria voisi olla yksi vaihtoehto kun kerran (pyytämättä ja itse yhä kumppanittomana!) näkee vaivaa ja jankkaa muiden pariutumisesta/pariutumattomuudesta, mutta tietenkin vain siihen asti kunnes kallulle selviäisi karu totuus, että polyamoriajärjestelyssä hänen ikioma(omisteinen) tavispullukkansakin saisi ihan luvalla sekstailla muidenkin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity siihen sitten, mutta naista ei noilla naisensaantiin liittymättömillä spekseillä edelleenkään saa.
Kyllä varmasti saa:)
Mene tinderiin niin kyllä kiinnostuu. Eilenkin tuli 6 mätsiä, tänäänkin on jo tullut kaksi mätsiä. Kyllä naisia löytyy. T tavallinen 168cm amis peräkyliltä. M40v
Kyll tavis pullukka meikattu tiukoissa housuissa kaljamahalla kelpaisi jos vielä meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene tinderiin niin kyllä kiinnostuu. Eilenkin tuli 6 mätsiä, tänäänkin on jo tullut kaksi mätsiä. Kyllä naisia löytyy. T tavallinen 168cm amis peräkyliltä. M40v
Juu kyllä ennen löyty
Semmonen tavis 180 cm kaljamahalla ja pukee tissitopin ja tiukat farkut jalkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti saa:)
Eipä vaan todellisuudessa saa, koska tässäkin ketjussa jälleen itketään saamattomuutta. Saamattomuutta ei tarvitsisi kenenkään kuunaan itkeä jos kaikki aina saisivat.
Vierailija kirjoitti:
onko täälä naisia jolla on kaljamaha ja tiukka toppi ja tiukat vaaleet farkut jalassa ja korot?
On. Ja kukaan heistä ei ole kiinnostunut jankkaavasta lapsellisesta ihmisposetiivista.
On muuten aika jännää, että aikaisemmissa ketjuissa Allulle on tarjottu satoja neuvoja, naisseuraa ja jopa työtarjousta.
Mutta ei kelpaa mikään. Täytyy vaan uikuttaa ja ruikuttaa. Outo tyyppi. Edes mun viisivuotias poikani ei ole noin mahdottoman lapsellinen ja itsekäs.
Kaljuuntuva lihonut keski-ikäinen alkoholisti mies ei kiinnosta naisia parisuhdemarkkinoilla? Ohoh! Mikä ylläri!
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuva lihonut keski-ikäinen alkoholisti mies ei kiinnosta naisia parisuhdemarkkinoilla? Ohoh! Mikä ylläri!
On se niin väärin!
-Suomen incelseura ry-
Juomispositiiviset ihmiset löytävät toisensa baareista. Tinderiin kannattaa laittaa kuva, jossa on kalja kädessä tai juomassa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Juomispositiiviset ihmiset löytävät toisensa baareista. Tinderiin kannattaa laittaa kuva, jossa on kalja kädessä tai juomassa sitä.
Taas lässytetään vain yhtä (huti)tärppiä. Eivät kaikki (ketkään) juomaripositkaan halua hiprakoida minkään heikkolahjaisallujen (joilla taipumus väkivaltaisuuteen) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä kiinnostaisit joitakin naisia niin et silti voi mitään lupailla naisten puolesta tai siirtää sitä kiinnostusta uusiin kohteisiin, kuten allukallu.