Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei naiset enää kiinnostu

Vierailija
28.05.2025 |

Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?

Kommentit (279)

Vierailija
101/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori en koe itseäni kovin tyhmäksi. Ja en ole väkivaltainen.

Vierailija
102/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en koe että olisi kehitysvammaisenkaa mitään yhteistä koska olen melko normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vain ihmisiä kun pilkataan ja puhutaan että on ongelmatapaus ja pohjalla.

Vierailija
104/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan ole ollut kehitysvammaista naista!!!

Vierailija
105/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mitä ihmiset ajattelee. Moni ei löydä nykyään kumppania.

Vierailija
106/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha ei tänne sit ketään kirjota mitään.

Vierailija
107/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinulla ei ole mitään uutta asiaa. Olet jauhanut tätä samaa sontaa jo vuosikausia. Miksi ketään enää kiinnostaisi?

Vierailija
108/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et juuri käy ihmisten ilmoilla, ja sekin vähä taitaa tapahtua hyvässä humalassa? Silloin lähestyvät lähinnä alkoholikeskeistä elämää viettävät naiset, jos joku. Vaikutat myös aika ulkonäkökeskeiseltä itse, kun arvioit ulkonäköäsi päästä tipahtavia yksittäisiä hiuksia myöten.

Vierailija
109/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinulla ei ole mitään uutta asiaa. Olet jauhanut tätä samaa sontaa jo vuosikausia. Miksi ketään enää kiinnostaisi?

Ihmettelen mitän sekopäitä ihmisiä on. Minua pohjalla olevia on paljon. Esim työttömiä käyvät leipäjonossa, minulla kyllä rahaa ja pärjään.

Vierailija
110/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et juuri käy ihmisten ilmoilla, ja sekin vähä taitaa tapahtua hyvässä humalassa? Silloin lähestyvät lähinnä alkoholikeskeistä elämää viettävät naiset, jos joku. Vaikutat myös aika ulkonäkökeskeiseltä itse, kun arvioit ulkonäköäsi päästä tipahtavia yksittäisiä hiuksia myöten.

Kyllä käyn myös ihmisten ilmoilla. Kyllä olen komea ja tottakai. Sairasta jos joku ajattelee että olisin rupsahtanut möhömaha.

Vierailija
111/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen mitän sekopäitä ihmisiä on. Minua pohjalla olevia on paljon. Esim työttömiä käyvät leipäjonossa, minulla kyllä rahaa ja pärjään.

Ja silti jaksat ruikuttaa veloistasi ja vanhasta autostasi joka toinen päivä.

Vierailija
112/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me muistamme. Olet tuuppinut yhden jos toisenkin naisen nurin. Olet lyönytkin. Sekö muka ei ole väkivaltaisuutta?

Vierailija
113/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käyn myös ihmisten ilmoilla. Kyllä olen komea ja tottakai. Sairasta jos joku ajattelee että olisin rupsahtanut möhömaha.

Itsehän juuri kuvasit itsesi rupsahtaneeksi möhömahaksi.

Vierailija
114/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti jaksat ruikuttaa veloistasi ja vanhasta autostasi joka toinen päivä.

No ehkä se on menny joo liian pitkälle

Vierailija
115/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitki jo itse ne huonot puolesi eli olet rahaton juoppo, ei jatkoon...

Vierailija
116/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me muistamme. Olet tuuppinut yhden jos toisenkin naisen nurin. Olet lyönytkin. Sekö muka ei ole väkivaltaisuutta?

En todellakaan ole kyseinen ihminen edes.:).

Vierailija
117/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroitki jo itse ne huonot puolesi eli olet rahaton juoppo, ei jatkoon...

Se on sun mielide. Ei mua kiinnosta:) sori en ole rahaton

Vierailija
118/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän juuri kuvasit itsesi rupsahtaneeksi möhömahaksi.

Lihonut olen ja vähentänyt liikuntaa. Mitä sitte!!

Vierailija
119/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat olla jo ehtoo puolella, mene baarin sijasta mummobingoon, ehkä sieltä löytyis sullekki joku

Vierailija
120/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tosiaan kiinnosta mitkää instavosut ei kiitos:).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme