Ei naiset enää kiinnostu
Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?
Kommentit (279)
Ja en koe että olisi kehitysvammaisenkaa mitään yhteistä koska olen melko normaali.
En ymmärrä vain ihmisiä kun pilkataan ja puhutaan että on ongelmatapaus ja pohjalla.
Mulla ei koskaan ole ollut kehitysvammaista naista!!!
No ihan sama mitä ihmiset ajattelee. Moni ei löydä nykyään kumppania.
Jaaha ei tänne sit ketään kirjota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinulla ei ole mitään uutta asiaa. Olet jauhanut tätä samaa sontaa jo vuosikausia. Miksi ketään enää kiinnostaisi?
Ilmeisesti et juuri käy ihmisten ilmoilla, ja sekin vähä taitaa tapahtua hyvässä humalassa? Silloin lähestyvät lähinnä alkoholikeskeistä elämää viettävät naiset, jos joku. Vaikutat myös aika ulkonäkökeskeiseltä itse, kun arvioit ulkonäköäsi päästä tipahtavia yksittäisiä hiuksia myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinulla ei ole mitään uutta asiaa. Olet jauhanut tätä samaa sontaa jo vuosikausia. Miksi ketään enää kiinnostaisi?
Ihmettelen mitän sekopäitä ihmisiä on. Minua pohjalla olevia on paljon. Esim työttömiä käyvät leipäjonossa, minulla kyllä rahaa ja pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et juuri käy ihmisten ilmoilla, ja sekin vähä taitaa tapahtua hyvässä humalassa? Silloin lähestyvät lähinnä alkoholikeskeistä elämää viettävät naiset, jos joku. Vaikutat myös aika ulkonäkökeskeiseltä itse, kun arvioit ulkonäköäsi päästä tipahtavia yksittäisiä hiuksia myöten.
Kyllä käyn myös ihmisten ilmoilla. Kyllä olen komea ja tottakai. Sairasta jos joku ajattelee että olisin rupsahtanut möhömaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mitän sekopäitä ihmisiä on. Minua pohjalla olevia on paljon. Esim työttömiä käyvät leipäjonossa, minulla kyllä rahaa ja pärjään.
Ja silti jaksat ruikuttaa veloistasi ja vanhasta autostasi joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sori en koe itseäni kovin tyhmäksi. Ja en ole väkivaltainen.
Kyllä me muistamme. Olet tuuppinut yhden jos toisenkin naisen nurin. Olet lyönytkin. Sekö muka ei ole väkivaltaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyn myös ihmisten ilmoilla. Kyllä olen komea ja tottakai. Sairasta jos joku ajattelee että olisin rupsahtanut möhömaha.
Itsehän juuri kuvasit itsesi rupsahtaneeksi möhömahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti jaksat ruikuttaa veloistasi ja vanhasta autostasi joka toinen päivä.
No ehkä se on menny joo liian pitkälle
Kerroitki jo itse ne huonot puolesi eli olet rahaton juoppo, ei jatkoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me muistamme. Olet tuuppinut yhden jos toisenkin naisen nurin. Olet lyönytkin. Sekö muka ei ole väkivaltaisuutta?
En todellakaan ole kyseinen ihminen edes.:).
Vierailija kirjoitti:
Kerroitki jo itse ne huonot puolesi eli olet rahaton juoppo, ei jatkoon...
Se on sun mielide. Ei mua kiinnosta:) sori en ole rahaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän juuri kuvasit itsesi rupsahtaneeksi möhömahaksi.
Lihonut olen ja vähentänyt liikuntaa. Mitä sitte!!
Alat olla jo ehtoo puolella, mene baarin sijasta mummobingoon, ehkä sieltä löytyis sullekki joku
Eikä tosiaan kiinnosta mitkää instavosut ei kiitos:).