Joko voi ottaa oluen?
Kommentit (59)
Itsellä kolme olutta, kaksi lonkeroa ja pari hömpsyä viinaa jo juotuna.
Voit ottaa jo ensimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon juonut jo kaksi! Kolmas menossa!
Samoin. Ja kävin terdelläkin jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varaa jäädä pidemmäksi aikaa näemmä.
Kyllä voi juoda.olen juonut aamu seitsemästä lähtien ja kolmastoista kalja menossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi juoda.olen juonut aamu seitsemästä lähtien ja kolmastoista kalja menossa.
JUOPPO
Otin ensimmäisen kanhdeksan aikaan. Olen aika tukevassa hiprakassa. Hömps
Onko ihan ok juoda tänään muutamat oluet, jos on just tiistaina vetäny kännit ja eilisen toipunut?
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan ok juoda tänään muutamat oluet, jos on just tiistaina vetäny kännit ja eilisen toipunut?
Juhannukseen on vielä pitkä aika joten anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne muutamat (muuten muutama on 8 kpl. tai näin ainakin Raamatussa sanotaan. Vain muutama pelastui vedenpaisumuksesta ja heitähän oli tasan 8 kappaletta) olisi kannattanut ottaa jo eilen ja tänään voisit alkaa kunnolla juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne muutamat (muuten muutama on 8 kpl. tai näin ainakin Raamatussa sanotaan. Vain muutama pelastui vedenpaisumuksesta ja heitähän oli tasan 8 kappaletta) olisi kannattanut ottaa jo eilen ja tänään voisit alkaa kunnolla juomaan.
Ok, juon siis tänään vielä muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut varaa jäädä pidemmäksi aikaa näemmä.
Juu ei. Lisäksi siinä on kiva istuskella ja juoda yksi tai kaksi. Ei niinkään ryypätä.
Juo niiiin paljon kuin jaksat. Sitten voit pitää taukoa, kun joudut hullujen huoneelle suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne vaikuttaa vahvasti siltä, että paikalla on alkoholinkäytön ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne vaikuttaa vahvasti siltä, että paikalla on alkoholinkäytön ammattilaisia.
Amatöörit hiljaa silloin kun ammattilaiset keskustelee.
Kahdelta join oluen pizzan kanssa, eilen kävin terassilla... kun eihän näistä säistä koskaan tiedä...😉🤔🙂