Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ

Vierailija
22.03.2007 |

Kommentit (191)

Vierailija
41/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nippailet, nappailet ja revit tukasta. Kiusaa itsesi kokoisia! Mene hoitoon! Joskus joku rohkea vielä ilmoittaa lastensuojeluun ja saat ruveta pieksemään miestäsi kun ei ole enää lapsia kiusattavana!

Vierailija
42/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö viimeinkin, millainen häntäheikki rakas poikasi on? Ymmärrätkö, että pojallasi ihan oikeasti on pahoja ongelmia naisten suhteen, että hän on addiktoitunut ihastumisen tunteeseen? Ymmärrätkö, että poikasi ei pysty olemaan hetkeäkään ilman naisseuraa, että hän janoaa naisia kuten normaali ihminen janoaa vettä?

Ymmärrätkö lopulta, että epäluotettavuus yhdistettynä noihin edellä mainittuihin piirteisiin tekee pojastasi kelvottoman puolison? Ymmärrätkö ehkä myös sen, että monet rakkaan, viisaan poikasi ominaisuuksista tekee hänestä myöskin kelvottoman isän kaikille niille lapsille, jotka on hän on himojensa ajamana maailmaan saattanut?

Hyvä entinen anoppi: toivon, että ennen kuin viimeinen henkäisy pääsee kirotusta ruumiistasi ymmärrät, että minun ja rakkaan poikasi liiton kariutuminen ei ollut pelkästään minun vikani, että sinun sisuksistasi putkahtaneessa ihmisen kaltaisessa oliossa ihan oikeasti on myös vikoja ja puutteita.

Kaikkea muuta kuin rakkain terveisin,

entinen miniäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tosi kusipää

Vierailija
44/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä entinen anoppi: Oletko aivan varma, että rakas poikasi putkahti tähän maailmaan siitä oikeasta aukosta, eikä taaimmaisesta?

terveisin se sama edelleen (tai oikeastaan yksi niistä monista)

Vierailija
45/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että ryhdistäytyisi ja alkaisi hoitaa ryhmänsä asioita. Meillä ei ole minkäänlaista järkevää perehdytystä eikä organisointia nykyisessä työryhmässä. Taloa koskevat uutiset kuulemme muita ryhmiä myöhemmin. Uusien perehdytys on vieläkin huonoa. Kuka muu näistä asioista vastaa kuin sinä?

Ja jos et halua meitä uusia ryhmääsi, niin sano se suoraan ja järjestä meidät ulos.

Kunpa oisi jotakin järkevämpää puuhaa kuin luuhata vauva-sivuilla duunipäivänä.

Vierailija
46/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kouraiseppa kerran haarojen välistä ja kokeile onko munat tallella? Tekis ihan hyvää kaikille jos tietäisit mitä täällä tapahtuu ja ottaisit vähän vastuuta. Mä en jaksa enää jurputtaa ja yrittää saada tätä pysymään kasassa...

Ja anna mun mielipiteille edes joskus arvoa! Sä et todellakaan ole koskaan oikeasti ole ollut alalla!

Vierailija
47/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on tainnu nousta kusi päähän muka korkean asemasi vuoksi!

Vierailija
48/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti ihan vitusti, että jahtasit miestäni..

Vierailija
49/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varo sitä miestä. Eikö yhtään hälytyskellot soi??

Miten vain, älä ainakaan hanki lapsia, koska mies jättää sinut kuitenkin ennen pitkää eikä tule koskaan kantamaan vastuuta elatuksesta puhumattakaan mistään muusta aikuisen vastuusta. Etkä varmasti halua lapsillesi isää, joka käyttäytyy väkivaltaisesti.

Mutta ei taida olla minun asiani enkä edes tiedä, kuka olet. Ja tässä välissä on vaimoja, jotka voisivat varoittaa sinua yhtä hyvin kuin minäkin.

Vierailija
50/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olenkin juuri rakastunut toiseen mieheen ja hän minuun. Suhteemme on kuitenkin mahdoton, koska molemmilla perheet emmekä halua rikkoa niitä. Huoh... mitenköhän tässä näin kävi... Mutta siis jos mieheni tietäisi tämän hän varmaan kohtelisi minua paremmin.

Vierailija
51/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nakkaan kissan paskat teidän pihalle jos ette älyä laittaa kiinni kissaanne. Meidän piha ei ole teidän kissan paskantelupaikka.

Vierailija
52/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisinkin sanonut ettei ole), pyytänyt tuomaan kaupasta jotain, kun olen tulossa kylään (niitäkään et koskaan kuitannut), hampurilaiseen, sipseihin, ravintolassa drinkkeihin. Koskaan en ole näitä rahoja takaisin pyytänyt, eikä ne isoja olekaan, mutta silti laskelmoiva pummaaminen ärsyttää. Itse olet kyllä muistanut laskuttaa pikku pennosetkin minulta. Kaiken huippuna kerran tarjosit minulle viiniä ja kehtasit vielä vaatia sitä eräällä toisella kerralla takaisin (mitä tarjoamista sellainen on). Sinulla on aina ollut parempi rahatilanne kuin minulla ja silti olet käyttänyt laskelmoivaa pummaamista rahan säästön välineenä. En ole ainoa, jolle olet tällaista tehnyt. Onneksi sain kerran kakaistua ulos (vastaava tilanne), että lainaan, jos välittömästi maksat takaisin. Sain rahat takaisin ja pummaaminen loppui siihen päivään.

Vierailija
53/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää pahvi, sinulla on tässä vaimo ja lapsi ja koti ja elämä, ja sinä tuhlaat ne murjottamiseen, äyskimiseen, kiukutteluun, syyttelyyn, haukkumiseen.

Vierailija
54/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sulla on oikeesti tosi pitkäpinnainen ja hyvä mies, katso välillä peiliin. Vaikka susta tykkään niin teillä se pikku prinsessa määrää tahdin koko perheessä, ja sä annat sen.

Vierailija
55/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän lapsi ei ole yhtä hyvä ja rakas lapsenlapsi kuin ne muut viisi! Kohta se itsekin tajuaa ja minun tulee sitä suru. Olet itse olevinasi niiiiiin hyvä ihminen.

Vierailija
56/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kaverit. olen aina pitänyt teitä ystävinäni. olen ollut aina reilu ja huomaavainen teille. olen tehnyt virheitä nuorena, ollut ilkeä teille jne. mutta viimeiset n. 5 vuotta olen ollut varmasti ystävällisyyden perikuva koska opin etten ole maailman napa. nyt kiitän teitä koska ette enää tahdo olla kanssani, jätätte minut kaikesta ulkopuolelle, puhutte takanapäin, ette tue minua vaikeissa elämäni hetkissä, ette iloitse onnestani, ette pidä perheestäni...vaikka joka päivä ajattelen teitä, kerron teistä vain hyviä asioita ihmisille, en koskaan valita, olen aina valmis kuuntelemaan.

Vierailija
57/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa itsekin tajuaisit suosivasi eräitä lapsenlapsia toisten kustannuksella. Mutta tokihan lääkäri-poikasi lapset on jotain ihan spesiaalia. Eihän meidän kuopus merkkaa sulle mitään kun on kolmannen lapsesi kolmas lapsi. Tästä syystä emme juurikaan käy teillä enää. Ja appiukko, olet ärsyttävä itsekeskeinen omaan napaasi tuijottaja, kaikkien pitäisi tanssia sun pillisi mukaan. Ja miehen veljen perheelle: vaikka lähekkäin asutaan ei se tarkoita sitä että pitäis olla yhteydessä. Pitäkää huoli omista asioistanne ja me pidetään omistamme. Kiitän ja pokkaan.

Vierailija
58/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaat miehessä ensimmäisiä merkkejä narsismista, niin lähde lätkimään. Toki se alkuvaiheessa on kiva ja ihana, mutta älä anna sen hämätä silloin, kun yht' äkkiä SINÄ oletkin kaiken pahan alku ja juuri. Vaikka mies varmasti kerää sultakin paljon sympatiaa sillä, että hänet on niin monesti jätetty, niin mietiskelepä, että MIKSI. Siihen on selvä syy, toivottavasti et tunne sitä kasvoissasi..

Vierailija
59/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei kukaan tule hakemaan kotoa mihinkään huippuvirkaan. Usko pois. Varmasti saisit jotain töitä, jos et vain kotona maalaile pilvilinnoja. Et ole sen parempi tai huonompi kuin muutkaan. Jostain se on sinunkin joskus aloitettava.

Lisäksi tuolla negativiisella ja katkeralla elämänasenteella ei mitään hyvää saavuteta, ei missään elämän osa-alueella.

Tiedoksesi, valehtelu on ruma tapa. Asioilla leveily ja kerskuminen on tökeröä, etenkin jos ne perustuvat valheelle.

Vierailija
60/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" SYNTYMÄPÄIVÄ JA MUUT KUTSUT EIVÄT OLE TARKOITETTU SINUN KOKO SUVULLE!!! OLISITKO SEURAAVALLA KERRALLA TUOMATTA KOKO KLAANIA MEILLE! "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi