Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ
Kommentit (191)
kiitos, kun olitte tukenani elämäni vaikeimpana aikana. eli siis ette... voitte lyödä viisaat päänne yhteen ja miettiä miksi minua ei enää kiinnosta olla yhteyksissä ja tavata teitä, kun asiat ovat hyvin. haistakaa jokainen suuri p........!
Ei ole sinun asiasi tivata minulta lääkärikäynnin JÄLKEEN miksi siellä olin. Eikä varsinkaan vinoilla minulle siitä, että kaikkia välillä vähän väsyttää. Ei ole minun asiani asiakkaana kuunnella sitä kuinka sinä et saa unta ja sinua siksi väsyttää. Anna lääkärin selvittää mikä minulla on, se ei sinulle kuulu. Kiitos.
Ihanaa kun käyt meillä, ja olet ollut tukenani koko elämäni, mutta en vaan jaksaisi ainaisia lapsenkasvatusneuvojasi.
Katsos kun sinulla itselläsi ei ole lapsia, niin et voi tietää mitä on käytännössä olla pienten lasten kanssa kotona 24/7.
Itse asiassa et ole koskaan edes hoitanut lapsia.
Luit yhden Jari Sinkkosen teoksen ja olet nyt sitten joku kasvatusguru.
Lisäksi toivon, ettet puhu kovaan ääneen asioistamme kun olemme vaikkapa ulkona syömässä.
Tiedän että tarkoitat hyvää, mutta metsään on mennyt jo ja pahasti, olen väsynyt.
mä oon oikeesti aika pahassa jamassa, mutta en viitti siitä teille puhua kun teillä menee kaikilla niin hyvin. No toivotaan että joskus on mun vuoro!
Lopeta jo tuo ainainen marina ja tee elämällesi jotain. Älä vieritä vastuuta onnestasi miehellesi, vaan ota siitä itse vastuu.
On täysin oiketeuttua odottaa, toivoa ja haluata parisuhteelta henkistä ja fyysistä läheisyyttä, mutta ihan oikeesti hei, ei kukaan aikuinen mies jaksa koko ajan vatkata sun kanssa sun asioita ja vaikeeta lapsuutta ja avautua täysillä kaiken aikaa, jotta voisitte yhdessä eheytyä ja kasvaa ja porautua toistenne sisimpään, kuten haluaisit. Relaa vähän, nauti siitä, mitä sulla on. Kiinnitä enemmän huomoita miehesi hyviin puoliin ja niihin asioihin, mitkä teillä toimii.
Äläkä enää yritä vetää meitä mukaan teidän parisuhdesoppaan. Me ollaan erilaisia ihmisiä, eikä haluta jakaa kaikkia meidän suhteeseen liittyviä asioita teidän kanssa.
yritä hillitä itsesi kun tulemme käymään. Älä hyökkää heti lasten kimppuun huutaen ilosta että jee ukin kullat, äläkä kaappaa heitä syliisi.
Käymme aika harvoin ja he todella pelästyvät isoa, mölisevää partaukkoa jota eivät välttämättä muista ollenkaan.
Yritä ensin jutustella hiukan kauempaa että lapset saa tottua rauhassa, he ovat aika ujoja.
Toki voisit käydä joskus kylässä, et käy meillä koskaan vaan me joudutaan ajamaan lasten kanssa sinun luoksesi sinne jumalan selän taakse.
Ja pliis, älä sörki vauvaa kun laitan hänet vaunuihin, hän ei saa nukuttua jos kurkit sinne koko ajan.
Sitten hän menee yliväsyneeksi ja mehän sitten valvotaan seuraava yö huutavan, hysteerisen lapsen kanssa.
Niin ja sit sitä autoa ei tarvii pysäköidä siihen pelastustien parrkipaikalle.
Hitto et ihmiset ei osaa lukea,.....
Toivon että nyt kun te yritätte toista lasta, joudut odottamaan enemmän kuin yhden kierron ajan raskaaksi tulemista, koska pidät sitä niin itsestäänselvyytenä ja olet loukannut minua, lapsettomuudesta kärsinyttä, ajattelemattomilla letkautuksillasi.
Vaikka kuinka usein huomautan puuttuvista sadevaatteista niin et koskaan tuo niitä. Tänään menemme jokatapauksessa ulos satoi tai paistoi.
että olet itsekäs paska, itsekkäämpää ihmistä en ole vielä koskaan tajunnut.
miten kenenkään koti voi olla noin kamalassa kunnossa. Kaksi aikuista on kotona kokopäiväisesti yhtä lasta hoitamassa, mutta kamala valitus on silti aina päällä voimien riittämisestä. Haloo! On nyt jumankaut ettei kaksi ihmistä muka jaksa yhtä lasta hoitaa! Miten voi olla niin vaikeaa? Miten voi kaikki kaatua päälle tällaisessa tilanteessa? RYHDISTÄYDY!
Ei mua kiinnosta sun juttusi. Turha udella multa enää mitään.
mä en enää niitä jaksa kuunnella. Pyyhi pois mun numeroni, äläkä enää soita.
vaan teidän olemassa olonne ja esittämisenne. Meistä kumpikaan, ei mies enkä minä kaipaa teitä pätkääkään.
Voi jumalauta, lopeta toi selitys ja TEE TÖITÄ!!! Vittu kun saa sun puolesta vääntää perse hiessä hommia ja rouva vaan jutustelee ja mietiskelee! Onneksi jään kohta äitiyslomalle joten ei hetkeen tarvitse sinun kuppaista naamaa katsella. Toivottavasti silloin kun minä palaan työelämään olet omaishoitajana sinua 30vuotta vanhemmalle miehellesi eikä minun tarvitse nähdä sinua ENÄÄ IKINÄ!!!
Lähiesimiehelle:
Ole kerrankin kunnon oikeellinen esimies ja tee työsi!!! Sinä et tiedä näistä ruohonjuuritason jutuista mitään. Jos joku toimii paperilla ei se tarkoita sitä että se toimii sitten käytännössäkin!!! Herää pahvi!
Mikä helvetti antaa sulle oikeuden arvostella toisten elämää. Veljeäni lukuunottamatta me kaikki vihaamme sinua ja kärkkäitä mielipiteitäsi.
Älä ikinä enää tule kotiini arvostelemaan tapaani elää. Olen pienen lapsen yh, eikä tämä ole ihan niin helppoa kuin kuvittelet. Eikä meillä lasten tarvitse pitää sinisiä paitoja, jos se nyt sattuu tykkäämään punaisesta. Ja kun olet lapsenvahtina, älä vittu tuputa sitä ruokaa. Se lapsi tietää itse koska on täysi.
Kunpa veljeni tajuaisi erota sinusta!!!
Lehmä!
Ihana ketju! Kyllä helpotti.
Vierailija:
Ja kun olet lapsenvahtina, älä vittu tuputa sitä ruokaa. Se lapsi tietää itse koska on täysi.Kunpa veljeni tajuaisi erota sinusta!!!
Lehmä!
itse kullannuppusi kasvattamaan.
Miehelleni sanoisin, että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi. Antaisit mun joskus mennä rauhassa nukkumaan ilman hätyyttelyä. Mä haluaisin nukkua joskus univelkojani pois.
niin minut haukuttiin... Toopet!
Minun tukiverkkoni ei kyllä ole yhdestä ihmisestä kiinni. Meillä on myös mummulaa ja tuttavaperheitä myöskin. Tänäänkin tulee kaverin poika hoitoon. Ilmeisesti nyt siellä koira älähtää missä kalikka kalahtaa?
Perkele, kun jurppii, mutta periksi en anna!