Olen liian älykäs ihminen asumaan vasemmistoliberaalissa Suomessa. Joudun siksi...
Joudun siksi aivovuotamaan itseni ulkomaille järkevämpien ihmisten ja yrittäjäystävällisemmän verotuksen ja paremman ilmapiirin keskelle. En tosiaankaan ajatellut jäädä katsomaan kun seuraava hallitus vie Suomen IMF:n sanelupoltiikan alaisuuteen. Silloin vasurit ja demari-lampaat määkivät Suomessa tyyliin: "Antti Lindtman! Sä petit meidät".
Kommentit (45)
Kyllä sulla on harhoja. Siitä johtuu ongelmasi. Huumeetko?
Moni suomalainen on päässyt miljardööriksi nykyisessä "vassarivaltiossa". Sinä sen sijaan olet persaukinen hikisen nordnet-salkkusi kanssa ihan omien tekojesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostamaan:
Millaiselle vulvalle aloittajan penis erektoituu terhakkaimmin?
No kun kerran kysyit niin trimmattu karvakolmio on mun juttu. Sellainen on mun naisellani. Eikö sulla ole muu kuin pillu mielessä?
hyvä että sulla on oikeistolainen vaimo joka ymmärtää mitä se pillun antaminen sinulle kustantaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalainen on päässyt miljardööriksi nykyisessä "vassarivaltiossa". Sinä sen sijaan olet persaukinen hikisen nordnet-salkkusi kanssa ihan omien tekojesi takia.
En omista nordnet salkkua. Mun sijoitukset on ulkomaisessa holding-yhtiössä. Tee hyvää tiliä Viron OU:n nimissä enkä ole yel velvollinen. Sinä toope tietenkin sijoitat suomalaiseen yel maksuihin eli laitat rahaa kankkulan kaivoon. 😂
Mutta et tarpeeksi älykäs pysymään pois täältä haisevalta (oikeistonaisen vagina) tunkiolta.
Varmaan shokin aiheuttamaa horinaa. Ap on järkyttynyt tiedosta, että oikeistolaisuus johtuu erittäin matalasta älykkyydestä:
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206?__cf_chl_…
Vasemmisto on älykästä. On älykästä edistää koko lauman hyvinvointia sen sijaan, että kahmii resursseja harvoille. On älykästä huolehtia kaikista, myös heikoimmista, koska jokainen voi olla jollain hetkellä heikko ja tarvita apua. On älykästä satsata koulutukseen, tutkimukseen, tieteeseen ja kulttuuriin, koska sillä tavoin kansakunta pysyy yhtenäisenä ja tuottavana.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistokonservatiivista naista on ilo nussia, niillä on lehtevä lihapillu kuten aloittajan mimmilläkin.
Toisinaan joutuu panemaan paremman puutteessa umpivasemmistolaista naista koska ne jakavat ideologiansa mukaan kaikille.
Riikka Purran jakkupuku on kyllä perin tyylikäs. Siinä on tenhovoimaa kuten Satu Söderströmin (ps), Suomen seksiloginen seura. squirt-pillussa.
Kylläpä kaikkia harmittaa jos lähdet täältä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan shokin aiheuttamaa horinaa. Ap on järkyttynyt tiedosta, että oikeistolaisuus johtuu erittäin matalasta älykkyydestä:
Vasemmisto on älykästä. On älykästä edistää koko lauman hyvinvointia sen sijaan, että kahmii resursseja harvoille. On älykästä huolehtia kaikista, myös heikoimmista, koska jokainen voi olla jollain hetkellä heikko ja tarvita apua. On älykästä satsata koulutukseen, tutkimukseen, tieteeseen ja kulttuuriin, koska sillä tavoin kansakunta pysyy yhtenäisenä ja tuottavana.
Miten älykästä on haalia maahan loisivia h i e k k a n e k r u j a ja ä h l ä m e i t ä?
Äärioikeiston älykkyys: "Äiti, kummin päin tää kommandopipo kuuluu laittaa kun mää en näe mitään! Ja voitko laittaa mun kengännauhat kiinni kun et VIELÄKÄÄN MUISTANUT ostaa mulle niitä tarralenkkareita!"
Älykkyytesi on samalla tasolla kuin kastemadolla, joka on jäänyt paikallisbussin alle.
Eihän IMF voi yksittäistä valtiota ja sen taloutta hoitaa eikä määrätä mitä siellä tehdään, kun se on kansainvälinen valuuttarahasto, jonka jäsen Suomikin on.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten sä kuvittelet tuon onnistuvan kasvattamalla hoidettavan lauman kokoa i-alkuisen uskonnon edustajilla, joiden kyky työllistyä on olematonta. Teillä vasukeilla on talousasiat täyttä utopiaa, joten ei.auta edes rautalangasta vääntää perusteluja.
Puhtaalle arjalaiselle verelle ei ole käyttöä nyky Suomessa.
Älykäs aivokapasiteetti hukkuu rotupettureiden sekoittamaan idiotismiin.
Äärioikeiston älykkyys: Vuosikymmeniä poliisina toiminut äijä väittää toisen henkilön perään juoksemista ja ammuskelua hätävarjeluksi.
Ei se ole sitä. Se on laiton uhkaus ja ampuma-aserikos.
Hätävarjelukeinoista lievin ja yleisin on poistuminen paikalta. Se toinen mies puolusti itseään näin, laillisesti. Persu säntäsi pössykkä tanassa perään.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostamaan:
Millaiselle vulvalle aloittajan penis erektoituu terhakkaimmin?
Tuskinpa se sitä vulvaa saa ulkomaillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeiston älykkyys: "Äiti, kummin päin tää kommandopipo kuuluu laittaa kun mää en näe mitään! Ja voitko laittaa mun kengännauhat kiinni kun et VIELÄKÄÄN MUISTANUT ostaa mulle niitä tarralenkkareita!"
Vihervasurin älykkyys: Äiti, epäilen Ilmaria homoksi koska sen muna maistuu paskalle.
Mikään tutkimus ei tue ap:n väitettä.
Hän on äärioikeistolaisena (incelinä) niin helvetin tyhmä, ettei edes osaa etsiä ja lukea tutkimuksia, ei erota niitä propagandasta eikä osaa linkittää.
Aloittaja on niin älykäs voittaja että aion äänestää seuraavissa vaaleissa Perussuomalaisia. Se tekee minustakin älykkään voittajan.
Ei aapee opi...