Oletko kokenut ihmeitä elämässäsi?
Itsekin olen kokenut monia, mutta annan puheenvuoron teille.
Kommentit (30)
Tämä elossa oleminen tuntuu aika ihmeelliseltä
Tavallaan joo. Ihme on, että olen päässyt elämässä eteenpäin, kun oma lapsuus on ollut aika rankka. Mihinkään ylimaalliseen ihmeeseen en kyllä usko, mutta elämässä on sattumalta osunut kohdalle sellaisia kannustavia ihmisiä ja tapahtumia, että on kaikesta ikävästä huolimatta ollut jotain kantavaa voimaa.
Ehkä se on vaan tuuria, että siellä vaikeina aikoina on elämässä tapahtunut hyviä asioita vaikeina hetkinä juuri oikeana aikana.
Ihan hiton hankalaa on elämä edelleen, en sitä sano, mutta jotenkin sellainen usko siihen, että elämä kantaa kaikesta huolimatta, on vahva. Joten olen onnekas ja kiitollinen. Ihmeeksikin sitä voi sanoa.
Ihmeitähän tapahtuisi enemmänkin, jos ihmisissä olisi enemmän hyvyyttä ja vähemmän ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Herran tiet ovat sen verran ihmeelliset, että niistä ei ota pirukaan selvää.
Niitä odotellessa.
Viimeksi tänään todellinen ihme jäi toteutumatta
Lisäksi politiikkaan odottaa ihmeitä joita ei toteudu.
En.
En edes tiedä miten ihmeen voi tunnistaa?
Kyllä. Usko on pelastanut monta kertaa. En usko että on mitään sattumaa. Olen saanut mahdollisuuden elämään, läheiseni on palannut luokseni
Mun henkisen heräämisen polku oli niin erikoinen että sitä on vähän vaikea selittää ilman että kuulostaa ihan seinähullulta normaalin massan korviin
joo, rukoilin kerran autokolaria henkilölle joka teki jotain kamalaa, ja vuoden päästä siitä kys. henkilö menehtyi kolarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun henkisen heräämisen polku oli niin erikoinen että sitä on vähän vaikea selittää ilman että kuulostaa ihan seinähullulta normaalin massan korviin
Täytyy olla hullu, ymmärtääkseen Jumalaa.
"Se joka sanoo toiselle, sinä h***u, on ansainnut helvetin tulen.
Parin vuoden takainen ihastus, tervehti kaupassa uuden ilmeisesti kumppaninsa kanssa ollessaan. Kuvittelin hänen muuttaneen jo pois paikkakunnalta, kun ei oltu törmätty. Piti mennä suoraan töistä kotiin, mutta mutkan kautta menin.
Suurin ihme oli kun Jeesus tuli tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Maailman suurin ihme.
Kyllä ,iso joukko pahimpia koulukiusaajia (olen 50v.),on kuollut kuka mistäkin syystä jo pitkän aikaa sitten,yksi pahimmista ei päässyt edes parikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää! Terveisin toinen herännyt
On suunnaton ihme että en ole rikas ja kuuluista, vaikka olen äärettömän älykäs ja lahjakas.