40-50v nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?
Tiedän hyvin mitä haluan ja varsinkin mitä en halua. Olen ollut 2 vuotta sinkkuna yli 20 vuotta kestäneen suhteen jälkeen ja lapset saatu aikuiseksi ja maailmalle. Nyt on mun vuoro elää ja elämään mahtuisi mukaan uusi mies. Haluaisin ihan loppuelämän suhteen, asua yhdessä ja viettää arkea. Mutta sen miehen pitäisi sitten olla todella hyvä. Terveelliset elämäntavat, päihteetön, talous vakaa, tykkää matkustella, seksi toimii, ei enää kotona asuvia lapsia. Ja haluaa sitoutua. Tietty samanlaiset arvot tärkeitä. Jos tällaista prinssiä ei kohdalle osu, niin sitten olen ilman.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että koen olevani kaunis ja haluttu juuri sellaisena kuin olen. En ole liian lihava tai paksu, ruma, tai joku kohta kehostani on liian iso.
Nyt minulla on paha olla. Koen, että en ole tarpeeksi hyvä. Haluan olla sellaisten ihmisten parissa, joiden seuraan kelpaan sellaisena kuin olen.
Olen ehkä miettinyt tavallaan liian tasokkaita ihmisiä. Tämä palstakin antaa vääristyneen kuvan ihmisistä ja elämästä.
Tavallaan on hyvä ymmärtää ja nähdä itsensä.
Haluan sellaisen ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla. Ja myös koen hänet henkisesti ja fyysisesti viehättäväksi.
Tulotasolla, asunnolla tai muilla ulkoisilla tekijöillä ei ole merkitystä. Kauniin kodin saa, kun näkee vaivaa, joka tapauksessa. Ja muutkin ulkoiset tekijät vaatteet, matkat ym. eivät ole merkityksellisiä. Seura on se, joka ratkaisee. Vaikka mentäisiin vain ruotsin risteilylle tai telttailemaan. Miehen tulee myös olla luotettava kuin kallio.
Haluan, että aina kun näen miehen, niin tulen onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin 42-vuotiaana ja 2v sitten tapasin nykyisen avopuolisoni. Mun toiveet oli rehellisyys, ei pelailla pelejä, normaali työssäkäyvä ihminen, huumorintaju ja se, että toisen kanssa on helppo ja hyvä olla. Sain enemmän kuin toivoin ja vielä Tinderistä. Edes ensimmäisessä 19v kestäneessä avioliitossa en kokenut olevani näin turvassa ja onnellinen
n48
Pelien pelaaminen on harrastus siinä missä jokin neulominenkin tai kirjan lukeminen.
Pelaa mieluummin pleikalla tai potkupallolla kuin toisilla ihmisillä.
En halua ainakaan mitään peluria. Sellaista, joka kerää trophyjä. Kun tavoite on saavutettu, kiinnostus lopahtaa. Kiitos ei!
Yli 185cm. 6numeroinen palkka. Hyvät säästöt. Max 35v. Hyvä iso k u l l i. Vaalea. Ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lompakon paksuus.
Ei se ole tärkeää. Jos ihmisen tavoitteena on vain kerätä ympäriltään metsästysmuistoja, joita voi esitellä kavereilleen.
Sellainen ihminen ei koskaan lopeta. Se ei ole minun arvojeni mukaista elämää.
Rahalla ei ole väliä.
On niitä sellaisia miehiä, pelureita, jotka eivät koskaan lopeta. Aina tulee jotain kiiltävämpää esille. Kauniimpia naisia, eri tavoin lahjakkaita ja menestyneitä. Pelaaminen on tapa elää.
"Haluan, että aina kun näen miehen, niin tulen onnelliseksi. "
Jos tuohon ikään mennessä sitä ei ole löytynyt, niin miten se nyt löytyisi?
Mä en halua enää parisuhdetta, mutta eihän sitä koskaan tiedä, voi se mieli joskus muuttuakin. Joka tapauksessa en haluaisi asua yhdessä miehen kanssa enää koskaan.
Pitäisin aika ihmeenä, jos jonkun kanssa vielä kimppaan päädyn, mutta jos näin kävisi, silloin se mies olisi sellainen, joka jakaa mun tärkeät arvot, on älykäs, lämmin ja hauska, hänellä on omaa elämää ja kiinnostuksenkohteita, ja on halukas ja kykenevä keskustelemaan ja elämään arjessa tasa-arvoisesti. Kotitöiden pitää sujua. Ja haluan, että suhteessa on molemmin puolin kunnioitusta ja toisen huomioimista. Terve itsetunto ja mielenterveys kunnossa.
N 44
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen muuttunut itse vähemmän pinnallisemmaksi. Annan mahdollisuuden sellaisillekin miehille, joille en olisi ennen antanut mahdollisuutta. Enkä enää esitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen muuttunut itse vähemmän pinnallisemmaksi. Annan mahdollisuuden sellaisillekin miehille, joille en olisi ennen antanut mahdollisuutta. Enkä enää esitä mitään.
Ylipäänsä minusta tuntuu, että onnellisuuden esittäminen loppuu nyt. Normaaliuden esittäminen. En tekohymyile enää.
Sellaista ihmemiestä ei ole olemassa. Joten en lähtisi edes etsimään.
Mun kriteerit on niin korkeat, että jos sellainen mies jostain löytyy joka ne täyttää, niin hän ei kyllä ikinä tyytyisi minuun 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, olen naimisissa tuollaisen miehen kanssa, joten on se mahdollistä, mutta enpä usko, että ainakaan minua toista kertaa onnistaisi. Mutta todella hyvä tavoite po. kommentoijalla, siinä on kaikki olennainen!
Vierailija kirjoitti:
Mun kriteerit on niin korkeat, että jos sellainen mies jostain löytyy joka ne täyttää, niin hän ei kyllä ikinä tyytyisi minuun 😅
Vastaisin jotain samankaltaista, jos kuuluisin kyselyn ikäryhmään :) Sen miehen pitäisi olla ennestään tuttu eikä yksikään tuttu mies täytä vaatimuksiani paitsi oma aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset jämänaiset luulee itsestään liikoja.
"Oon vapaaehtoisesti sinkku, mulla on korkeat kriteerit!"
Ei, te olette sinkkuja, kun miehet ei kelpuuta teitä. Mitä te voitte tarjota, jota 20-35-vuotiaat naiset ei voi?
Jep...
Mutta jatkakaa toki tuohon katkeraan malliin.
Tämä.
Kunnon mies haussa. Edellinen oli ketku.
Vierailija kirjoitti:
Voisikin jollain listalla seulota kumppaneita. Itsellä ainoa kriteeri on, että rakastun, ja mies rakastuu minuun. Näin on käynyt vain kahdesti elämässäni, en ole kovin toiveikas että käy enää. Mihinkään kädenlämpöiseen "kumppani täyttää kriteerit"-suhteeseen olisi mahdotonta mennä, kun on kokenut suuren rakkauden.
Minä olen 43v nainen ja odotan vielä tätä ensimmäistäkin kertaa, jossa minä ja mies molemmat rakastumme toisiimme. Toivottavasti se koittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein jo tyssää siihen, että mies ei ole iästään huolimatta henkisesti kypsä tai kiinnostunut itsensä kehittämisestä.
En kyllä ymmärrä mitä ns. Itsensä kehittäminen naisten mielestä tarkoittaa. Minua kiinnostaa miten saan arkeni rullaamaan mahdollisimman sujuvasti ilman poikkeuksia, kaikki muu sen lisäksi on jonnin joutavaa.
Itsensä kehittäminen tarkoittaa käytännössä sitä, että ihminen pyrkii tulemaan paremmaksi versioksi itsestään. Se tarkoittaa omien tapojen, ajattelumallien ja arjen toimintatapojen tunnistamista ja pohtimista: voisiko jotain tehdä toisin tai paremmin, jotta elämä olisi helpompaa, selkeämpää tai mielekkäämpää.
Jos sinua esimerkiksi kiinnostaa saada arki rullaamaan sujuvasti ilman poikkeuksia, sekin on jo itsensä kehittämistä. Sen lisäksi se voi tarkoittaa itsensä ymmärtämistä paremmin, kuten omien tunteiden, reaktioiden ja valintojen tarkastelua. Se voi olla kykyä käsitellä stressiä rauhallisemmin, parantaa vuorovaikutustaitoja, opetella asettamaan rajoja tai oppia sanomaan ei silloin kun on tarpeen.
Itsensä kehittämiseen kuuluu usein myös tavoitteiden ja unelmien tunnistaminen sekä konkreettisten askelten ottaminen niitä kohti. Siinä ei jäädä jumittamaan elämässä paikalleen eikä vain valiteta, miten kurjaa tai ikävää kaikki on, vaan otetaan vastuu omasta elämästä ja muutetaan sitä, jos ollaan tyytymättömiä.
Aika hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein jo tyssää siihen, että mies ei ole iästään huolimatta henkisesti kypsä tai kiinnostunut itsensä kehittämisestä.
En kyllä ymmärrä mitä ns. Itsensä kehittäminen naisten mielestä tarkoittaa. Minua kiinnostaa miten saan arkeni rullaamaan mahdollisimman sujuvasti ilman poikkeuksia, kaikki muu sen lisäksi on jonnin joutavaa.
Kohtaa pelkonsa, oppii pois toksisesta häpeästä (moni suomalainen on kasvatettu häpellä) ja yrittää olla mahdollisimman hyvä ihminen.
Tuntuu niin erikoiselta, että jotkut ei välitä kehittää itseään kun itselle se on tärkein tavote tässä elämässä.
Pelaa mieluummin pleikalla tai potkupallolla kuin toisilla ihmisillä.