Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50v nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?

Vierailija
24.05.2025 |

Tiedän hyvin mitä haluan ja varsinkin mitä en halua. Olen ollut 2 vuotta sinkkuna yli 20 vuotta kestäneen suhteen jälkeen ja lapset saatu aikuiseksi ja maailmalle. Nyt on mun vuoro elää ja elämään mahtuisi mukaan uusi mies. Haluaisin ihan loppuelämän suhteen, asua yhdessä ja viettää arkea. Mutta sen miehen pitäisi sitten olla todella hyvä. Terveelliset elämäntavat, päihteetön, talous vakaa, tykkää matkustella, seksi toimii, ei enää kotona asuvia lapsia. Ja haluaa sitoutua. Tietty samanlaiset arvot tärkeitä. Jos tällaista prinssiä ei kohdalle osu, niin sitten olen ilman.

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntuulinen, myönteinen, hyväntahtoinen luonne. Tämä on tärkein. Olen nähnyt aivan liikaa katkeruutta, masennusta, tahallista ilkeyttä, muiden halveksuntaa ja yläpuolelle asettumista miehissä. En jaksa sitä enää yhtään.

Elämänhalua ja kiinnostusta maailmaan toivoisin myös. Itse en halua istua vielä kiikkustuoliin.

Ulkonäkö ei oIe niin merkittävä, perushygienia toki on. 

Hieman itseäni nuorempi, mutta tämä lähinnä paremman aktiivisuuden ja vireyden takia. Toki ulkonäöllekin usein nuoruus plussaa. 

Omaisuudella, varallisuudella, ammatilla tai työllisyystilanteella ei väliä kunhan pärjää ja pystyy maksamaan menonsa.

N43

Tässä on paljon sitä mitä myös minä mieheltä toivoisin. Lisäisin vielä tiettyä vakautta, hyvähermoisuutta ja tasapainoisuutta. Olen lähes traumatisoitunut tosikkomaisten, negatiivisten miesten kanssa jotka vielä järjestään on olleet hirveän ailahtelevia, etenkin negatiivisten tunteiden myrskyssä koko ajan. Ikinä ei oikein tiedä mistä tuulee ja vaikka yhtenä hetkenä kaikki olisi hyvin, niin seuraavana päivänä mies onkin ihan toisenlainen, häntä ahdistaa ja haluaa olla yksin jne. Kuitenkin haluavat olla yhdessä. Kirsikkana kakun päällä on jatkuva epätietoisuus koska nämä miehet eivät ole osanneet koskaan kertoa mikä heitä milloinkin vaivaa. Kyllä mies mielestäni siis olla välillä ahdistunutkin ja kaivata tilaa, eniten ehkä toivoisin että osaisi viestiä sen rehellisesti ja turvallisesti minulle.

Ihmettelen tätä, kun yleensä ailahtelevuutta pidetään naisten piirteenä. Minulle on aina osunut sellaisia miehiä. Myös isäni oli sellainen, en tiedä onko siinä syy että olen samanlaisiin kiinnittynyt :( En vaan enää sitä jaksa. Haluan että miehen kanssa olisi hauskaa, ei jatkuvaa kurtistelua ja huolta. 

N40

Vierailija
182/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jämänaiset luulee itsestään liikoja.

Te olette ilman miestä, koska miehet ei kelpuuta teitä.

Nönnönnöö

Mulla on mies. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis, savuton, normaalipainoinen ja liikunnallinen. Mielellään lapseton. Ei ulosottovelkainen eikä peliongelmainen. Nämä kriteerit rajaa 99% miehistä pois.

Vierailija
184/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin työssä käyvän normaalin miehen, jolla ei alkoholi-, peli- tai huumeongelmaa. Minua hieman pidempi saisi olla eli pituus vähintään 175 cm. Saisi myös olla älyltään normaali, eikä naisvihaaja. Nämä kriteerit riittävät. Tällaisia vapaista miehistä on varmaan noin 15%.

Vierailija
185/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit: asuu omillaan eikä ole pakko muuttaa yhteen, lapset tehty, isot ja heihin hyvät välit, talous kunnossa (siis siten että voi esimerkiksi matkustella välillä), työssäkäyvä, huumorintajuinen, liikunnallinen, sosiaalinen, omia kavereita ja menoja pitää olla.

Vierailija
186/188 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orotodoksisuus ja siihen sitoutunut elämäntapa. Vakaa taloudellinen tilanne. Syvä rakkaussuhde.

Vierailija
187/188 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan täällä olleista vaatimuksista ymmärrän mutta raha asioissa menee vähän yli ymmärryksen. Siskoni antoi pakit miehelle, koska tämä oli tavan duunari. Itse vielä sanoi, että kaikin puolin muuten oli kuin hänen unelmamies mutta rahaa ei ollut tarpeeksi. Ja hän itsekin on siis lähihoitaja, eli ei rahaa yhtään sen enempää.

Naiset vaatii rahaa ja matkustelua, miehet sek siä ja kodinhoitoa. Yksinkertainen fakta.

Höpsis. Minulla on itselläni riittävästi varallisuutta ja tulen hyvin toimeen omalla palkallani. Matkustelu ei kiinnosta pätkääkään. Mieheni harrastaa ruoanlaittoa, joten minä hoidan vain leipomispuolen, vaikka mies haluaa välillä siihenkin osallistua. Kodinhoidostakin mies suoriutuu täysin itsenäisesti ilman ongelmia ja pyytämättä. Seksi maistuu levänneenä ja rentoutunena molemmille. Toista on helppo haluta, kun tuntee olevansa arvostettu ja rakastettu.

Vierailija
188/188 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus jään yksin, varmaan yksisarvinen. Eipä se rima vuosikymmenten onnellisen liiton myötä ainakaan laske.