Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikset ole hyvä ihminen ja vie vaatteita spr:lle sen sijaan että myyt itse?

Vierailija
24.05.2025 |

No, miksi?

Kommentit (46)

1/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on sille rahalle tarvetta. Mä en myy mitään itselleni tarpeettomaksi käynyttä vaan lahjoitan eteenpäin. Jos kukaan tuttu ei tarvitse, pistän ilmoituksen paikalliseen roskalavaryhmään. Moni lahjoittamani tavara on kyllä varmasti päätynyt myyntiinkin, mutta jos sen myyjällä on rahantarvetta, niin ei mua haittaa. Vaatteet mä käytän loppuun eli ne menee sitten lopulta Vantaan Energialle ja muuttuvat kaukolämmöksi. Kulahtaneet pyyheliinat yms päätyvät Hesylle. 

Vierailija
2/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin lahjoittanut, kun en jaksa sitä kirppisrumbaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin lahjoittanut. Nyt mieluummin roskiin. Kiitos somen ja kasvaneen inhoni ihmisiä kohtaan.

Vierailija
4/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen maksanut satasen mekosta ja käyttänyt sitä kerran tai kaksi, myyn mieluummin kympillä, kuin vien kierrätykseen.  Sinnekin vien vuosittain kassitolkulla tavaraa, ihan hyviä vaatteita ja tarpeettomia tavaroita, mutta rajansa kaikella, etenkin jos on joku helppo ja toimiva kanava myydä. Kierrätys tavalla tai toisella on kuitenkin aina hyvä idea, miksen saisi itsekin hyötyä siitä edes vähän. 

Vierailija
5/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kaiken, jota en itse enää tarvitse, Punaiselle ristille. En yksinkertaisesti jaksa nähdä vaivaa, jota itse myyminen vaatii. 

Vierailija
6/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se Spr maksaa?

Vierailija
7/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR edistää matutusta ja yleistä degeneraatiota h y y s ä ä m ä l l ä  partaisia lapsukaisia, joten ei mitään sille porukalle.

Jos vain keskittyisi kantasuomalaisten hätään ja tarpeisiin, niin voisi apustaa mutta nykyisenlaiselle demarisyöpäiselle maailmanhyysäjä ja mädättäjäpuljulle ei pidä antaa mitään. On niin suomalaisvastainen pulju kuin olla ja voi.

Vierailija
8/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen maksanut satasen mekosta ja käyttänyt sitä kerran tai kaksi, myyn mieluummin kympillä, kuin vien kierrätykseen.  Sinnekin vien vuosittain kassitolkulla tavaraa, ihan hyviä vaatteita ja tarpeettomia tavaroita, mutta rajansa kaikella, etenkin jos on joku helppo ja toimiva kanava myydä. Kierrätys tavalla tai toisella on kuitenkin aina hyvä idea, miksen saisi itsekin hyötyä siitä edes vähän. 

Kierrätystä tehokkaampaa olisi käyttää vaate loppuun. Itse en ymmärrä tuollaista tapaa, että vaatetta käytetään pari kertaa ja heitetään pois. Kertakäyttökulttuuria pahimmillaan

Vierailija
9/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPR edistää matutusta ja yleistä degeneraatiota h y y s ä ä m ä l l ä  partaisia lapsukaisia, joten ei mitään sille porukalle.

Jos vain keskittyisi kantasuomalaisten hätään ja tarpeisiin, niin voisi apustaa mutta nykyisenlaiselle demarisyöpäiselle maailmanhyysäjä ja mädättäjäpuljulle ei pidä antaa mitään. On niin suomalaisvastainen pulju kuin olla ja voi.

SPR pomolla siksi hyvät vuositulot että en nyt sanoisi ihan hyväntekijäksi noilla palkoilla.

Vierailija
10/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi työllistää ulkomaalaisiakin.

Vierailija
11/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien Uffin laatikkoon.

T pahis

Vierailija
12/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku muu laatikko kuin Uffi. Paku ajoi siihen. Tyyppi tyhjensi laatikon ja siinä kadulla tarkisti koko satsin. Jännää että kadulla lajittelee vaatteet valmiiks. Vai poimiko ittelleen siitä parhaat päältä. Vai viekö osan roskikseen. 

Vierailija
13/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ihminen ja myyn ne tavarat itse halvemmalla kuin spr. Winwin: ostaja saa oikeasti halvalla ja itse saan hiukan rahaa ja pääsen tarpeettomaksikäyneistä eroon.

Vierailija
14/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ei se tee ihmisestä parempaa automaattisesti.

Vierailija
15/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä ihminen ja myyn ne tavarat itse halvemmalla kuin spr. Winwin: ostaja saa oikeasti halvalla ja itse saan hiukan rahaa ja pääsen tarpeettomaksikäyneistä eroon.

Mutta spr:n kautta ne rahat menee hyväntekeväisyyteen.

Sinä ostat niillä rahoilla perjantaipullon 😡

Vierailija
16/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään SPR:ää kuin 1,5 tunnin ajomatkan päässä. Kierrätyskeskukseen vien turhat puhtaat vaatteet. Pesemättömiä heitin juuri tänään roskiin.

Vierailija
17/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin spr pakettiauton kuljettaja ja varastopuolen tuote lajittelija . Kyllä ne hyvät vaatteet katosi jo siellä venäläisten piiloihin joita ne sitten päivän päätteeksi vei ne kotiin eikä myymälään kuten olisi kuulunut. Itse johtaja vei vähänkin arvokkaamman tavaran toimistoonsa ja nämäkään ei ikinä ilmestynyt myymälään . Oliskohan tuossa hyvä syy olla ostamatta sieltä mitään , saati että sinne veisi jotain .

Vierailija
18/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin spr pakettiauton kuljettaja ja varastopuolen tuote lajittelija . Kyllä ne hyvät vaatteet katosi jo siellä venäläisten piiloihin joita ne sitten päivän päätteeksi vei ne kotiin eikä myymälään kuten olisi kuulunut. Itse johtaja vei vähänkin arvokkaamman tavaran toimistoonsa ja nämäkään ei ikinä ilmestynyt myymälään . Oliskohan tuossa hyvä syy olla ostamatta sieltä mitään , saati että sinne veisi jotain .

Minkä kaupungin spr:ssä on venäläiset työntekijät?

Vierailija
19/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vaatteet loppuun, en lahjoita tai myy niitä. En ostele vaatteita huvin vuoksi, että voisin laittaa ne kiertoon, ostan ihan omaan käyttöön ja tarpeeseen.

Vierailija
20/46 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän vaatteet loppuun, en lahjoita tai myy niitä. En ostele vaatteita huvin vuoksi, että voisin laittaa ne kiertoon, ostan ihan omaan käyttöön ja tarpeeseen.

Käytät ne loppuun? Miten, Ai että sitten kun se 10 vuotta vanha paita on niin hirveän näköinen että sitä ei kehtaa käyttää niin heität roskiin?

Eikö sinulla ole esim mitään pieneksi jääneitä vaatteita, vaatteita jotka eivät enää sovi tyyliin tai jotka olivat ns hutiostos?