NYT YLÖS SIELTÄ SÄNGYSTÄ!!
Siis jos vielä vetelehdit sängyssä, NIIN NYT YLÖS SIELTÄ! Kello on jo puoli kymmenen!
Kommentit (24)
Takkaa lämmitetty, kohta kauppaan.
Nousin äskettäin. Älä keuhkoo. Mulla on oma aikataulu.
Patjat ja polsterit nyt ulos tuulettumaan. Pölypunkit ja muut syöpäläiset saavat kovassa pakkasessa kyytiä.
Haittaako jos vetelehtii sohvalla ?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos vetelehtii sohvalla ?
Ei minua haittaa. Ole hyvä vain!
Olen sohvalla villapeiton alla nyt.
Olen käynyt kolmesti ulkona jo.
Olen purkanut elintarviketilauksen.
Olen laittanut ohrauunipuuron kypsymään.
Olen antanut ruokaa lemmikeille ja juonut aamukahvin.
Kai saan oikaista lämpimän viltin alle?
Vierailija kirjoitti:
Patjat ja polsterit nyt ulos tuulettumaan. Pölypunkit ja muut syöpäläiset saavat kovassa pakkasessa kyytiä.
Mikä on polsteri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on polsteri?
Oisko tyyny! On se myös alue Poljustrovo eli polsteri .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on polsteri?
Oisko tyyny! On se myös alue Poljustrovo eli polsteri .
Okei, ihan eka kerran kuulin tuon sanan. Mis päin tuo sana on arkikieltä?
Ei kaukaan enää puoli kymmeneltä sängyssä makaa =D Kuka jaksaisi 4 tuntia heräämisen jälkeen vain löhötä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaukaan enää puoli kymmeneltä sängyssä makaa =D Kuka jaksaisi 4 tuntia heräämisen jälkeen vain löhötä?
Minä makaan vieläkin villavällyn alla. Tein ensin muutamat jutut, joista kommentti löytyy aiemmin. Mm. Ohrauunipuuro uunissa tuoksuu jo ihanasti.
Niin kylmää ulkona, että sisälläkin alle 20 astetta lämmintä. Jotain 17,5 astetta sisällä. Ulkona yli 30 astetta pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä makaan vieläkin villavällyn alla. Tein ensin muutamat jutut, joista kommentti löytyy aiemmin. Mm. Ohrauunipuuro uunissa tuoksuu jo ihanasti.
Niin kylmää ulkona, että sisälläkin alle 20 astetta lämmintä. Jotain 17,5 astetta sisällä. Ulkona yli 30 astetta pakkasta.
Lisään, että jaloissani on kahdet villasukat päällekkäin. Kahdet kotihousut päällekkäin ja 2 puseroa päällekkäin.
Onkohan minusta tullut vilukissa?
Alan kohta nukkumaan koska väsyttää.
Aplla ottaa taas koville raahautua töihin väsyneenä pimeässä.
Jaxuhali, minäpä käännän kylkeä sängyssä.
Väliaikatiedote: Söin uunipuuroa, laitoin lemmikkien petiin lisätäkin/peiton ja pujahdin takaisin villaviltin alle.
Vierailija kirjoitti:
Väliaikatiedote: Söin uunipuuroa, laitoin lemmikkien petiin lisätäkin/peiton ja pujahdin takaisin villaviltin alle.
Tarkistin ulkolämpötilan nyt. Ulkona on 35 pakkasastetta. Huomisen aamu kuuteen mennessä ulkona on enää 33 astetta pakkasta. Mut kello 24.00 saakka 35 pakkasastetta.
Pakkasta yli kolmekymmentä astetta, eikä menoa minnekään. Miksi nousisin lämpimän peiton alta minnekään.