Lapsilisä jäänyt tulematta
Onko teille muille tullut tänään? Itselleni ja minulla on danske bank. Missään ei uutista näy että olisi ongelmia
Kommentit (108)
Eihän sitä yleensä makseta ma? Silloin siirtyy pe maksuun
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä yleensä makseta ma? Silloin siirtyy pe maksuun
Olis hyvä maksaa vasta maanantaina. Kun maksetaan nyt perjantaina, monella se raha menee alkoholiin valitettavasti.
Mullakaan ei ole tullut Danske Bankiin, mutta mietin, että tuleeko vasta vähän myöhemmin aamupäivällä? Nyt kello kuitenkin vasta 7.20. Ja ihan lapsen kenkiin ja laskuihin tarvitsisin rahat....
Lapseni on aikuinen. Yhtään kertaa en ollut tietoinen, milloin lapsilisä tuli tilille.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni on aikuinen. Yhtään kertaa en ollut tietoinen, milloin lapsilisä tuli tilille.
Ime mummo munaa 🍆
Ei oo tullut vuosikymmeniin.Pikkuraha millä saa oikein mitään.Lapselle tarkoitettu.
Danskella mulla tuli toinen kelan tuki vasta 17.59 joten odottele rauhassa...
Toivottavasti hallitus lopettaa koko lapsilisät, kun muihinkin sosiaalietuuksiin on puututtu rankalla kädellä. Jokainen elättäköön itse kakaransa. Ja jos ei ole varaa, ei pidä lisääntyä.
Ihmettelen, että hyvätuloiset, jotka syyllistävät mm. työttömiä, ja osa- aikatöissä olevia, nostavat kuitenkin itse tyytyväisinä lapsilisää, joka sekin on sosiaalituki. Lapsilisiin tuloraja!
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullut vuosikymmeniin.Pikkuraha millä saa oikein mitään.Lapselle tarkoitettu.
Meillä se nimenomaan menee lapsiin se raha ja ei ole pieni.
-äiti kuudelle
Vierailija kirjoitti:
Tällasta se oli pankkikirja-aikaan. Etenkin niillä mammoilla, joiden pankkikirja oli miehen taskussa.
Ja nykyäänkin niillä, joulla lapsilisä menee suoraan ja automaattisesti sijoituksiin.
Ei ole tullut. Mulla myös Danske Bank. Eilen oli vaikeuksia päästä mobiilipankkiin. Olisikohan jotain häikkää Danskella.
Mulla Danske Bank, ei ole tullut.
Meillä meni fifty- fifty lasten tilille suoraan, mutta siitä on 20 vuotta jo.
Hirveitä kommentteja joillakin! Teen itse useampaa työtä ja olen korkeasti koulutettu, mutta silti lapsilisä on meille suuri raha.
T. Se, joka käyttäisi lapsilisän lapsen kenkiin ja laskuihin
26.pv on vasta maanantaina