Lapsilisä jäänyt tulematta
Onko teille muille tullut tänään? Itselleni ja minulla on danske bank. Missään ei uutista näy että olisi ongelmia
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
26.pv on vasta maanantaina
Jos 26. päivä on maanantai niin lapsilisä maksetaan edeltävänä perjantaina
Niillä on useampi ajo päivässä. Voi tulla myöhemmin tänään.
Säästöpankki, ei näy. Ei myöskään ole oma siirto tullut tilille toisesta pankista, joten lienee ongelma pankin päässä. Aion nyt kyllä keskittää kaikki pankkiasiat s pankkiin, olen lopun kyllästynyt säästöpankin ongelmiin.
Kopsattu KELAN sivuilta:
Osa etuusmaksuista ei ole vielä kirjautunut asiakkaiden pankkitileille
Julkaistu 23.5.2025
Osa perjantain 23.5. etuusmaksuista ei ole vielä kirjautunut asiakkaiden pankkitileille. Maksut ovat lähteneet Kelasta pankkeihin normaalisti ja oikeaan aikaan, mutta pankeissa maksut eivät välttämättä ole vielä siirtyneet asiakkaiden tileille.
Maksujen odotetaan kirjautuvan tileille maksupäivän aikana.
Kelan tekninen tuki
Sivu päivitetty 23.5.2025
Hirveää luettavaa, kun näin paljon on sivistymättömiä ihmisiä, jotka ylpeilevät kuinka ilkeitä ja kapeakatseisia osaavat olla. Ei ole mahdollista lisätä koulurauhaa, kun näin iso osa lapsilisän nauttijoista aivopesevät jälkikasvuaan mitätöimään toisia varakkuuden perusteella. Antaa hyvin osviittaa miten rajoittunutta ja halveksuvaa ajattelua opettavat lapsilleen, jotka sitten tarttuvat toimeen kouluissa, kuten uutisista on nähty.
Ei ole tullut. Danske itsellä. Aina on kyllä ollut hyvään aikaan jo tilillä ja tutuilla näkyy, vaikka sama pankki.
Ei ole tullut. Danskella jokin häiriö. Ärsyttävää kun normaalisti tullut aamuun mennessä.
soitin kelalle , vika ei ole siellä päässä.
Kakka pankki meillä danskelaisilla. 😆
mutta maksu pv tänään 23.5. Kelan sivuilla oli lyhyt tiedote
Minulla sama huomio, eli lapsilisä ei ole tilillä. Yritin etsiä jotain tietoa asiasta, mutta en löytänyt. Minulla on aktia, joten kuulostaa että ongelma ei ehkä ole pankin puolella. Outoa ja hämmentävää.
Itsellä tosiaan säästöpankki, eikä ole tullut tilille.
Ei ole ei säästöpankissa. Kelan sivullla lyhyt tiedote, pitäisi tulla tänään
Mulla pop, ei ole tullut eikä muuten yksi toinenkaan siirto jonka piti tulla tänään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että hyvätuloiset, jotka syyllistävät mm. työttömiä, ja osa- aikatöissä olevia, nostavat kuitenkin itse tyytyväisinä lapsilisää, joka sekin on sosiaalituki. Lapsilisiin tuloraja!
Toivottavasti kaikki hyvätuloiset kynnelle kykenevät jättävät tulevaisuudessa tämän maan niin jäätte ilman euroakaan.
Kyllä mulla menee 3 lapsen kustannuksiin puhtaasti.
Ei näkynyt täälläkään..(Säästöpankki)
Jostain luin ongelmia danske Bank ja muitakin pankkeja koskeva on.