Lapsilisä jäänyt tulematta
Onko teille muille tullut tänään? Itselleni ja minulla on danske bank. Missään ei uutista näy että olisi ongelmia
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut. Danskella jokin häiriö. Ärsyttävää kun normaalisti tullut aamuun mennessä.
soitin kelalle , vika ei ole siellä päässä.
Kakka pankki meillä danskelaisilla. 😆
Oli muitakin pankkeja mainittu.
Ei ole tullut. DanskeBank täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Säästöpankki, ei näy. Ei myöskään ole oma siirto tullut tilille toisesta pankista, joten lienee ongelma pankin päässä. Aion nyt kyllä keskittää kaikki pankkiasiat s pankkiin, olen lopun kyllästynyt säästöpankin ongelmiin.
Älä hitossa sinne siirrä. Monella ystävällä ollut ennen S-Pankki ja rahat viety tililtä. S- Pankki ei korvannut kenellekään heistä euroakaan, vaikka uusitulla kortillakin lähti rahat ulkomaille huijareiden käsiin. Puhutaan sadoista ja tuhansista euroista. Väittivät, että itse ovat jakaneet tunnukset tai kortin tiedot epämääräisille sivustoille tai ostaneet epäluotettavista verkkokaupoista. Yksi oli käyttänyt vain kotimaisia tunnettuja verkkokauppoja, että Et saa mitään turvaa rahoillesi ja S- Pankilla on ollut paaaljon ongelmia, googlaa.
Säästöpankin kanssa ei ole ollut ikinä ongelmia, asiakkaana jo 2010 saakka. Eikä olekaan ongelmia, jos huolehtii asiansa lainanmaksuista turvalliseen tunnistussovelluksen käyttöön.
Onneksi käytän paypalia maksaessani nettiostoksia. Eipä voi lähteä huijareiden käsiin rahat.
Säästöpankilla taas jatkuvasti ongelmaa. Lisäksi kk maksut korkeat, vs ilmainen s pankki, joten eipä ole enää järkeä pitää edes käyttötiliä heillä.
Voi perkules, voisitteko elättää ne pentunne ilman yhteiskunnan tukea! Veetuttaa maksaa minimipalkasta veroja jotka menee sitte läs keille yh;lle ilman että ne edes tekee töitä.
Säästöpankki aika hyvin on toiminu, viime vuosina on kummallisesti muuttunut palkkakin tulee vasta lähempänä 6 aamulla. Ja kk maksut nousee jatkuvasti.
No näköjään isompi häiriö, ei ole palkkakaan tullut. Säästöpankki.
Op on ilmeisesti joku solmupankki monelle. Ihan käsittämätöntä että tällä viikolla jo toinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
"Miten muka? Eikös tuon kuulu mennä suoraan lapsen tilille?"
Ei sitä makseta lapsen tilille, koska se on tarkoitettu tasaamaan elinkustannuksia lapsettomien ja lapsiperheellisten välillä eli vanhemmalle maksetaan.
Voi sen laittaa menemään suoraan lapsen tilille.
Sama. Ei vieläkään. Kyselin säästöpankista että tulevatko tänään, niin ei odannut sanoa, tuleeko koko päivän aikana. Saatana. Tuet ja palkka saamatta.
Vierailija kirjoitti:
jää vklopun kaljat ostamatta?...
Ja geelikynnet
Pankeilla häiriöitä maksuliikenteen kanssa.
Minulle on kyllä tullut lapsilisät Danskeen tänään.
Säästöpankki eikä näy vieläkään.
Siis oplla miten tollanen voi toimia. Jatkuvasti
Paikallisosuuspankilla ei vieläkään ole palkka kirjautunut 😑😑
Ei näy minulla ainakaan ja säästöpanki on. Tulee varmaan maanantaina. Uskoisin näin.
IL ja IS on asiasta tietoa.