Lapsilisä jäänyt tulematta
Onko teille muille tullut tänään? Itselleni ja minulla on danske bank. Missään ei uutista näy että olisi ongelmia
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hallitus lopettaa koko lapsilisät, kun muihinkin sosiaalietuuksiin on puututtu rankalla kädellä. Jokainen elättäköön itse kakaransa. Ja jos ei ole varaa, ei pidä lisääntyä.
No silloin on syytä lopettaa kaikki muutkin tuet niin yksityisille ihmisille kuin yrityksille. Ei siis työmatkavähennyksiä ja muita sinullekaan. Jos nyt töissä edes olet.
Se jonkun kakara vaihtaa aikanaan sinunkin vaippasi. Vaihtoehtona tietysti se, että se vaihtaja on joku kielitaidoton maahanmuuttaja. Mutta ei taida sekään sopia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
jää vklopun kaljat ostamatta?...
korvaukset ja tukirahat juotu jo aiemmin
Aina yhtä huvittavaa. Yhdessä ketjussa mua kritisoidaan siitä kun en ole hakenut elatustukea (tienaan itse yli 4000 euroa netto ja lasten toinen vanhempi on tuloton ja elatuskyvytön) ja täällä sitten siitä kun kehtaan kuitenkin lapsilisät ottaa vastaan.
Ikinä ei ole hyvin. Teki niin tai näin niin aina tekee väärin.
Ps. S-Pankkiin on näemmä tullut normaalisti.
En minäkään ole tietoinen lapsilisäpäivästä. En edes tiedä trollaako ap ja se on tulossa maanantaina? Oltiin viikolla ostamassa lapsille kenkiä ja kun siellä oli niin paljon muitakin ostamassa lasten kenkiä, mietin, onko nyt lapsilisäpäivä, ja luuleekohan nyt joku että ollaan almujen varassa.
Mulle ei ole tullut, pop pankki. Yleensä on tullut heti aamulla. Tienaan ihan hyvin töistä, mutta kyllä todellakin seuraan tarkasti tilitapahtumia. Jotkut kuvittelee että on varakkaan merkki kun on täysin välinpitämätön rahoista :D minusta se kertoo jostain muusta.
Danske bank antaa vasta 17.59 sano mun sanoneeni. Tulkaa sitte kertomaan.
Danskebankilla ongelmaa kun palkkakin jäänyt tulematta
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole tietoinen lapsilisäpäivästä. En edes tiedä trollaako ap ja se on tulossa maanantaina? Oltiin viikolla ostamassa lapsille kenkiä ja kun siellä oli niin paljon muitakin ostamassa lasten kenkiä, mietin, onko nyt lapsilisäpäivä, ja luuleekohan nyt joku että ollaan almujen varassa.
Kai sen voi jotenkin selvittää, miten noita almuja ei tarvitsisi ottaa vastaan. Jätä vaikka tilinumero ilmoittamatta tai ohjaa jonkun toisen tilille. Ettei kukaan vaan luule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä yleensä makseta ma? Silloin siirtyy pe maksuun
Olis hyvä maksaa vasta maanantaina. Kun maksetaan nyt perjantaina, monella se raha menee alkoholiin valitettavasti.
Miten muka? Eikös tuon kuulu mennä suoraan lapsen tilille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hallitus lopettaa koko lapsilisät, kun muihinkin sosiaalietuuksiin on puututtu rankalla kädellä. Jokainen elättäköön itse kakaransa. Ja jos ei ole varaa, ei pidä lisääntyä.
No silloin on syytä lopettaa kaikki muutkin tuet niin yksityisille ihmisille kuin yrityksille. Ei siis työmatkavähennyksiä ja muita sinullekaan. Jos nyt töissä edes olet.
Se jonkun kakara vaihtaa aikanaan sinunkin vaippasi. Vaihtoehtona tietysti se, että se vaihtaja on joku kielitaidoton maahanmuuttaja. Mutta ei taida sekään sopia sinulle.
Ei voi verrata muihin etuuksiin. Lapsilisä pn turha etuus, yleensähän sitä säästetään lapsen tilille.
On tullut. Mulla on Danske bank.
Eläkkeistä uutisoitiin 20 päivä, että ongemia. Mun eläke tuli tilille.
En voi käsittää, että tässä taloustilanteessa ei hyvätuloisten lapsilisiä lopeteta. Mieluummin heikennetään kaikista heikommassa asemassa olevien tilannetta vaan entisestään! Upeita päättäjiä meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi verrata muihin etuuksiin. Lapsilisä pn turha etuus, yleensähän sitä säästetään lapsen tilille.
Osa säästää. Mutta suurimmalla osalla menee kulutukseen. Sikäli tuo 'yleensähän" on väärä yleistys. Ei sitä meilläkään säästetä kenenkään tilille vasn käytetään lasten vaatteisiin ja muuhun. Ei ole varaa säästää.
"Miten muka? Eikös tuon kuulu mennä suoraan lapsen tilille?"
Ei sitä makseta lapsen tilille, koska se on tarkoitettu tasaamaan elinkustannuksia lapsettomien ja lapsiperheellisten välillä eli vanhemmalle maksetaan.
Ei oo tullut! Saatana kans manaan täällä!
Pop pankki itellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen voi jotenkin selvittää, miten noita almuja ei tarvitsisi ottaa vastaan. Jätä vaikka tilinumero ilmoittamatta tai ohjaa jonkun toisen tilille. Ettei kukaan vaan luule mitään.
Totta kai raha kiinnostaa aina! Olisi tyhmää olla ottamatta lapsilisä vastaan. 100 e kk kun laskee 17 vuodelle korkoa korolle niin mukava pottihan se on.
Oho, on tullut jo tänään perjantaina Nordean tililleni. En edes odottanut, että maksettaisiin jo tänään.
Ei ole tullut Säästöpankkiin ainakaan. Kelan sivuilla maksupäivänä tämä perjantai 23.5. Toivottavasti tulee pian, tiukka kuukausi ollut
👄