Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilisä jäänyt tulematta

Vierailija
23.05.2025 |

Onko teille muille tullut tänään? Itselleni ja minulla on danske bank. Missään ei uutista näy että olisi ongelmia

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on aikuinen. Yhtään kertaa en ollut tietoinen, milloin lapsilisä tuli tilille.

Ime mummo munaa 🍆

👄

Vierailija
22/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hallitus lopettaa koko lapsilisät, kun muihinkin sosiaalietuuksiin on puututtu rankalla kädellä. Jokainen elättäköön itse kakaransa. Ja jos ei ole varaa, ei pidä lisääntyä.

No silloin on syytä lopettaa kaikki muutkin  tuet niin yksityisille ihmisille kuin yrityksille. Ei siis työmatkavähennyksiä ja muita sinullekaan. Jos nyt töissä edes olet.

Se jonkun kakara vaihtaa aikanaan sinunkin vaippasi. Vaihtoehtona tietysti se, että se vaihtaja on joku kielitaidoton maahanmuuttaja. Mutta ei taida sekään sopia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jää vklopun kaljat ostamatta?...

korvaukset ja tukirahat juotu jo aiemmin

Vierailija
24/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa. Yhdessä ketjussa mua kritisoidaan siitä kun en ole hakenut elatustukea (tienaan itse yli 4000 euroa netto ja lasten toinen vanhempi on tuloton ja elatuskyvytön) ja täällä sitten siitä kun kehtaan kuitenkin lapsilisät ottaa vastaan. 

Ikinä ei ole hyvin. Teki niin tai näin niin aina tekee väärin. 

Ps. S-Pankkiin on näemmä tullut normaalisti. 

Vierailija
25/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole tietoinen lapsilisäpäivästä. En edes tiedä trollaako ap ja se on tulossa maanantaina? Oltiin viikolla ostamassa lapsille kenkiä ja kun siellä oli niin paljon muitakin ostamassa lasten kenkiä, mietin, onko nyt lapsilisäpäivä, ja luuleekohan nyt joku että ollaan almujen varassa. 

Vierailija
26/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut, pop pankki. Yleensä on tullut heti aamulla. Tienaan ihan hyvin töistä, mutta kyllä todellakin seuraan tarkasti tilitapahtumia. Jotkut kuvittelee että on varakkaan merkki kun on täysin välinpitämätön rahoista :D minusta se kertoo jostain muusta. 

Vierailija
27/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske bank antaa vasta 17.59 sano mun sanoneeni. Tulkaa sitte kertomaan. 

Vierailija
28/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danskebankilla ongelmaa kun palkkakin jäänyt tulematta

Vierailija
29/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole tietoinen lapsilisäpäivästä. En edes tiedä trollaako ap ja se on tulossa maanantaina? Oltiin viikolla ostamassa lapsille kenkiä ja kun siellä oli niin paljon muitakin ostamassa lasten kenkiä, mietin, onko nyt lapsilisäpäivä, ja luuleekohan nyt joku että ollaan almujen varassa. 

Kai sen voi jotenkin selvittää, miten noita almuja ei tarvitsisi ottaa vastaan. Jätä vaikka tilinumero ilmoittamatta tai ohjaa jonkun toisen tilille. Ettei kukaan vaan luule mitään. 

Vierailija
30/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä yleensä makseta ma? Silloin siirtyy pe maksuun

Olis hyvä maksaa vasta maanantaina. Kun maksetaan nyt perjantaina, monella se raha menee alkoholiin valitettavasti.

Miten muka? Eikös tuon kuulu mennä suoraan lapsen tilille? 

Vierailija
31/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hallitus lopettaa koko lapsilisät, kun muihinkin sosiaalietuuksiin on puututtu rankalla kädellä. Jokainen elättäköön itse kakaransa. Ja jos ei ole varaa, ei pidä lisääntyä.

No silloin on syytä lopettaa kaikki muutkin  tuet niin yksityisille ihmisille kuin yrityksille. Ei siis työmatkavähennyksiä ja muita sinullekaan. Jos nyt töissä edes olet.

Se jonkun kakara vaihtaa aikanaan sinunkin vaippasi. Vaihtoehtona tietysti se, että se vaihtaja on joku kielitaidoton maahanmuuttaja. Mutta ei taida sekään sopia sinulle.

Ei voi verrata muihin etuuksiin. Lapsilisä pn turha etuus, yleensähän sitä säästetään lapsen tilille. 

Vierailija
32/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut. Mulla on Danske bank.

Vierailija
33/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeistä uutisoitiin 20 päivä, että ongemia. Mun eläke tuli tilille.

Vierailija
34/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, että tässä  taloustilanteessa ei hyvätuloisten lapsilisiä lopeteta. Mieluummin heikennetään kaikista heikommassa asemassa olevien tilannetta vaan entisestään! Upeita päättäjiä meillä.

Vierailija
35/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi verrata muihin etuuksiin. Lapsilisä pn turha etuus, yleensähän sitä säästetään lapsen tilille. 

Osa säästää. Mutta suurimmalla osalla menee kulutukseen. Sikäli tuo 'yleensähän" on väärä  yleistys. Ei sitä meilläkään säästetä kenenkään tilille vasn käytetään lasten vaatteisiin ja muuhun. Ei ole varaa säästää.

Vierailija
36/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten muka? Eikös tuon kuulu mennä suoraan lapsen tilille?"

Ei sitä makseta lapsen tilille, koska se on tarkoitettu tasaamaan elinkustannuksia lapsettomien ja lapsiperheellisten välillä eli vanhemmalle maksetaan.

Vierailija
37/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut! Saatana kans manaan täällä! 

Pop pankki itellä.

Vierailija
38/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen voi jotenkin selvittää, miten noita almuja ei tarvitsisi ottaa vastaan. Jätä vaikka tilinumero ilmoittamatta tai ohjaa jonkun toisen tilille. Ettei kukaan vaan luule mitään. 

Totta kai raha kiinnostaa aina! Olisi tyhmää olla ottamatta lapsilisä vastaan. 100 e kk kun laskee 17 vuodelle korkoa korolle niin mukava pottihan se on.

Vierailija
39/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, on tullut jo tänään perjantaina Nordean tililleni. En edes odottanut, että maksettaisiin jo tänään.

Vierailija
40/108 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut Säästöpankkiin ainakaan. Kelan sivuilla maksupäivänä tämä perjantai 23.5. Toivottavasti tulee pian, tiukka kuukausi ollut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi