Mitä me lapsettomat naiset saadaan äitienpäivänä?
Kuka meille sanoo: Hyvää lapsettomuuspäivää ja antaa kukkia? 😔
Kommentit (95)
Olen aina ostellut kukkia itselleni, kasvatan niitä jopa. Muiden onkin vaikea lahjoa minua. Sitä paitsi, yksi päivä kerran vuodessa ei riitä.
Muistatteko koskaan rakasta ihmistä muulloin kuin kerran vuodessa? Aika ankeeta.
Vierailija kirjoitti:
En teistä muista lapsettomista tiedä mutta ajattelin itselleni ostaa kukkia ja muuten vaan viettää päivää hemmotellen itseäni. En voi ymmärtää että äitienpäivä voi hiertää joitakin ihmisiä näin paljon. Kasvakaa jo aikuisiksi.
En minäkään, minun lapsuudessa oli lapsettomia eivätkä pitäneet mitään meteliä siitä. Minulän enon ainut lapsi kuoli alle vuoden ikäisenä, eivätkä vaimonsa kanssa valittaneet äitien päivästä. Nyt viime vuosina on äitienpäivä alkanut häiritsemään ihmisiä
Childfree/lapsivapaiden ihmisten päivä on joka vuosi 1. elokuuta.
Vierailija kirjoitti:
Saatte olla iloisia, että joku on viitsinyt teidätkin synnyttää ja ruokkiakin silloin kun ette vielä itse osanneet pyydystää ruokaanne. Kiittäkää äitiä.
Typerin kommentti taas vähään aikaan. 🤣🤣
Onhan kivikaudella eläneet muinaissukulaiset tuhonneet ja rellestäneet mutta ei se tarkoita että meidän pitäisi tehdä samoin.
Saatte aitoa sääliä meiltä äiti-ihmisiltä.
Mitä annatte lapsettomalle miehellenne isänpäivänä?
Et varmaan mitään?? Vai miksi oletat että saisit?
En minäkään saa isänpäivänä mitään. Koska en ole isä.
Mikä ihmeen mielensäpahoittamis-kulttuuri on nykyään??
Vierailija kirjoitti:
En usko että siitä on kyse. Vaan että kaikille ryhmille on samat säännöt ja edut. Ei erityisoikeuksia harvoille ja valituille.
Voi hyvänen aika tätä nykypäivää!! Äitienpäivä pitää varmaan kohta perua, koska kaikki naiset eivät pysty olemaan äitejä? Isänpäivä myös, koska kaikista ei ole isäksi. Nykypäivänä myös äiti voi olla isä ja mies naisen vaimo???
Miten te jaksatte aina valittaa, ja löytää epäkohtia ihan kun teitä aina kohdeltaisiin väärin??!!
Mäkin rupean kohta huutamaan isoon ääneen, kun kukaan ei ymmärrä, että olen tavallinen hetero. Ostan lapselle sateenkaaren värisiä tuotteita (esim. pyyhkeen tai paidan) mutta en millään tavoin kannata pride-hömpötystä.
Että kuka nyt on sekaisin?
Koska on lasten päivä?
Ei siis se viattomien lasten päivä vaan selkainen päivä, jossa vanhemmat kukittavat ja kakuttavat aikuosia lapsiaan?
Ja mainokset täynnä lahjaideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että siitä on kyse. Vaan että kaikille ryhmille on samat säännöt ja edut. Ei erityisoikeuksia harvoille ja valituille.
Kuulostat 80-luvun neuvostoliitolle. Ei kaikille voi olla samat edut ja säännöt, jos eivät kuulu asiaan! Ei ole erityisoikeus olla äiti tai eläkeläinen.
Mitä pitäisi saada? Se on helvetti äitienpäivä. Veen dorka.
Olen äitipuoli niin miehen lapset aina muistavat jotenkin, omalle äidille soittelen illalla pitkän puhelun. En ole oikein koskaan osannut mitään juhlapäiviä sen kummemmin viettää, ihan tavallinen yhdessäolo on parasta.