Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä me lapsettomat naiset saadaan äitienpäivänä?

Vierailija
10.05.2025 |

Kuka meille sanoo: Hyvää lapsettomuuspäivää ja antaa kukkia? 😔

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Muistakaa että äiti on pelkästään nainen johon on laskettu siementä. Joko pakosta tai vapaaehtoisesti. Se nainen on saanut munaa. Siinä ei ole mitään glorifioinnin syytä.

Herää epäilys, ettei sinulla ole äitiä.

Herää epäilyt että itse nuolet äidille orkut joka ilta

Vierailija
62/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahattomasti lapsettomien Simpukka-viikko huipentuu tänään lapsettomien lauantaihin.

Niin, tahattomasti lapsettomien. Milloin juhlitaan vapaaehtoisesti lapsettomia?? 

Elokuussa on vela-päivä.

Miksi ei joku loka/marraskuun perse-keskiviikko? Sellaiseen "miestenpäivä" on laitettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaan olla rauhassa ilman ulisevia kakaroita. Se on paljon se!

Ei mun 20 ja 30+ lapset mitään ulise. Vai ulisetko itse äidillesi?

Vierailija
64/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte olla iloisia, että joku on viitsinyt teidätkin synnyttää ja ruokkiakin silloin kun ette vielä itse osanneet pyydystää ruokaanne. Kiittäkää äitiä.

Vierailija
65/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Muistakaa että äiti on pelkästään nainen johon on laskettu siementä. Joko pakosta tai vapaaehtoisesti. Se nainen on saanut munaa. Siinä ei ole mitään glorifioinnin syytä.

Äitisuhteesi ongelmat eivät kuulu meille. 

Vierailija
66/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte olla iloisia, että joku on viitsinyt teidätkin synnyttää ja ruokkiakin silloin kun ette vielä itse osanneet pyydystää ruokaanne. Kiittäkää äitiä.

Palstalaiset tuskin oppisivat ikinä omaa ruokaansa pyydystämään

Vierailija
67/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti joten äitienpäivänä juhlin omaa äitiäni ja vien kukan anoppini haudalle. 

Vierailija
68/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä on erikseen ja tänään on lapsettomien lauantai

Vierailija
69/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapsettoman juhlapäivä on joka päivä. Äitienpäivänä vapaaehtoisesti lapseton voi käydä tervehtimässä äitiään tai mummoaan tai vaikka anoppia, viedä kukat ja täytekakun. 

Vierailija
70/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen aikuisen pitäisi tajuta ettei kaikkea voi saada, eikä mankua kuin pieni lapsi että mulle kans. Pitää vain olla kiitollinen siitä mitä saa, jos yksi asia puuttuu nauttia sitten niistä asioista joita elämä on antanut. Minulla on maailman ihanin lapsi, jonka isänsä hylkäsi minut myös,  saatesanoin että kukaan ei sua huoli enää tämän jälkeen. Onneksi vanhempansa ja omat vanhempani ottivat meidät syliinsä. 

minä niin onnellinen äiti

Vierailija
71/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei vain ole äideiksi. Turha sitä on erikseen korostaa tiettynä päivänä. Parempi vaan kun saa hävetä itse rauhassa.

Sinun mielestäsikö on siis häpeä jos nainen ei pysty saamaan lasta? Kenen tässä pitää hävetä?

Ei tarvitse hävetä. Kunhan lopettavat lapsettomuudestaan ulisemisen äitienpäivänä. Sitä syyllistävää ulinaa voi kyllä hävetä, ei lapsettomuutta.

Vierailija
72/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedä omalle äidille aamupala sänkyyn.

Vierailija
73/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nukkua pitkään.

Vierailija
74/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka siltä naapurin poikamieheltä, että antaisko se sulle. 

Vierailija
75/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hedelmällisyydessä ei ole vikaa, nainen saa kyllä helposti miehen jonka kanssa tehdä lapsi. Se tosin saattaa vaatia vähän viitseliäisyyttä ja rohkeutta esim. aloitteiden teossa, mikä on usein niin vaikeaa naisille.

Ja miksi vapaaehtoisesti lapsettomia pitäisi juhlistaa? Omien sanojensa mukaan heille jokainen päivä on jo pelkkää juhlaa.

Vierailija
76/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä turhin "juhlapäivä" ikinä.

Vierailija
77/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahattomasti lapsettomien Simpukka-viikko huipentuu tänään lapsettomien lauantaihin.

Niin, tahattomasti lapsettomien. Milloin juhlitaan vapaaehtoisesti lapsettomia?? 

Vapaaehtoisesti lapsettomat voivat juhlia vaikka joka päivä. Ei siihen mitään erityisesti nimettyä päivää tarvita, senkus pistät vain pirkeet pystyyn ja hurlunhei.

Vierailija
78/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teistä muista lapsettomista tiedä mutta ajattelin itselleni ostaa kukkia ja muuten vaan viettää päivää hemmotellen itseäni. En voi ymmärtää että äitienpäivä voi hiertää joitakin ihmisiä näin paljon. Kasvakaa jo aikuisiksi.

Vierailija
79/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Äitisuhteesi ongelmat eivät kuulu meille. 

No älä spermaviemäri kommentoi jos ei kiinnosta.

Kuule spermahammas, menehän hoitoon.

Nieletkö?

Sinä ilmeisesti nielet trollipaska.

Vierailija
80/95 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapsettomat voivat juhlia vaikka joka päivä. Ei siihen mitään erityisesti nimettyä päivää tarvita, senkus pistät vain pirkeet pystyyn ja hurlunhei.

Eikä sama koske vaikka naisia? Naistenpäivän voi siis poistaa.

Ja äitejäkin... taidan ilmoitaa äidilleni että senkus juhlii jos haluaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan