Mitä me lapsettomat naiset saadaan äitienpäivänä?
Kuka meille sanoo: Hyvää lapsettomuuspäivää ja antaa kukkia? 😔
Kommentit (95)
Viet äidillesi kukkia, kun ei meidän muiden vika ole että olet lapseton
Ette mitään. Voitte viedä kukkia omalle äidillenne tai olla viemättä.
Huomenna muistat äitiäsi jotenkin, jos hän on kuollut niin hautausmaalle voi viedä kukkia.
Tänään on lapsettomien päivä eli sinun päiväsi.
Oletko ulisemassa "mitä minä saan?" aina jos jollain muulla on syntymäpäivät?
Me lapsettomat saadaan mitä ikinä halutaan!
Kaikista ei vain ole äideiksi. Turha sitä on erikseen korostaa tiettynä päivänä. Parempi vaan kun saa hävetä itse rauhassa.
Tahattomasti lapsettomien Simpukka-viikko huipentuu tänään lapsettomien lauantaihin.
Mulla on vielä kissa. Se on lapsi. Tosin se ei päässy kauppaan. Joten joudyin itse ostamaan suklaani. No oli nää aikoinaan pahoja päiviä. Nynyään en enää ajattele kun asialle ei mitään voi. Nyt sit oon vielä sinkkuki..
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei vain ole äideiksi. Turha sitä on erikseen korostaa tiettynä päivänä. Parempi vaan kun saa hävetä itse rauhassa.
Sinun mielestäsikö on siis häpeä jos nainen ei pysty saamaan lasta? Kenen tässä pitää hävetä?
Sivistyksen puutetta ap, lapsettomien päivä on tänään.
Miksi pitäisi saada jotain? Miksi ylipäätään kaikille asioille pitäisi olla joku päivä..
Minä sain mieheltäni tänään kukkia lapsettomien päivän kunniaksi ja minä taasen leivoin meille molemmille kakun.
Saadaan olla rauhassa ilman ulisevia kakaroita. Se on paljon se!
Tänään on lapsettomien lauantai. Juhlitaan me tänään.
Vierailija kirjoitti:
Tahattomasti lapsettomien Simpukka-viikko huipentuu tänään lapsettomien lauantaihin.
Niin, tahattomasti lapsettomien. Milloin juhlitaan vapaaehtoisesti lapsettomia??
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia naisia kehotetaan lopettamaan feministinen voimaantuminen ja viimeinkin tekemään niitä lapsia ennen kuin ikää on liikaa.
Kaikki eivät saa lapsia vaikka haluaisivatkin, ja jotkut saavat vaikka eivät halua. Kumpi sinä olet?
En minä ainakaan kaipaa mitään.