Mitä me lapsettomat naiset saadaan äitienpäivänä?
Kuka meille sanoo: Hyvää lapsettomuuspäivää ja antaa kukkia? 😔
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia naisia kehotetaan lopettamaan feministinen voimaantuminen ja viimeinkin tekemään niitä lapsia ennen kuin ikää on liikaa.
Sinäkö ne kakarat hoidat, mikkihiiri hint.tari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahattomasti lapsettomien Simpukka-viikko huipentuu tänään lapsettomien lauantaihin.
Niin, tahattomasti lapsettomien. Milloin juhlitaan vapaaehtoisesti lapsettomia??
Te voitte juhlia joka päivä. Teille lapsettomuus ei ole tragedia, tahattomasti lapsettomille on. Voitko ymmärtää, voitko hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei vain ole äideiksi. Turha sitä on erikseen korostaa tiettynä päivänä. Parempi vaan kun saa hävetä itse rauhassa.
Sinun mielestäsikö on siis häpeä jos nainen ei pysty saamaan lasta? Kenen tässä pitää hävetä?
Siinä on luonto päättänyt, ettei geenit sovi suvunjatkamiseen. Kyllä vailinaisenakin voi elää kivan elämän. Autat vaikka muita äitejä lasten kasvattamisessa.
Käviskö siemenneste, niin ehkä et enää olisi ..........
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi saada jotain? Miksi ylipäätään kaikille asioille pitäisi olla joku päivä..
Samaa ihmetellyt. Miestenpäivät, lapsettomien päivät. Mitä turhaa vielä keksitään.
Minä en tarvitse mitään. No, joku voisi vähän lämmittää tätä ilmaa, kun on niin pirun kylmää koko ajan. Eli tämä lapseton nainen ottaisi 20 astetta lämmintä ja vielä ilman tuulta, kiitos.
Ketä kiinnostaa?
Muistakaa että äiti on pelkästään nainen johon on laskettu siementä. Joko pakosta tai vapaaehtoisesti. Se nainen on saanut munaa. Siinä ei ole mitään glorifioinnin syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahattomasti lapsettomien Simpukka-viikko huipentuu tänään lapsettomien lauantaihin.
Niin, tahattomasti lapsettomien. Milloin juhlitaan vapaaehtoisesti lapsettomia??
Joka päivä 😀
No missä mun kukat on? Missä kaikki mediahehkutus? Miksei kassahenkilö toivota hyvää velojen päivää?
Heti lähti laukalle 🤣🤣🤣. Mikkihiiret ja kumppanit mainittu 😘😘😘
Mieheni ei muista/lahjo minua äitienpäivänä koska en ole hänen äitinsä. Lapsilta saan omtekemät kortit. Yhdessä kahvittelemme äitiemme luona ja muistamme heitä kukin ja lahjoin.
Lapseton muistakoon myös äitiään.
Vierailija kirjoitti:
Viet äidillesi kukkia, kun ei meidän muiden vika ole että olet lapseton
Ehdokkaita olisi varmasti ollut kiksauttamaan, mutta kukaan ei ap:lle kelvannut, koska ei ollut komea ja jännä. Nyt siellä valitat, kun kukaan ei muista
Lapsettomat saavat äitien-/isänpäivinä nukkua pitkään, hyvää seksiä puolisoltaan, vapaasti tehdä mitä haluavat (käydä vaikka vessassa ilman että joku huutaa oven takana) ja mennä illalla nukkumaan kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te voitte juhlia joka päivä. Teille lapsettomuus ei ole tragedia, tahattomasti lapsettomille on. Voitko ymmärtää, voitko hyväksyä?
Miksi vapaaehtoisesti lapseton ei ansaitsisi omaa juhlapäivää?
Mä en ymmärrä tätä nykymenoa. Aina on ollut lapsettomia, äitejä, isiä, mummoja... Nykyisin ei mitään päivää saa viettää eikä siitä iloita, ettei jollekin tule paha mieli.
Huomenna nyt on äitienpäivä! Sitä on iän kaiken vietetty toukokuun toisena sunnuntaina. Vien omalle äidilleni kukan. Minua ei kiinnosta miten naapurin lapseton tai äiditön sitä viettää.
miksei mun synttäri kuukausi ole joka kuukaudessa!
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia naisia kehotetaan lopettamaan feministinen voimaantuminen ja viimeinkin tekemään niitä lapsia ennen kuin ikää on liikaa.
Tämmösille kehoituksille nauretaan. 😀 Et voi pakottaa ja sekös taitaa harmittaa!
Ei mitään, sillä toukokuun toisena sunnuntaina vietetään lapsellisten äitienpäivää ja se heille suotakoon. Nyt on heidän vuoronsa juhlia ja loistaa.
Tänään lauantaina vietetään tahtomattamaan lapsettomien päivää ja se on heidän päivänsä.
Kansainvälistä vapaaehtoisesti lapsettomien päivää taas vietetään 1. elokuuta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ulisemassa "mitä minä saan?" aina jos jollain muulla on syntymäpäivät?
Äitini täytti 80 vuotta kun oli korona rajoitukset, ei ulissut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei vain ole äideiksi. Turha sitä on erikseen korostaa tiettynä päivänä. Parempi vaan kun saa hävetä itse rauhassa.
Sinun mielestäsikö on siis häpeä jos nainen ei pysty saamaan lasta? Kenen tässä pitää hävetä?
Siinä on luonto päättänyt, ettei geenit sovi suvunjatkamiseen. Kyllä vailinaisenakin voi elää kivan elämän. Autat vaikka muita äitejä lasten kasvattamisessa.
Miksi luonto sitten päättää antaa monien alkoholisoituneiden ja vanhemmuuteen kykenemättömien lisääntyä?
Lapseton ihminen ei myöskään ole millään tavalla vailinainen.
Joka päivä 😀